Ik zit ff tv te kijken en zie op MTV een live optreden van Moby (echt live, dus echt nu uitgezonden, tenminste dat doen ze me geloven). Moby zegt tussen de nummers door: "Ow, I almost forgot, I have to apoligize on behalf of our president who's a insane fascist.".
Vond ik toch wel een coole actie om tijdens een uitzending waarnaar miljoenen (?) mensen kijken zo'n statement te gooien.
quote:Heel subtiel
Op dinsdag 8 oktober 2002 21:35 schreef Melluh het volgende:
(ik weet niet waar ik dit eigenlijk moet zetten: ANM, F&TV, Muz)Ik zit ff tv te kijken en zie op MTV een live optreden van Moby (echt live, dus echt nu uitgezonden, tenminste dat doen ze me geloven). Moby zegt tussen de nummers door: "Ow, I almost forgot, I have to apoligize on behalf of our president who's a insane fascist.".
Vond ik toch wel een coole actie om tijdens een uitzending waarnaar miljoenen (?) mensen kijken zo'n statement te gooien.
Maar ja ik ben bang dat Moby met zulk soort uitspraken geen lang leven beschoren is
quote:Ik denk niet dat mensen geen CD's meer van hem gaan komen vanwege dit soort uitspraken, maar misschien onderschat ik het geindoctrineerde product van een patriottische Amerikaanse familie.
Op dinsdag 8 oktober 2002 21:36 schreef amnesiac het volgende:
Maar ja ik ben bang dat Moby met zulk soort uitspraken geen lang leven beschoren is
het cleane imago en de muziek die voor een grote doelgroep bedoeld helpen hem denk ik veel.
Denk dat vele Amerikanen dit dachten, want die Bush maak er een zootje van, wil alleen maar oorlog een heerschappij. En dat houdt ie niet lang vol.
quote:Ik doel meer op het leven van Moby
Op dinsdag 8 oktober 2002 21:41 schreef Melluh het volgende:[..]
Ik denk niet dat mensen geen CD's meer van hem gaan komen vanwege dit soort uitspraken, maar misschien onderschat ik het geindoctrineerde product van een patriottische Amerikaanse familie.
quote:er is toch een schrikwekkend hoog percentage dat achter hun president staat... en, eigenlijk net zo erg, een heel hoog percentage wie het allemaal niet uitmaakt.
Op dinsdag 8 oktober 2002 21:43 schreef Gertjuh.dot.TK het volgende:
Wel cool enzo. Maar of ze er allemaal zo blij mee moeten zijn?Denk dat vele Amerikanen dit dachten, want die Bush maak er een zootje van, wil alleen maar oorlog een heerschappij. En dat houdt ie niet lang vol.
echt super van MTV dat ze dit zonder reclames hebben uitgezonden, een echte topavond na een avond overwerken en ach ja die statements, hij moet zeggen wat ie niet laten kan. zijn muziek is in ieder geval
GEWELDIG!
ik ben nog ff aan het nagenieten van het gevoel met zijn cd op!
quote:argh, ik MOET het gewoon zien. niet een tapeje liggen ?
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:44 schreef Angelic het volgende:
Ik heb net zitten kijken en ik ben een groot fan van Moby en ik vond het concert ecth TEGEK!!! Ik heb staan dansen in mijn woonkamer, compleet uit mijn dak gegaan!echt super van MTV dat ze dit zonder reclames hebben uitgezonden, een echte topavond na een avond overwerken en ach ja die statements, hij moet zeggen wat ie niet laten kan. zijn muziek is in ieder geval
GEWELDIG!
ik ben nog ff aan het nagenieten van het gevoel met zijn cd op!
quote:nee schat, ik baal al genoeg dat ik het zelf niet heb op genomen, waarom heb je het zelf niet getaped??
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:48 schreef postman het volgende:[..]
argh, ik MOET het gewoon zien. niet een tapeje liggen ?
quote:6 november in ahoy
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:51 schreef Cheiron het volgende:
Was idd een topconcert !
Als ie een keer naar de HMH komt ben ik er zeker bij !!
quote:Weet je nog iemand die kaarten te koop heeft. Ik heb net zitten kijken en het is uitverkocht.....:'(
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:52 schreef postman het volgende:[..]
6 november in ahoy
quote:HMH zeg ik toch
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:52 schreef postman het volgende:[..]
6 november in ahoy
quote:Leer jij es naar een posticon kijken voordat je wat post ...
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:03 schreef postman het volgende:
dus alleen als iets in de HMH komt, ga je erheen ? da's wel heel debiel.
------ on-topic now -----
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 08-10-2002 23:12]
quote:Hey postman, bedankt voor de tip, ik heb gelijk ff een sms-je gestuurd naar iemand die volgens mij wel heel veel kaarten heeft! en voor degene die het nog niet wten het is niet in HMH maar in de ahoy! dus als je kaarten koopt, kijk ff uit waar je ze voor koopt!
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:06 schreef postman het volgende:
-edit: flamebait------- on-topic now -----
[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 09-10-2002 00:03]
Ook altijd leuk om interviews met hem te zien. (Hij heeft het er altijd minstens 1 keer over hoe onaantrekkelijk hij is)
quote:Ik dacht dat het Ibanez is, maar welk type weet ik niet.
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:05 schreef Brutus het volgende:
Iemand enig idee op wat voor een gitaar hij speelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |