Ja bij mij ookquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef Sirolf het volgende:
"Melinda, arme Melinda, ik moet je helaas teleurstellen" ... en weg was de stream.
Mooizo.twitter:schemer twitterde op donderdag 06-02-2014 om 22:12:45Krijg veel berichten over een weggevallen verbinding. Lekker stom! On demand komt ie sowieso helemaal online. #moltalk reageer retweet
De volgende aflevering is op 27 februari.quote:
Ja alsof dat niet al erg genoeg isquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:14 schreef jcdragon het volgende:
[..]
De volgende aflevering is op 27 februari.
Doelde eigenlijk vooral op de fans die deelnemer zijn geweest in het spel (die op de bank zitten).quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:49 schreef Smeich het volgende:
Sowieso lijken veel van die fans daar WIDM-virgins als je hoort wat ze zo af en toe zeggen. Niet dat dat wat uitmaakt, maar soms wel tenenkrommend.
Hier niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
Nog steeds niet? Hier doet hij het wel..
Is eerder voorgekomen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:33 schreef jcdragon het volgende:
Is het trouwens voor het eerst dat er 2 keer de hele groep doorgaat?
Ook niet als je het in FOK! opent ?quote:
refreshen helptquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
Stream ligt er hier nu ook uit
tijdbalk iets verder slidenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
Stream ligt er hier nu ook uit
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:37 schreef themole het volgende:
Kwaliteitsinterview met deze jongen.
Kim Lian is vet leuk hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef noodgang het volgende:
Kim Lianidd de leukste die je kunt verzinnen
Ze zijn nu bezig met de selectie daarvan, nu 5 afleveringen geweest van 10 minuten.quote:
Wat een gedoe. Gewoon beginnen en het selecteren zal me een worst zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig met de selectie daarvan, nu 5 afleveringen geweest van 10 minuten.
http://www.uitzendinggemi(...)wie-is-de-mol-junior
Ze zijn bijna bij 10 kandidaten en dan gaan ze echt beginnen.
wachten tot morgenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan moltalk niet terug kijken
Eindelijk vanmorgen terug kunnen kijken naar Moltalkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |