Dat zijn de spelletjes waarvoor je 't doet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Had net m'n beste rondje tot nu toe.Zal later wel niets voorstellen maar voelde goed!
Himmelsdorf. 4 kills, 5 damaged, sharpshooter, Lavrinenko IV, Kay's IV, Mastery Badge 1st class, Master Gunner en bij de stats de "defender" award.
Begin gelijk richting de heuvel met kerk, daar een tegenstander gekilled, andere tot 1% waarna iemand anders 'm afknalde. Op hetzelfde moment kwam de tegenstander via 't midden en waren beide teams al gereduceerd tot minder dan de helft. Op dat moment zie ik dat de meeste spots aan onze kant van de map zijn dus ik race door richting hun base. M'n eerste base attack () en zag daar gelijk een mooie plek die beetje OP is. (Aan de zijkant van het wat grotere gebouw achterin de zuidelijke basis.) Er kwamen twee tanks om mij daar weg te halen, allebei afgeknald.
Ondertussen was ik alleen nog maar over. De laatste tegenstander was op hetzelfde moment naar onze basis gereden en omdat hun timer net iets voorliep snel teruggereden naar onze basis. Daar het hoekje om en bam. M'n eerste victory waar ik echt iets aan heb bijgedragen.
![]()
![]()
Edit: Oja, was met T1 Cunningham en 20mm. Voelt op de een of andere manier best OP. Was alleen wel vergeten wat reload was, dus moest na elke kill de rest van m'n magazijn leegschieten.Hiervoor alleen met grotere kalibers geschoten dus had reload niet nodig.
Als je net begint met WoT zou ik T1 Cunningham + 20mm aanraden.![]()
Gebeurt mij ook zo vaak. Over het algemeen moet je onthouden dat als je niet de sterkste tank bent (of niet het sterkste kanon hebt), je beter op zijkanten, rupsbanden of het kanon kan schieten dan op de voorplaat van je tegenstander.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:47 schreef Frutsel het volgende:
Ik speel het af en toe nog ff... maar echt ver ben ik nog niet...
Lijk wel dat ik altijd in servers kom waarin ik de slechtste tank ben
"we didn't penetrate their armor". enzo
Mjah... tis al lastig genoeg voor me om te flanken zonder gespot te worden en in één schot te worden uitgeschakeld. al dan niet door een artillerie... Maar goed, ik heb er nog te weinig tijd in gestoken om te bekijken wat ik moet doen en waar ik wel/niet in moet investeren. Ik heb een Russische en Engelse medium tank dacht ik...quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:01 schreef Karrs het volgende:
[..]
Gebeurt mij ook zo vaak. Over het algemeen moet je onthouden dat als je niet de sterkste tank bent (of niet het sterkste kanon hebt), je beter op zijkanten, rupsbanden of het kanon kan schieten dan op de voorplaat van je tegenstander.
Het is in elk geval zaak om alleen die tanks uit te bouwen die je leuk vindt om mee te spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... tis al lastig genoeg voor me om te flanken zonder gespot te worden en in één schot te worden uitgeschakeld. al dan niet door een artillerie... Maar goed, ik heb er nog te weinig tijd in gestoken om te bekijken wat ik moet doen en waar ik wel/niet in moet investeren. Ik heb een Russische en Engelse medium tank dacht ik...
Is het dan wijs zon tank uit te bouwen of eerst sparen voor een betere?
Ja, onderdeeel van de Valentine actie, las ik. De Valentine tanks zijn natuurlijk ook goedkoperquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, vroeg laatst al op de Asian server of er Chinezen waren en er waren best een hoop.
Edit: Na update 1 dag gratis premium blijkbaar.
De ontwikkelaars bij WG schijnen met deze update meer tools te hebben gekregen om het door ons zo geliefde spel komende tijd te verbeteren. Enige highlight voor ons als gebruiker in deze update vind ik toch wel de confrontation mode.quote:
Die confrontation mode is echt wel leuk..quote:Op zondag 16 februari 2014 20:10 schreef Flatacer het volgende:
[..]
De ontwikkelaars bij WG schijnen met deze update meer tools te hebben gekregen om het door ons zo geliefde spel komende tijd te verbeteren. Enige highlight voor ons als gebruiker in deze update vind ik toch wel de confrontation mode.
Ik heb die optie na 3 potjes uitgezet, enige vorm van een gelijke match is helemaal weg.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:03 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Die confrontation mode is echt wel leuk..
Had eerder vandaag een pot in m'n T18 (VS dus) tegen Duitsland.
Wij hadden o.a. 9 T18's, tegenover iets van o.a. 9 Pz35(t)'s![]()
Het werd uiteindelijk 15-2
Ik heb me anders uitstekend kunnen vermaken met 12 T29's tegen wat Caernarvonsquote:Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb die optie na 3 potjes uitgezet, enige vorm van een gelijke match is helemaal weg.
Ja, zolang het in je voordeel is is alles primaquote:Op maandag 17 februari 2014 20:06 schreef Flatacer het volgende:
[..]
Ik heb me anders uitstekend kunnen vermaken met 12 T29's tegen wat Caernarvons
Koepel, daar moet je op mikken bij die krengen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef Karrs het volgende:
Wie kan me vertellen hoe je een AT-2 of AT-8 kapot maakt?
Ik kan kanonnen ontwikkelen wat ik wil, gold ammo, maar niets lijkt die dingen te kunnen deren. Niet van voren, niet van opzij, niet van achteren, helemaal niets komt door dat pantser.
Toch gaan ze wel eens kapot - maar hoe in godsnaam?
Juistem, dat commandokoepeltje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Koepel, daar moet je op mikken bij die krengen.
De cupola.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:11 schreef Karrs het volgende:
Welke koepel?
Die dingen hebben helemaal geen koepel, of ik moet stekeblind zijn...
Zie hierboven voor AT-8...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef Karrs het volgende:
Wie kan me vertellen hoe je een AT-2 of AT-8 kapot maakt?
Ik kan kanonnen ontwikkelen wat ik wil, gold ammo, maar niets lijkt die dingen te kunnen deren. Niet van voren, niet van opzij, niet van achteren, helemaal niets komt door dat pantser.
Toch gaan ze wel eens kapot - maar hoe in godsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |