Wijven als TS hebben liever een soort zombie waar ze iedere vorm van levensvreugde uit hebben gezogen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:21 schreef Zapata het volgende:
godsamme wat maakt het uit of hij een foto neemt van een lekker wijf met inkijk. Laat je man een man zijn
en toen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:27 schreef RonnieGardocki het volgende:
Hm, niet te druk om maken. Een meisje stuurde mij ooit een foto van haar nieuwe broek (ze was onzeker en vroeg of de broek mooi was). Foto was gedeeltelijk gericht op haar kont. De foto bleef toen ergens tussen mijn afbeeldingen staan en toen vond mijn vriendin het
Sommige wijven zijn synoniem aan een Succubus.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wijven als TS hebben liever een soort zombie waar ze iedere vorm van levensvreugde uit hebben gezogen.
Wijsgemaakt dat ik die foto had ontvangen voordat we iets hadden (de waarheid had ze namelijk minder snel geloofd dan deze smoes).quote:
jaaa, lekker gezellig op de bank op zatrerdagavond idols kijken en zondags naar haar familie. zak er in.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wijven als TS hebben liever een soort zombie waar ze iedere vorm van levensvreugde uit hebben gezogen.
of Utopiaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef Zapata het volgende:
jaaa, lekker gezellig op de bank op zatrerdagavond idols kijken en zondags naar haar familie. zak er in.
Maar wat is er mis met een foto van een ander dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef Misz_C het volgende:
lololol bijna iedereen doet zo sarcastisch !Dat is in ieder geval veel beter dan dat jullie het menen
Dan moet je hem toch goed genoeg kennen om te weten of hij een type is dat vreemd zou gaan, lijkt mij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef Misz_C het volgende:
Ik heb al een tijdje een lange afstandsrelatie
Nog steeds een wonder dat die troep zo commercieel kon worden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:39 schreef Zapata het volgende:
ja nog erger is die big brother meuk. Beetje emotioneel gehandicapte Nederlanders kijken.
zo klinkt het nog wel leuk maar het zijn altijd van die jeuk mensen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:42 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Nog steeds een wonder dat die troep zo commercieel kon worden.
'Stop een stel sociaal gestoorden in een geïsoleerde omgeving en noem het entertainment' moet John de Mol gedacht hebben.
Als jouw vriendin sexy foto's had van andere mannen op haar tablet, zou je ook niet blij zijn...quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef Chinless het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met een foto van een ander dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |