Hoopt ze vast. Daarom hoop ik dat het genetisch bepaald is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:32 schreef Silenus het volgende:
Zij hoopt natuurlijk ook dat je op je 45e geen bierbuik hebt of een terugtrekkende haargrens.
Weet alleen nooit goed of ik meer op de vader of moeder moet letten. Natuurlijk zijn ze allebei verouderd, maar dan op een andere manierquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Goed naar de ouders (vader of moeder ) kijken van je vriend of vriendin dan kun je een inschatting maken.
Offtopic; Ook je huid kan je gewoon in goede conditie houden met voeding en sport.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:28 schreef RonnieGardocki het volgende:
Dit kan zowel liggen aan beheersbare factoren (wel of geen make up, wel of geen kort en pittig kapsel, kleding) als niet-beheersbare factoren (rimpels, hangende huid)
Klopt, gedeeltelijk maar niet volledig denk ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:08 schreef Mr.J het volgende:
Offtopic; Ook je huid kan je gewoon in goede conditie houden met voeding en sport.
Maar hoe weet je dan of de eventuele verwachtingen kloppenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:02 schreef Pienata het volgende:
Ik zoek gewoon types uit waarvan ik verwacht dat ze ouder worden als een goede wijn, en niet als een druif. Maar ik ben nog jong, dus ik weet nog niet of mijn methode werkt.
Ervoor zorgen dat je niet constant in de zon zit/zonnebanken neemt helpt ook goed maar uiteindelijk ga je toch hoor, de ene sneller dan de andere maar die rimpels en het zakken van het lichaam hou je niet tegen, zelf aan een getraind lichaam kun je zien dat het niet meer 20 is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:43 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Klopt, gedeeltelijk maar niet volledig denk ik.
Kijk naar je schoonmoeder, dan kun je wel een redelijke inschatting makenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:28 schreef RonnieGardocki het volgende:
Natuurlijk 'claimen' we bijna allemaal (op uitzonderingen na) dat het innerlijk van je partner belangrijker is dan het uiterlijk. Je kunt immers een hele knappe partner hebben, die stiekem een psychopaat blijkt te zijn. De beste optie is daarom de middenweg: iemand die er goed uitziet en een mooi karakter heeft.
Toch is het uiterlijk van je partner waarschijnlijk toch wel belangrijk voor je, althans, ik neem aan dat je hem/haar er goed uit vindt zien. Vragen jullie je wel eens af hoe hij/zij eruit ziet over een x aantal jaar? Dan heb ik het natuurlijk niet over de leeftijd van 65, waar alles sowieso al inzakt/verpauperd, maar een neutrale leeftijd (40/50) waar sommige personen er nog goed uitzien, en weer anderen niet. Dit kan zowel liggen aan beheersbare factoren (wel of geen make up, wel of geen kort en pittig kapsel, kleding) als niet-beheersbare factoren (rimpels, hangende huid)
Natuurlijk is het innerlijk het belangrijkste (cliché) in een relatie, maar ik hoop heel stiekem dat mijn vriendin er op haar 40/50e er nog steeds goed uitzietEn ik niet langs een heks loop op straat
Dat was ook mijn eerste gedachte. Toch best lastig, aangezien mijn vriendin totaal niet op haar moeder lijkt. Valt niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef fathank het volgende:
Kijk naar je schoonmoeder, dan kun je wel een redelijke inschatting maken
Dat ik nadenk over dit, betekent niet dat ik niet nadenk over andere zaken zoals die jij zojuist beschreefquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb daar serieus nog nooit over nagedachtAls ik aan de toekomst denk, denk ik eerder aan dingen als 'zouden we nog zo veel van elkaar houden als nu?' 'zouden we het leven hebben dat we willen hebben' 'zouden we allebei nog gezond zijn' etcMaar ja, iedereen vind iets anders belangrijk blijkbaar
Kut...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Kijk naar je schoonmoeder, dan kun je wel een redelijke inschatting maken
Tot zekere hoogte. Na je 40ste en zeker na je 50ste gaat het toch zakken. Al sport je tot je een ons weegt en vreet je alleen maar ijsbergsla en sinaasappels.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:08 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Offtopic; Ook je huid kan je gewoon in goede conditie houden met voeding en sport.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |