Dit inderdaad, ik raak hier een beetje gefrustreerd van.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom vraag je het ons dan als je al bepaald hebt.
Doe gewoon kapsalon met stukje turks brood. Klaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik twijfel tussen de kapsalon en etli pide...
Ja jij begrijpt het! Ga denk voor de kapsalonquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:34 schreef Peunage het volgende:
Jullie moeten even je kleppen houden, dit is een belangrijke keuze ja.
Neem nu en later dat andere.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja jij begrijpt het! Ga denk voor de kapsalon![]()
de fuckquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Zonder sambal trouwens.. die shit is te heet.
Ik zit rappend voor m'n pc yoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:34 schreef Peunage het volgende:
Jullie moeten even je kleppen houden, dit is een belangrijke keuze ja.
Mattie, je MOET keer etli pide hebben geklapt. Vult meer dan kapsalonquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Kapsalon, sowieso. Patat is overgewaardeerd. Pizza is nice, maar niet zo nice als kapsalon. Van dat laatste heb ik nog nooit gehoord, maar ziet er niet zo bijzonder uit.
Ik ook hij weet wat hij niet wilt eten.. Dus hij kon dat gewoon testen door alles wat hij niet wilt door te strepen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik raak hier een beetje gefrustreerd van.
Pak dan die etli pledeequote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mattie, je MOET keer etli pide hebben geklapt. Vult meer dan kapsalon
Of de voor- en nadelen opsommen en de afweging maken. Maar goed, ik ga nu een bruidsjurk kopen voor m'n 14-jarige dochter met wie ik over een maand ga trouwen. challasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ook hij weet wat hij niet wilt eten.. Dus hij kon dat gewoon testen door alles wat hij niet wilt door te strepen.
Hoef geen hart en vaatziekte ofzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:37 schreef Hetbanaantje het volgende:
Serieus nog niemand?
Allemaal tegelijk eten jonge.
Ga je dochter neukenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
De poll lijkt me een vrij duidelijk resultaat te geven.
pussy ik eet die shit elke dagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoef geen hart en vaatziekte ofzo
Veel plezier man geniet ervan, zorg wel dat het maagdenvlies intact blijft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Of de voor- en nadelen opsommen en de afweging maken. Maar goed, ik ga nu een bruidsjurk kopen voor m'n 14-jarige dochter met wie ik over een maand ga trouwen. challas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |