abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136425558
Ik heb nu ongeveer 4 maanden een relatie. Voor die 4 maanden hadden we ook al veel gescharrel maar officieel zitten we bijna op 4 maanden.

Nu is het zo dat ik en mijn vriendin altijd samen drinken. A.s. zaterdag gaat mijn vriendin naar een feestje. Hier is ze van plan om ook te gaan drinken. Ik vind het een stom idee dat ik er niet gewoon bij kan zijn. Ik kan namelijk door situaties die voor onze relatie gebeurt zijn toch moeilijk inschatten hoe ik haar aan tref als ik haar kom ophalen. Vanavond heb ik het er over gehad met haar. Maar ze kon niet echt begrijpen wat nou mijn probleem was. Uiteindelijk heb ik gezegd dat ik bang ben dat ze gewoon heel dronken gaat worden. Ze begreep waarom en zei daarbij ook dat ze wel haar grenzen kende en zeker weet wat ze wel en niet moet doen. Alleen was ze redelijk moe en volgens mij geïrriteerd omdat ik er zo moeilijk over ben.

Ik wil haar graag beschermen, ik wil niet dat ze kotsend naar huis gaat o.i.d. Ik zou erg boos worden op de mensen die haar dingen gaan aansmeren. Ik weet dat ik het toch een beetje tegen houdt en haar lol afpak als ik zo beschermend tegen haar begin. Daarbij ben ik ook bang dat het op een gegeven moment tot een hoogtepunt vab frustratie leiden.

Ik ben enorm verliefd op mijn vriendin. Zelf ben ik heel saai en heb ik altijd tijd. Ik wacht altijd tot ik weer naar m'n vriendin kan omdat ik altijd met haar wil zijn. Ik zie haar morgen gewoon en zal ook het hele weekend met haar slapen. Helaas zie ik wel op tegen het moment vanaf 15:00 tot 21:00 aangezien ik geen idee heb wat ik moet gaan doen.

Ik denk dat al deze dingen er toch een beetje voor zorgen dat ik zo doe tegen haar. Wat zouden jullie zeggen?
pi_136425624
Dat je een leven moet zoeken, niet lullig bedoeld overigens.

Ik snap ook wel dat je wat beschermend ben want zo ben ik ook, maar ruimte is ook belangrijk als zij zegt dat het goed is zou ik het gewoon laten gaan
pi_136425646
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:04 schreef LMLucky het volgende:
Dat je een leven moet zoeken, niet lullig bedoeld overigens.

Ik snap ook wel dat je wat beschermend ben want zo ben ik ook, maar ruimte is ook belangrijk als zij zegt dat het goed is zou ik het gewoon laten gaan
Helaas heb ik geen idee wat ik in m'n vrije tijd moet.
  Spellchecker vrijdag 7 februari 2014 @ 00:05:20 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_136425665
Als je zo aan haar blijft hangen is het snel afgelopen vrees ik...
Whaaaat???? No money?
pi_136425666
Vraag jezelf eens af of dit werkelijk een kwestie is van je vriendin die kruipend en kotsend naar huis gaat of een kwestie van vertrouwen.
Live for now, forget forever
pi_136425668
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef maily het volgende:
Ga haar niet ophalen.
Ik wil zaterdag wel gewoon samen slapen.
  Spellchecker vrijdag 7 februari 2014 @ 00:06:25 #8
197773 crew  maily
pi_136425680
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Helaas heb ik geen idee wat ik in m'n vrije tijd moet.
Pff....

Dat wordt niks met jullie ....

Ze zal vast nog weleens een avondje hebben met collega's, vriendinnen, etc. .....
pi_136425682
Waarom wil je haar in een kooitje stoppen?
Liefde is elkaar gunnen en niet verstikken.

Als je haar veilig wilt laten voelen, wees er dan als ze dronken thuiskomt en moet kotsen.
Emmertje brengen en over haar rug aaien. :P
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_136425685
Jezus, je moet haar beschermen?

Voordat ze jou kon was dat ook niet nodig, dus gedraag je als een vent en doe niet zo labiel. :')
  Spellchecker vrijdag 7 februari 2014 @ 00:06:47 #11
197773 crew  maily
pi_136425689
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:06 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Ik wil zaterdag wel gewoon samen slapen.
Dan komt ze zelf naar huis.
pi_136425729
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:06 schreef ondeugend het volgende:
Waarom wil je haar in een kooitje stoppen?
Liefde is elkaar gunnen en niet verstikken.

Als je haar veilig wilt laten voelen, wees er dan als ze dronken thuiskomt en moet kotsen.
Emmertje brengen en over haar rug aaien. :P
Tuurlijk zou ik het niet erg vinden als ik daar bij moet zijn, ik zorg met liefde voor haar. Maar ik zou er graag bij willen zijn vanaf het begin en niet pas halverwege, wie weet door wat voor problemen ze dan al is gegaan.
pi_136425753
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:06 schreef maily het volgende:

[..]

Dan komt ze zelf naar huis.
Wil liever niet dat ze alleen moet fietsen. Ik vind het nog al fijn dat zij zich veilig voelt.
pi_136425767
Hoe oud zijn jullie?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 00:10:37 #15
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_136425774
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:08 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Tuurlijk zou ik het niet erg vinden als ik daar bij moet zijn, ik zorg met liefde voor haar. Maar ik zou er graag bij willen zijn vanaf het begin en niet pas halverwege, wie weet door wat voor problemen ze dan al is gegaan.
Wie weet heeft ze het wel hartstikke leuk gehad?
Ze heeft vast wel vaker een feestje zonder jou doorstaan. Een setje zijn betekent niet dat je alles samen moet doen. Sterker nog een setje zijn betekent elkaar vertrouwen en ook afzonderlijke dingen doen.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 00:12:01 #16
395200 deadprez
One more rail
pi_136425804
haha beschermend :') je bent gewoon bang dat ze vreemdgaat als ze dronken is.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136425815
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:10 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Wie weet heeft ze het wel hartstikke leuk gehad?
Ze heeft vast wel vaker een feestje zonder jou doorstaan. Een setje zijn betekent niet dat je alles samen moet doen. Sterker nog een setje zijn betekent elkaar vertrouwen en ook afzonderlijke dingen doen.
Ik zal haar ook los moeten laten inderdaad. Maar het is nu echt de eerste keer zonder elkaar drinken. Ik geef om haar maar moet haar ook plezier gunnen. Overigens vind ik het heel stom van mezelf dat ik dat niet doe.
pi_136425827
Ik zou zenuwachtig van je worden. Als je dingen verbied gaat het ze het juist doen. Laat haar lekker gaan. Zou me niet zo'n zorgen maken als ik jou was. Als je zo beschermend door gaat duurt je verliefdheid niet lang meer :')
pi_136425828
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
haha beschermend :') je bent gewoon bang dat ze vreemdgaat als ze dronken is.
Zou ze zeker niet doen.
pi_136425832
Beetje raar dat je vriendin alleen naar dat feest wil zonder jou.
pi_136425844
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:01 schreef Euroteller het volgende:

Nu is het zo dat ik en mijn vriendin altijd samen drinken. A.s. zaterdag gaat mijn vriendin naar een feestje. Hier is ze van plan om ook te gaan drinken. Ik vind het een stom idee dat ik er niet gewoon bij kan zijn. Ik kan namelijk door situaties die voor onze relatie gebeurt zijn toch moeilijk inschatten hoe ik haar aan tref als ik haar kom ophalen.
Wat is er dan gebeurd?
pi_136425846
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:12 schreef Stiftjelinks het volgende:
Ik zou zenuwachtig van je worden. Als je dingen verbied gaat het ze het juist doen. Laat haar lekker laten gaan. Zou me niet zo'n zorgen maken als ik jou was. Als je zo beschermend door gaat duurt je verliefdheid niet lang meer :')
Daar ben ik ook bang voor. Morgen slaap ik ook met haar, maar moet ik er dan weer over beginnen?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 00:14:07 #23
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_136425855
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:12 schreef Euroteller het volgende:

[..]

Ik zal haar ook los moeten laten inderdaad. Maar het is nu echt de eerste keer zonder elkaar drinken. Ik geef om haar maar moet haar ook plezier gunnen. Overigens vind ik het heel stom van mezelf dat ik dat niet doe.
Eens moet de eerste keer zijn he?
En let maar op, er komt snel genoeg een tijd dat jij ook eens zonder haar wilt drinken.
Laat los :)
  vrijdag 7 februari 2014 @ 00:14:15 #24
395200 deadprez
One more rail
pi_136425861
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:13 schreef dopfles1 het volgende:
Ja en dit, waarom ga je niet gewoon met haar mee?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136425865
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:13 schreef dopfles1 het volgende:
En dit. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')