Ja, onderdeeel van de Valentine actie, las ik. De Valentine tanks zijn natuurlijk ook goedkoperquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, vroeg laatst al op de Asian server of er Chinezen waren en er waren best een hoop.
Edit: Na update 1 dag gratis premium blijkbaar.
De ontwikkelaars bij WG schijnen met deze update meer tools te hebben gekregen om het door ons zo geliefde spel komende tijd te verbeteren. Enige highlight voor ons als gebruiker in deze update vind ik toch wel de confrontation mode.quote:
Die confrontation mode is echt wel leuk..quote:Op zondag 16 februari 2014 20:10 schreef Flatacer het volgende:
[..]
De ontwikkelaars bij WG schijnen met deze update meer tools te hebben gekregen om het door ons zo geliefde spel komende tijd te verbeteren. Enige highlight voor ons als gebruiker in deze update vind ik toch wel de confrontation mode.
Ik heb die optie na 3 potjes uitgezet, enige vorm van een gelijke match is helemaal weg.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:03 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Die confrontation mode is echt wel leuk..
Had eerder vandaag een pot in m'n T18 (VS dus) tegen Duitsland.
Wij hadden o.a. 9 T18's, tegenover iets van o.a. 9 Pz35(t)'s![]()
Het werd uiteindelijk 15-2
Ik heb me anders uitstekend kunnen vermaken met 12 T29's tegen wat Caernarvonsquote:Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb die optie na 3 potjes uitgezet, enige vorm van een gelijke match is helemaal weg.
Ja, zolang het in je voordeel is is alles primaquote:Op maandag 17 februari 2014 20:06 schreef Flatacer het volgende:
[..]
Ik heb me anders uitstekend kunnen vermaken met 12 T29's tegen wat Caernarvons
Koepel, daar moet je op mikken bij die krengen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef Karrs het volgende:
Wie kan me vertellen hoe je een AT-2 of AT-8 kapot maakt?
Ik kan kanonnen ontwikkelen wat ik wil, gold ammo, maar niets lijkt die dingen te kunnen deren. Niet van voren, niet van opzij, niet van achteren, helemaal niets komt door dat pantser.
Toch gaan ze wel eens kapot - maar hoe in godsnaam?
Juistem, dat commandokoepeltje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Koepel, daar moet je op mikken bij die krengen.
De cupola.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:11 schreef Karrs het volgende:
Welke koepel?
Die dingen hebben helemaal geen koepel, of ik moet stekeblind zijn...
Zie hierboven voor AT-8...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef Karrs het volgende:
Wie kan me vertellen hoe je een AT-2 of AT-8 kapot maakt?
Ik kan kanonnen ontwikkelen wat ik wil, gold ammo, maar niets lijkt die dingen te kunnen deren. Niet van voren, niet van opzij, niet van achteren, helemaal niets komt door dat pantser.
Toch gaan ze wel eens kapot - maar hoe in godsnaam?
Aaaaaaaaaah. Dat is dus de truc. Dat koepeltje en dat kleine kanonnetje aan de zijkant.quote:
En heeft mijn tip geholpen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:35 schreef Karrs het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah. Dat is dus de truc. Dat koepeltje en dat kleine kanonnetje aan de zijkant.
Ik zat al op die grote gun te schieten de hele tijd.
Schat, zet de barbecuesaus maar klaar. Ik ga vanavond gebraden AT-8 eten.
Ben er nog geen tegengekomen, helaas. Wel een AT-2, maar die kreeg ik niet te pakken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |