SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
offtopic lekkah
en gefeliciteerd met je penalty overwinning ds2
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Will Smith.. jammer dat hij de wereld zijn kinderen door de strot wilt duwen. Wat een tegenvaller was After Earth zeg.![]()
Die ene zoon van hem is op zich wel grappig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:28 schreef DutchSL het volgende:
Will Smith.. jammer dat hij de wereld zijn kinderen door de strot wilt duwen. Wat een tegenvaller was After Earth zeg.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die in After Earth speelt kan in elk geval niet acteren en toen hij bij die talkshow van die Engelse homo zat was het ook een kneus.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die ene zoon van hem is op zich wel grappig.
Volgens mij heeft hij verder alleen een dochter.![]()
![]()
![]()
als vader moet je dan ook afvragen waar het fout is gegaan. Uitt voorvocht geboren of toch die paar wijntjes die mijn vrouw op had tijdens dat ene feestje?
![]()
als je dat interview checkt snap je dat kind al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:49 schreef ThadCastle het volgende:
als vader moet je dan ook denken waar het fout is gegaan. Uitt voorvocht geboren of toch die paar wijntjes die mijn vrouw op had tijdens dat ene feestje?
Telt clubs door vanaf 13 ofzo? Want volgens dat ding heb ik 50 wedstrijden gespeeld ofzo, kan nooit volgens mij![]()
![]()
Iemand ragequit nu al voor de 2e keer.. de 1e keer bij 2-0 en nu bij 3-0 en ik scoor een volley van 35 meter na een rainbow flick met Choupo![]()
![]()
![]()
En weer die cup niet gewonnen. Dan houdt het op. Voorzet en corner. Heb vandaag het eens bijgehouden. Van de 16 wedstrijden die ik heb gespeeld is 87% een tegengoal uit een voorzet of corner geweest. Echt niet normaal meer hoor dit.![]()
Met een glimlach erbij is het echt de enige persoon op aarde die deze smiley na kan doen.quote:![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Lijkt op mijn team.quote:
IF Isco op LCAM
IF Balotelli op ST
IF Tevez op RCAMOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Pogba..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lijkt op mijn team.
IF Isco op LCAM
IF Balotelli op ST
IF Tevez op RCAM![]()
Toch wel lekker om iemand met IF Ronaldo te laten ragequiten na een jantje
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
BBVA is sowieso erg beperkt qua opties..niet alleen voor die positie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:03 schreef Zhano het volgende:
Jammer dat de BBVA niet echt Pogba's heeft.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Klopt wel ja. Maar er zijn ook spelers die gewoon erg onderschat zijn, zoals Muniain bijvoorbeeld. Speelt bij mij echt geweldig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BBVA is sowieso erg beperkt qua opties..niet alleen voor die positie.
Ik gebruik altijd Modric in ieder geval op het middenveld.![]()
Njah had dus deze bedacht:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BBVA is sowieso erg beperkt qua opties..niet alleen voor die positie.
Als 442(2) trouwens, met LM Griezmann en ST-RM iets van Tevez - Lichtsteiner oid. Maar komt dus niet uit met Pogba. Strootman mag wel wel, dan moet Pogba rechts maar dan kom ik weer in de knoei met BenatiaDus dan moet de keeper van Roma, en dan heeft Miranda weer 6. Tenzij je Song CDM zet, maar dan moet je weer een Barca speler op LM en heeft Benzema weer geen 9
![]()
![]()
En zonder Benz? Dan heb je toch genoeg opties..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah had dus deze bedacht:
[ afbeelding ]
Als 442(2) trouwens, met LM Griezmann en ST-RM iets van Tevez - Lichtsteiner oid. Maar komt dus niet uit met Pogba. Strootman mag wel wel, dan moet Pogba rechts maar dan kom ik weer in de knoei met BenatiaDus dan moet de keeper van Roma, en dan heeft Miranda weer 6. Tenzij je Song CDM zet, maar dan moet je weer een Barca speler op LM en heeft Benzema weer geen 9
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoals?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En zonder Benz? Dan heb je toch genoeg opties..![]()
![]()
Als je de gewone 4222 pakt kan je het toch zo met Serie A afmaken..Tevez op de flank voor Pogba ofzo. En als je 4222(2) wil dan zal het wel met Asamoah moeten I guess.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |