quote:Op zondag 16 maart 2014 14:23 schreef bianconeri het volgende:
Vreselijk amateuristisch onderdeel dit moltalk. Die presentator figuur weet totaal niet wat ie moet, zenuwachtig. Zegt vreemde dingen.
Ook Patrick die te gast was dan zat in begin vaag te hobbelen op de stoel.
Amateuristisch gedoe.
Patrick weet meer dan wij. Hij was verleden jaar Freek's partner.. Nu niet meer is uit.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:23 schreef bianconeri het volgende:
Vreselijk amateuristisch onderdeel dit moltalk. Die presentator figuur weet totaal niet wat ie moet, zenuwachtig. Zegt vreemde dingen.
Ook Patrick die te gast was dan zat in begin vaag te hobbelen op de stoel.
Amateuristisch gedoe.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe laat begint de grote preshow?
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 20-03-2014 om 20:08:28Om 20:20 uur begint #Moltalk met @schemer en @keestol. Een voorbeschouwing op mijn ontmaskering, Kijk via http://t.co/wJ9ATOHeBD #widm reageer retweet
Inderdaad zeg.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Wat staat het geluid van MolTalk trouwens irritant zacht...
Nee klopt, ze zitten nu niet op de Herengracht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:20 schreef MarijeH het volgende:
Volgens mij zitten ze nu op een andere locatie. Of zie ik dat verkeerd?
Volume harder zetten... en dan hopen dat ze niet opeens de juiste schuif weten te vinden en je doof wordt.quote:
Bij mij ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Wat staat het geluid van MolTalk trouwens irritant zacht...
Staat al op maximumquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volume harder zetten... en dan hopen dat ze niet opeens de juiste schuif weten te vinden en je doof wordt.
Ben zo blij, eindelijk heb ik het GOEDquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:33 schreef alors het volgende:
straalverbinding met Dirkje vanuit De Vlaamsche Pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |