abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136633334
Ik ga eerst lekker kloten met tier 1 en een beetje 2. Alles is spotgoedkoop in tier 1 dus ik heb de tanks die ik leuk vind gewoon compleet geresearched. Ik ga nu verder kijken met welke ik het best kan snipen. De T1 is mijn favoriete tank om te rushen in ieder geval.

En ja, die tip om te focussen op twee landen is wel goed. Al heb ik moeite om te kiezen omdat ik nog geen idee heb hoe die keuze op lange termijn uitpakt. Al denk ik wel dat China/Japan/Frankrijk wat minder interessant zijn qua opties.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136637074
Frankrijk heeft imo een hele leuke Light-lijn.

En ook de BDR G1 B (tier 5 heavy) vind ik erg tof. Alleen de tank ervoor vind ik verschrikkelijk. :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_136653483
Krijg nu ook de 8.11 update. 1 gig. Zo maar even kijken wat er aangepast is bij Himmelsdorf.

Trouwens, misschien een stomme vraag maar is er een manier om maps te verkennen zonder een battle te spelen?

Edit: Zie net dat ik ook Chinese client had kunnen downloaden. Heb op de Aziatische servers rond de 200-250 ms maar wel goed speelbaar. Doe het uiteindelijk toch ook maar niet. Chinese WoT is vanwege de overheid hier ondergebracht bij Chinese uitbater en die zijn zoals altijd pay to win. Wat je in "onze" WoT met credits kunt kopen kan daar alleen met gold. :') Verder kun je elke tank unlocken met gold, niet alleen bepaalde premiums.

[ Bericht 56% gewijzigd door SuperHarregarre op 13-02-2014 10:01:17 ]
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:36:15 #34
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_136664085
Ik hoor veel verhalen van mensen die op de CN server zitten dat het een grote chaos daar is. Veel Chinezen, die het spel wat serieuzer nemen, zul je dan ook vinden op de ASIA/NA server. Er zijn zelfs Chinese clans op de NA server.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_136668223
Ja, vroeg laatst al op de Asian server of er Chinezen waren en er waren best een hoop. :P

Edit: Na update 1 dag gratis premium blijkbaar. :P

[ Bericht 29% gewijzigd door SuperHarregarre op 14-02-2014 11:36:31 ]
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:09:39 #36
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_136698703
Wat een kut update was dit zeg...
pi_136700812
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, vroeg laatst al op de Asian server of er Chinezen waren en er waren best een hoop. :P

Edit: Na update 1 dag gratis premium blijkbaar. :P
Ja, onderdeeel van de Valentine actie, las ik. De Valentine tanks zijn natuurlijk ook goedkoper :')
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_136704499
Sinds de update heb ik opeens ping van 350-450 in plaats van gebruikelijke 200-250 waar het nog mee te spelen was. :r Ga echt niet op de Chinese server met al hun P2W. Hoop dat de hoge ping komt door update anders is het een korte carriere. :')
  zondag 16 februari 2014 @ 20:10:32 #39
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_136785783
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een kut update was dit zeg...
De ontwikkelaars bij WG schijnen met deze update meer tools te hebben gekregen om het door ons zo geliefde spel komende tijd te verbeteren. Enige highlight voor ons als gebruiker in deze update vind ik toch wel de confrontation mode.

[ Bericht 5% gewijzigd door Flatacer op 16-02-2014 23:31:45 ]
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_136799915
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:10 schreef Flatacer het volgende:

[..]

De ontwikkelaars bij WG schijnen met deze update meer tools te hebben gekregen om het door ons zo geliefde spel komende tijd te verbeteren. Enige highlight voor ons als gebruiker in deze update vind ik toch wel de confrontation mode.
Die confrontation mode is echt wel leuk..

Had eerder vandaag een pot in m'n T18 (VS dus :P) tegen Duitsland.
Wij hadden o.a. 9 T18's, tegenover iets van o.a. 9 Pz35(t)'s >:)

Het werd uiteindelijk 15-2 _O-
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_136803690
Toch met pijn in 't hart maar even de versie voor de Chinese server downloaden. Net even wat servers gepinged met/zonder VPN en denk dat het met Singapore onspeelbaar blijft. Chinese server ping ik met 4 ms, dus misschien toch maar even checken.
pi_136806880
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 01:03 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Die confrontation mode is echt wel leuk..

Had eerder vandaag een pot in m'n T18 (VS dus :P) tegen Duitsland.
Wij hadden o.a. 9 T18's, tegenover iets van o.a. 9 Pz35(t)'s >:)

Het werd uiteindelijk 15-2 _O-
Ik heb die optie na 3 potjes uitgezet, enige vorm van een gelijke match is helemaal weg. :')
  maandag 17 februari 2014 @ 20:06:33 #43
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_136823976
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb die optie na 3 potjes uitgezet, enige vorm van een gelijke match is helemaal weg. :')
Ik heb me anders uitstekend kunnen vermaken met 12 T29's tegen wat Caernarvons _O-
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_136824058
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:06 schreef Flatacer het volgende:

[..]

Ik heb me anders uitstekend kunnen vermaken met 12 T29's tegen wat Caernarvons _O-
Ja, zolang het in je voordeel is is alles prima _O-
Pot meegemaakt waarbij ons team bestond uit iets van 14 heavies en hun team had er 8 ofzo _O-.
pi_136859856
Wie kan me vertellen hoe je een AT-2 of AT-8 kapot maakt?

Ik kan kanonnen ontwikkelen wat ik wil, gold ammo, maar niets lijkt die dingen te kunnen deren. Niet van voren, niet van opzij, niet van achteren, helemaal niets komt door dat pantser.

Toch gaan ze wel eens kapot - maar hoe in godsnaam?
pi_136860060
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef Karrs het volgende:

Ik kan kanonnen ontwikkelen wat ik wil, gold ammo, maar niets lijkt die dingen te kunnen deren. Niet van voren, niet van opzij, niet van achteren, helemaal niets komt door dat pantser.

Koepel, daar moet je op mikken bij die krengen.
pi_136860099
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:00 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Koepel, daar moet je op mikken bij die krengen.
Juistem, dat commandokoepeltje. :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_136860468
Welke koepel? :D

Die dingen hebben helemaal geen koepel, of ik moet stekeblind zijn...
pi_136861308
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:11 schreef Karrs het volgende:
Welke koepel? :D

Die dingen hebben helemaal geen koepel, of ik moet stekeblind zijn...
De cupola. ;)
pi_136861445
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef Karrs het volgende:

Zie hierboven voor AT-8...

AT-2 moet je recht van voren direct rond het kanon op z'n gun mantlet raken. Daarachter zit een 0HP-zone.
Of anders ook op de cupola.

Staat trouwens allemaal op http://wiki.worldoftanks.com/

Briljante site alhoewel ze wel beetje achter lopen qua WoT-versie.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:41:16 #51
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_136861528
Veel spelers maken ook de fout head-to-head te gaan tegen TD's. Als je kunt incasseer je een knal voor je knop om 'm te flanken. Het wisselen van schoten frontaal is het domste wat je kunt doen, vooral tegen de AT series en andere zware TD jongens.

Ik betrap me zelf ook nog steeds wel eens op die tunnelvisie hoor, dan blijf je maar staan knallen. :@
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_136866372
Helemaal waar, maar ik doe het ook wel eens. Vooral als ik in peloton speel of met een paar spelers die snappen wat ik aan het doen ben.

Blijf ik op 'm schieten frontaal, al dan niet tracks eraf enz, en de rest flankt 'm dan. :D

Het blijft alleen jammer dat veel spelers dat niet snappen en ik niet altijd zin heb om het in de chat te zetten. :P
pi_136883605
Chinese server speelt toch wel stuk lekkerder met ping <20ms. Overigens kun je toch premium ammo kopen met credits en niet alleen met goud. Wat dat betreft zijn de verschillen niet zo groot. Wat wel een verschil is, er loopt altijd een scrollende ticker boven in beeld met allerhande berichtjes. Meestal aanbiedingen voor dingen in de shop en dergelijke. Hetzelfde geldt voor terugkeren in het menu na een wedstrijd. Rechtsonder, waar normaal alleen een bericht van de server en laatste match zit, komt dan een extra bericht met "nu in de aanbieding! /random tank/". Verder is ook de shop en de hele aankleding eromheen een stuk uitgebreider met een heel apart menu enzo.

Wel jammer dat de Chinese server niet via noobmeter werkt.
pi_136884181
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:35 schreef bas-beest het volgende:

[..]

De cupola. ;)
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaah. Dat is dus de truc. Dat koepeltje en dat kleine kanonnetje aan de zijkant. :Y
Ik zat al op die grote gun te schieten de hele tijd.

Schat, zet de barbecuesaus maar klaar. Ik ga vanavond gebraden AT-8 eten. >:)
pi_136917174
quote:
11s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:35 schreef Karrs het volgende:

[..]

Aaaaaaaaaah. Dat is dus de truc. Dat koepeltje en dat kleine kanonnetje aan de zijkant. :Y
Ik zat al op die grote gun te schieten de hele tijd.

Schat, zet de barbecuesaus maar klaar. Ik ga vanavond gebraden AT-8 eten. >:)
En heeft mijn tip geholpen? :P
  donderdag 20 februari 2014 @ 02:42:32 #56
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_136918068
ik heb al weken niet meer gespeeld :@
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_136919411
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 01:07 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Ben er nog geen tegengekomen, helaas. Wel een AT-2, maar die kreeg ik niet te pakken.

Heb wel een hoop lol gehad met mijn Derperine. ;)
Een Wolverine met de 105mm howitser. God wat een lol. Wel een stuk gevaarlijker, omdat je met de Heavies mee moet in plaats van relaxed vanuit de derde lijn snipen, maar de beloning is er ook naar. Heb er zelfs een KV-1S mee weten te oneshotten (met een HEAT). Zal z'n ammorack wel hebben geraakt of zo. :P
pi_136920044
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 01:07 schreef bas-beest het volgende:

[..]

bij mij wel _O_
pi_136932818
Chinese server gaat lekker. :P Sta op totaal van 21,000 damage dealt en 6,000 geincasseerd. Nu bijna 100 potjes gespeeld. Vooral tier 1 maar ook wat tier 2. Helaas met tier 2 vaak in tier 3 mixes en amper in volledig tier 2.

Weet ook niet echt welke tank ik nou precies wil, teveel keuzes. Omdat ik in tier 1 vooral met MS-1 speel maar gegaan voor T-26. Ben alleen niet echt happy met die keuze. Ook nog T2 aan het proberen maar die is eigenlijk ook niet echt super. Zie in tier 2 vooral T-18 voorbijkomen. Waarschijnlijk omdat die frontaal amper te penetreren is, zo irritant.

Overigens is het ook wel irritant om als tier 2 bij tier 3 te zitten. Vaak kun je tegenstander niet eens penetreren. Vervelende grind in ieder geval. Crew zit op ongeveer 85% (wel de 60,000 gedaan voor 75% crew)...

Heb nu ongeveer evenveel potjes SEA en Chinese server gespeeld en op de Chinese server heb je wel wat meer idioten rondlopen. Onderhand een stuk of vijf gezien die per ongeluk in 't water rijden, net een gast die bij de start gelijk mn ammo rack naar de klote schoot. Toen hij probeerde weg te rijden en langs een open plek reed heb ik subtiel z'n rupsband eraf geschoten. Verder ook veel beuken bij het rijden in 't begin, of mensen proberen weg te drukken bij goede sniper spots. :')
pi_136934367
T18 is ultieme troll-tank om mee te spelen, vooral met de derpgun. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')