Onzin (zoals bijna alles wat je schrijft). Concertkaartjes zijn zo duur omdat artiesten en platenmaatschappijen op die manier grof geld willen verdienen. Je kunt ook artiest zijn zonder voor het grote geld te gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:00 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Omdat iedereen zoals jij denkt , kost een concertkaartje tegenwoordig 80,- euro en vroeger 20,- gulden
Eerst waren concertkaartjes wel degelijk goedkoper, toen artiesten nog 8,- per album vingen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onzin (zoals bijna alles wat je schrijft). Concertkaartjes zijn zo duur omdat artiesten en platenmaatschappijen op die manier grof geld willen verdienen. Je kunt ook artiest zijn zonder voor het grote geld te gaan.
Wel een café waar je mag roken uiteraard.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef arjan1112 het volgende:
Ga dan naar een café met live muziek ofzo
Ga nou niet net doen alsof je offline vrienden hebt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slecht nieuws voor mijn online vrienden: morgen avond ben ik er helaas niet
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slecht nieuws voor mijn online vrienden: morgen avond ben ik er helaas niet
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
U bent toevallig ook nog een teletekstajacied?
Niets erger dan Nederlandse festivalpubliek.quote:
Zozo, we hebben een rebel in ons midden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niets erger dan Nederlandse festivalpubliek.
Ik kom nooit op festivals. Ik ga liever gericht naar een concert van één band of artiest. Vaak zat loopt daar irritant publiek rond. Mensen die overal doorheen kakelen, mensen die drukker zijn met heen en weer lopen om bier te halen dan met muziek luisteren, enzovoort.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niets erger dan Nederlandse festivalpubliek.
Komt omdat Nederland gewoon een kutland is met alles. In de eerste plaats zijn wij Nederlanders vieze luidruchtige mensen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom nooit op festivals. Ik ga liever gericht naar een concert van één band of artiest. Vaak zat loopt daar irritant publiek rond. Mensen die overal doorheen kakelen, mensen die drukker zijn met heen en weer lopen om bier te halen dan met muziek luisteren, enzovoort.
Een rebel met gezond verstand. Eén die geen overpriced festivalkaarten koopt om een stel over-het-paard-getilde huisbands live te zien optreden, in een steeds terugkomende monotone setting waarbij ik meer betaal voor een klein bekertje cola dan voor één en dezelfde 2 liter fles in de Albert Heijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:10 schreef alors het volgende:
[..]
Zozo, we hebben een rebel in ons midden.
Nee, net andersom. Omdat je grotendeels onzin schrijft, ben ik het daar (logischerwijs) niet mee eens. Het is namelijk raar om het eens te zijn met onzin.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:07 schreef arjan1112 het volgende:
Omdat jij het vrijwel nooit met mij eens bent, is alles wat ik schrijf onzin. Arrogante teringlul.
Nooit last van, ik ga gewoon naar concerten van kwaliteitsartiesten. Die keuze heb jij ook gewoon hoor. Niemand verplicht je om naar festivals te gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een rebel met gezond verstand. Eén die geen overpriced festivalkaarten koopt om een stel over-het-paard-getilde huisbands live te zien optreden, in een steeds terugkomende monotone setting waarbij ik meer betaal voor een klein bekertje cola dan voor één en dezelfde 2 liter fles in de Albert Heijn.
Kutband.quote:
Ik laat de bekertjes cola altijd links liggen bij concerten. Ik kan best 2-3 uurtjes zonder drinken. Ik koop op de terugweg naar huis wel wat drinken bij een tankstation of zo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een rebel met gezond verstand. Eén die geen overpriced festivalkaarten koopt om een stel over-het-paard-getilde huisbands live te zien optreden, in een steeds terugkomende monotone setting waarbij ik meer betaal voor een klein bekertje cola dan voor één en dezelfde 2 liter fles in de Albert Heijn.
ik dring mij gewoon bij die mensen op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga nou niet net doen alsof je offline vrienden hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |