Helaas heb ik geen idee wat ik in m'n vrije tijd moet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:04 schreef LMLucky het volgende:
Dat je een leven moet zoeken, niet lullig bedoeld overigens.
Ik snap ook wel dat je wat beschermend ben want zo ben ik ook, maar ruimte is ook belangrijk als zij zegt dat het goed is zou ik het gewoon laten gaan
Pff....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen idee wat ik in m'n vrije tijd moet.
Dan komt ze zelf naar huis.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:06 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ik wil zaterdag wel gewoon samen slapen.
Tuurlijk zou ik het niet erg vinden als ik daar bij moet zijn, ik zorg met liefde voor haar. Maar ik zou er graag bij willen zijn vanaf het begin en niet pas halverwege, wie weet door wat voor problemen ze dan al is gegaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:06 schreef ondeugend het volgende:
Waarom wil je haar in een kooitje stoppen?
Liefde is elkaar gunnen en niet verstikken.
Als je haar veilig wilt laten voelen, wees er dan als ze dronken thuiskomt en moet kotsen.
Emmertje brengen en over haar rug aaien.
Wil liever niet dat ze alleen moet fietsen. Ik vind het nog al fijn dat zij zich veilig voelt.quote:
Wie weet heeft ze het wel hartstikke leuk gehad?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:08 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik het niet erg vinden als ik daar bij moet zijn, ik zorg met liefde voor haar. Maar ik zou er graag bij willen zijn vanaf het begin en niet pas halverwege, wie weet door wat voor problemen ze dan al is gegaan.
Ik zal haar ook los moeten laten inderdaad. Maar het is nu echt de eerste keer zonder elkaar drinken. Ik geef om haar maar moet haar ook plezier gunnen. Overigens vind ik het heel stom van mezelf dat ik dat niet doe.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze het wel hartstikke leuk gehad?
Ze heeft vast wel vaker een feestje zonder jou doorstaan. Een setje zijn betekent niet dat je alles samen moet doen. Sterker nog een setje zijn betekent elkaar vertrouwen en ook afzonderlijke dingen doen.
Zou ze zeker niet doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
haha beschermendje bent gewoon bang dat ze vreemdgaat als ze dronken is.
Wat is er dan gebeurd?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:01 schreef Euroteller het volgende:
Nu is het zo dat ik en mijn vriendin altijd samen drinken. A.s. zaterdag gaat mijn vriendin naar een feestje. Hier is ze van plan om ook te gaan drinken. Ik vind het een stom idee dat ik er niet gewoon bij kan zijn. Ik kan namelijk door situaties die voor onze relatie gebeurt zijn toch moeilijk inschatten hoe ik haar aan tref als ik haar kom ophalen.
Daar ben ik ook bang voor. Morgen slaap ik ook met haar, maar moet ik er dan weer over beginnen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:12 schreef Stiftjelinks het volgende:
Ik zou zenuwachtig van je worden. Als je dingen verbied gaat het ze het juist doen. Laat haar lekker laten gaan. Zou me niet zo'n zorgen maken als ik jou was. Als je zo beschermend door gaat duurt je verliefdheid niet lang meer
Eens moet de eerste keer zijn he?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:12 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ik zal haar ook los moeten laten inderdaad. Maar het is nu echt de eerste keer zonder elkaar drinken. Ik geef om haar maar moet haar ook plezier gunnen. Overigens vind ik het heel stom van mezelf dat ik dat niet doe.
Ja en dit, waarom ga je niet gewoon met haar mee?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:13 schreef dopfles1 het volgende:
Beetje raar dat je vriendin alleen naar dat feest wil zonder jou.
En dit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:13 schreef dopfles1 het volgende:
Beetje raar dat je vriendin alleen naar dat feest wil zonder jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |