Klinkt als een SOA dat komt als je een nijlpaard in zijn kont vingert.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Goulashdie naam alleen al. Godverdomme wat een baas ben je als je ¡¡¡goulash!!! eet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Klinkt als een SOA dat komt als je een nijlpaard in zijn kont vingert.Waar heb je die nijlpaard gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was de vrouw van je vaderquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waar heb je die nijlpaard gevonden?
Al 3x gegeten vandaagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:25 schreef BozeHaas het volgende:
gewoon rijst met kip en tonijn en een eiwitshake voor die gains toch
Ik heb twee vaders. Dus je hebt een homoseksueel man in de kont gevingerd en daar een soa van ontvangen. hmmzquote:
Dit of maccie, bulken gquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:25 schreef BozeHaas het volgende:
gewoon rijst met kip en tonijn en een eiwitshake voor die gains toch
2 vaders hebbenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb twee vaders. Dus je hebt een homoseksueel man in de kont gevingerd en daar een soa van ontvangen. hmmz
Zonet gehad!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Goulashdie naam alleen al. Godverdomme wat een baas ben je als je ¡¡¡goulash!!! eet.
Geen 5 vaders hebben.quote:
Pizza.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Goed.. maar wat moet ik nou eten?
Die 5 vaders van jequote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Goed.. maar wat moet ik nou eten?
Jouw advies opvolgenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hou je bek dan als je mijn advies niet opvolgt.
Ja ik twijfel tussen de kapsalon en etli pide...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:32 schreef Peunage het volgende:
Maar even serieus, in kapsalon zit alles. Vlees, patat, kaas, groenten. Alleen geen deeg zoals bij pizza.
Waarom vraag je het ons dan als je al bepaald hebt.quote:
Pak die tweede maar dan, en ga het bestellen luie vlerk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik twijfel tussen de kapsalon en etli pide...
HET WOORDJE DENK STAAT ER TOCH OF NIET?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom vraag je het ons dan als je al bepaald hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |