Binnen 24 uur van de trouwerijquote:
Ik ook niet, doe ik nooit trouwens. Ik vind een promo kijken van een comedy echt bijzonder zinloos.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:17 schreef FL_Freak het volgende:
Verdomd goede aflevering! Vergelijken met de oude kwaliteit
Ik ga trouwens geen promo's kijken voor volgende week.
Ken je die aflevering met die handpop niet? die hij zelfs voor de camera houdt? Kan de naam niet meer voor me halen.. maar dat soort interactie heb ik nooit met mijn dvd spelerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:34 schreef SunChaser het volgende:
Nee serieus, ik denk dat dat de clou is, ze kijken naar een DVD en dat ze interactie hebben is gewoon omdat hij zijn kinderen kent wat ze gaan zeggen
En die van Stella als vrolijke moederquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:04 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ken je die aflevering met die handpop niet? die hij zelfs voor de camera houdt? Kan de naam niet meer voor me halen.. maar dat soort interactie heb ik nooit met mijn dvd speler
En dan zouden de kinderen de dvd toch allang op pauze hebben gezet en een andere keer weer verder gaan luisteren/kijken..
"Before I was dad" ja...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:25 schreef SunChaser het volgende:
OMG het einde zit al in de pilot!
Kijk de pilot: Ted zegt letterlijk, 25 years ago before I was dead!!!
Wat?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:44 schreef Kenju het volgende:
Waarom zat de vader van Marshall trouwens daar? Die is toch dood?
Haha, O ja.....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat?
Die zat daar helemaal niet. De vader van Barney wel.
Nice!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:15 schreef Franktastic1984 het volgende:
What TV Will Lose When How I Met Your Mother Goes Off the Air
http://www.theatlantic.co(...)-off-the-air/359788/
Leuk terugblik-artikel
Dat vind ik ook een van de vetse afleveringen met de Viero van Marshallquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:43 schreef artm het volgende:
[..]
Nice!
Ik ben dit weekend ook bezig met een How I Met Your Motherthon, de 15 beste afleveringen kijken in aanloop naar de finale!
"aaahw.. not againquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een van de vetse afleveringen met de Viero van Marshall
Ik ben bezig sinds de helft van seizoen 9 om de hele serie 1 - 9 in één ruk opnieuw af te kijken. Zit nu op de helft van seizoen 7 dus afkijken voor ik morgenochtend de rip van de laatste binnenhaal gaat niet meer lukken denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:43 schreef artm het volgende:
[..]
Nice!
Ik ben dit weekend ook bezig met een How I Met Your Motherthon, de 15 beste afleveringen kijken in aanloop naar de finale!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |