Ach, om het dan juist tegen je eigen zoon te zeggen vond ik wel grappig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:44 schreef Gruisman het volgende:
Leuke ep, Lilly met haar son of a bitch grapje was wel weer echtmaar voor de rest erg leuk!
Yeaaahquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Yeaaah![]()
[ afbeelding ]
Ik moest er gewoon een gif van maken
Ik denk dat ik net zo moet huilen als bij de laatste van Friends.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:33 schreef shiznuts het volgende:
5. http://tvcountdown.com/s/how-i-met-your-mother
[ afbeelding ]
The end is nigh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
De laatste is een dubbele toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:33 schreef shiznuts het volgende:
5. http://tvcountdown.com/s/how-i-met-your-mother
[ afbeelding ]
The end is nigh...
Jup. Last Forever Part 1 en een Part 2 (E24).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan weet ik het ook niet meer.
Ouderwets goede aflevering, Bob Dylan <3
[ Bericht 6% gewijzigd door glannie op 04-03-2014 07:16:43 ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:03 schreef glannie het volgende:
Ik heb het eeuwen geleden al gecalld, maar als de aflevering van vanavond je niet overtuigt datHoeft natuurlijk niet er stond geen jaartal bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan weet ik het ook niet meer.
Ouderwets goede aflevering, Bob Dylan <3
Bekijk de eerste paar seconden nog eensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet er stond geen jaartal bij
Ah niet gezien excuses. Dan zou ze natuurlijk alsnog dood kunnen zijn op het moment dat hij met de kinderen praat. Maar ik vind het zo een kut theorie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:17 schreef glannie het volgende:
[..]
Bekijk de eerste paar seconden nog eens
Het diner speelde in 2024. Dat is zes jaar voor het moment dat Ted de kinderen op de bank spreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |