abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136628301
Ik speel het af en toe nog ff... maar echt ver ben ik nog niet...
Lijk wel dat ik altijd in servers kom waarin ik de slechtste tank ben :')
"we didn't penetrate their armor". enzo :')
pi_136628861
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Had net m'n beste rondje tot nu toe. :D Zal later wel niets voorstellen maar voelde goed! :)

Himmelsdorf. 4 kills, 5 damaged, sharpshooter, Lavrinenko IV, Kay's IV, Mastery Badge 1st class, Master Gunner en bij de stats de "defender" award.

Begin gelijk richting de heuvel met kerk, daar een tegenstander gekilled, andere tot 1% waarna iemand anders 'm afknalde. Op hetzelfde moment kwam de tegenstander via 't midden en waren beide teams al gereduceerd tot minder dan de helft. Op dat moment zie ik dat de meeste spots aan onze kant van de map zijn dus ik race door richting hun base. M'n eerste base attack ( :P ) en zag daar gelijk een mooie plek die beetje OP is. (Aan de zijkant van het wat grotere gebouw achterin de zuidelijke basis.) Er kwamen twee tanks om mij daar weg te halen, allebei afgeknald. :7 Ondertussen was ik alleen nog maar over. De laatste tegenstander was op hetzelfde moment naar onze basis gereden en omdat hun timer net iets voorliep snel teruggereden naar onze basis. Daar het hoekje om en bam. M'n eerste victory waar ik echt iets aan heb bijgedragen. *O* *O* *O*

Edit: Oja, was met T1 Cunningham en 20mm. Voelt op de een of andere manier best OP. Was alleen wel vergeten wat reload was, dus moest na elke kill de rest van m'n magazijn leegschieten. :') Hiervoor alleen met grotere kalibers geschoten dus had reload niet nodig.

Als je net begint met WoT zou ik T1 Cunningham + 20mm aanraden. ^O^
Dat zijn de spelletjes waarvoor je 't doet. :Y

Vier van de vijf potjes gaan bij mij nergens over, maar die vijfde is dan helemaal top. Of het nou een goed team is, of je nou een paar toffe acties had, of het nou gewoon enorm lekker ging, maar dat zijn de potjes waar je 't spel voor speelt - en waardoor die andere vier potjes niet meer erg zijn.

Wat dat betreft is het ook heel erg fijn dat je meteen terug kunt keren naar de garage en een ander potje kan starten, als je tank weer eens in een grote vuurbal met stukken staal en lappen vlees uiteen spat. Niet dat geërgerde wachten op respawnen, maar hup, nieuwe ronde nieuwe kansen. Lekker. :)

Herladen is trouwens C. Wel goed bedenken als je wil herladen, want het duurt een jaar ongeveer. ;)

Als beginner zou ik trouwens ook de MS-1 wel willen aanraden. Dat is een iets tragere, kleinere tank met een (m.i.) bovengemiddeld goed kanonnetje erop.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_136628931
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:47 schreef Frutsel het volgende:
Ik speel het af en toe nog ff... maar echt ver ben ik nog niet...
Lijk wel dat ik altijd in servers kom waarin ik de slechtste tank ben :')
"we didn't penetrate their armor". enzo :')
Gebeurt mij ook zo vaak. Over het algemeen moet je onthouden dat als je niet de sterkste tank bent (of niet het sterkste kanon hebt), je beter op zijkanten, rupsbanden of het kanon kan schieten dan op de voorplaat van je tegenstander.
pi_136630827
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:01 schreef Karrs het volgende:

[..]

Gebeurt mij ook zo vaak. Over het algemeen moet je onthouden dat als je niet de sterkste tank bent (of niet het sterkste kanon hebt), je beter op zijkanten, rupsbanden of het kanon kan schieten dan op de voorplaat van je tegenstander.
Mjah... tis al lastig genoeg voor me om te flanken zonder gespot te worden en in één schot te worden uitgeschakeld. al dan niet door een artillerie... Maar goed, ik heb er nog te weinig tijd in gestoken om te bekijken wat ik moet doen en waar ik wel/niet in moet investeren. Ik heb een Russische en Engelse medium tank dacht ik...

Is het dan wijs zon tank uit te bouwen of eerst sparen voor een betere?
pi_136632949
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Mjah... tis al lastig genoeg voor me om te flanken zonder gespot te worden en in één schot te worden uitgeschakeld. al dan niet door een artillerie... Maar goed, ik heb er nog te weinig tijd in gestoken om te bekijken wat ik moet doen en waar ik wel/niet in moet investeren. Ik heb een Russische en Engelse medium tank dacht ik...

Is het dan wijs zon tank uit te bouwen of eerst sparen voor een betere?
Het is in elk geval zaak om alleen die tanks uit te bouwen die je leuk vindt om mee te spelen. :)

Snel advancen heeft niet zoveel zin; qua geld niet (wat je nodig hebt om tanks en equipment te kopen) en ook qua crew niet. Ik ben nu twee weken bezig maar heb nog geen tanks boven Tier 5. Eerst goed worden in het spel. :)

Verder is dit een geweldige guide voor beginnerts: http://forum.worldoftanks(...)-noob-friendly-tips/

Paar extra tips:
1. Als je geen geld in t spel wil steken, of tenminste niet veel: kies dan één, hooguit twee landen en blijf daarbij.
2. Ga er niet alleen op uit.
3. Je verliest in het begin. Veel en vaak. Don't worry about it. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Karrs op 12-02-2014 17:23:29 ]
pi_136633334
Ik ga eerst lekker kloten met tier 1 en een beetje 2. Alles is spotgoedkoop in tier 1 dus ik heb de tanks die ik leuk vind gewoon compleet geresearched. Ik ga nu verder kijken met welke ik het best kan snipen. De T1 is mijn favoriete tank om te rushen in ieder geval.

En ja, die tip om te focussen op twee landen is wel goed. Al heb ik moeite om te kiezen omdat ik nog geen idee heb hoe die keuze op lange termijn uitpakt. Al denk ik wel dat China/Japan/Frankrijk wat minder interessant zijn qua opties.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136637074
Frankrijk heeft imo een hele leuke Light-lijn.

En ook de BDR G1 B (tier 5 heavy) vind ik erg tof. Alleen de tank ervoor vind ik verschrikkelijk. :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_136653483
Krijg nu ook de 8.11 update. 1 gig. Zo maar even kijken wat er aangepast is bij Himmelsdorf.

Trouwens, misschien een stomme vraag maar is er een manier om maps te verkennen zonder een battle te spelen?

Edit: Zie net dat ik ook Chinese client had kunnen downloaden. Heb op de Aziatische servers rond de 200-250 ms maar wel goed speelbaar. Doe het uiteindelijk toch ook maar niet. Chinese WoT is vanwege de overheid hier ondergebracht bij Chinese uitbater en die zijn zoals altijd pay to win. Wat je in "onze" WoT met credits kunt kopen kan daar alleen met gold. :') Verder kun je elke tank unlocken met gold, niet alleen bepaalde premiums.

[ Bericht 56% gewijzigd door SuperHarregarre op 13-02-2014 10:01:17 ]
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:36:15 #34
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_136664085
Ik hoor veel verhalen van mensen die op de CN server zitten dat het een grote chaos daar is. Veel Chinezen, die het spel wat serieuzer nemen, zul je dan ook vinden op de ASIA/NA server. Er zijn zelfs Chinese clans op de NA server.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_136668223
Ja, vroeg laatst al op de Asian server of er Chinezen waren en er waren best een hoop. :P

Edit: Na update 1 dag gratis premium blijkbaar. :P

[ Bericht 29% gewijzigd door SuperHarregarre op 14-02-2014 11:36:31 ]
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:09:39 #36
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_136698703
Wat een kut update was dit zeg...
pi_136700812
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, vroeg laatst al op de Asian server of er Chinezen waren en er waren best een hoop. :P

Edit: Na update 1 dag gratis premium blijkbaar. :P
Ja, onderdeeel van de Valentine actie, las ik. De Valentine tanks zijn natuurlijk ook goedkoper :')
pi_136704499
Sinds de update heb ik opeens ping van 350-450 in plaats van gebruikelijke 200-250 waar het nog mee te spelen was. :r Ga echt niet op de Chinese server met al hun P2W. Hoop dat de hoge ping komt door update anders is het een korte carriere. :')
  zondag 16 februari 2014 @ 20:10:32 #39
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_136785783
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een kut update was dit zeg...
De ontwikkelaars bij WG schijnen met deze update meer tools te hebben gekregen om het door ons zo geliefde spel komende tijd te verbeteren. Enige highlight voor ons als gebruiker in deze update vind ik toch wel de confrontation mode.

[ Bericht 5% gewijzigd door Flatacer op 16-02-2014 23:31:45 ]
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_136799915
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:10 schreef Flatacer het volgende:

[..]

De ontwikkelaars bij WG schijnen met deze update meer tools te hebben gekregen om het door ons zo geliefde spel komende tijd te verbeteren. Enige highlight voor ons als gebruiker in deze update vind ik toch wel de confrontation mode.
Die confrontation mode is echt wel leuk..

Had eerder vandaag een pot in m'n T18 (VS dus :P) tegen Duitsland.
Wij hadden o.a. 9 T18's, tegenover iets van o.a. 9 Pz35(t)'s >:)

Het werd uiteindelijk 15-2 _O-
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_136803690
Toch met pijn in 't hart maar even de versie voor de Chinese server downloaden. Net even wat servers gepinged met/zonder VPN en denk dat het met Singapore onspeelbaar blijft. Chinese server ping ik met 4 ms, dus misschien toch maar even checken.
pi_136806880
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 01:03 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Die confrontation mode is echt wel leuk..

Had eerder vandaag een pot in m'n T18 (VS dus :P) tegen Duitsland.
Wij hadden o.a. 9 T18's, tegenover iets van o.a. 9 Pz35(t)'s >:)

Het werd uiteindelijk 15-2 _O-
Ik heb die optie na 3 potjes uitgezet, enige vorm van een gelijke match is helemaal weg. :')
  maandag 17 februari 2014 @ 20:06:33 #43
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_136823976
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb die optie na 3 potjes uitgezet, enige vorm van een gelijke match is helemaal weg. :')
Ik heb me anders uitstekend kunnen vermaken met 12 T29's tegen wat Caernarvons _O-
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_136824058
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:06 schreef Flatacer het volgende:

[..]

Ik heb me anders uitstekend kunnen vermaken met 12 T29's tegen wat Caernarvons _O-
Ja, zolang het in je voordeel is is alles prima _O-
Pot meegemaakt waarbij ons team bestond uit iets van 14 heavies en hun team had er 8 ofzo _O-.
pi_136859856
Wie kan me vertellen hoe je een AT-2 of AT-8 kapot maakt?

Ik kan kanonnen ontwikkelen wat ik wil, gold ammo, maar niets lijkt die dingen te kunnen deren. Niet van voren, niet van opzij, niet van achteren, helemaal niets komt door dat pantser.

Toch gaan ze wel eens kapot - maar hoe in godsnaam?
pi_136860060
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef Karrs het volgende:

Ik kan kanonnen ontwikkelen wat ik wil, gold ammo, maar niets lijkt die dingen te kunnen deren. Niet van voren, niet van opzij, niet van achteren, helemaal niets komt door dat pantser.

Koepel, daar moet je op mikken bij die krengen.
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 18 februari 2014 @ 18:01:46 #47
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_136860099
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:00 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Koepel, daar moet je op mikken bij die krengen.
Juistem, dat commandokoepeltje. :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_136860468
Welke koepel? :D

Die dingen hebben helemaal geen koepel, of ik moet stekeblind zijn...
pi_136861308
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:11 schreef Karrs het volgende:
Welke koepel? :D

Die dingen hebben helemaal geen koepel, of ik moet stekeblind zijn...
De cupola. ;)
pi_136861445
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef Karrs het volgende:

Zie hierboven voor AT-8...

AT-2 moet je recht van voren direct rond het kanon op z'n gun mantlet raken. Daarachter zit een 0HP-zone.
Of anders ook op de cupola.

Staat trouwens allemaal op http://wiki.worldoftanks.com/

Briljante site alhoewel ze wel beetje achter lopen qua WoT-versie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')