quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Veer waarom wil je eigenlijk een veer?
Ga je dan ook de pootjes van je kat laten tattooėren?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]Van m'n vogeltje. Heb een potje met allemaal veertjes van hem erin bewaard. 1 daarvan ga ik laten tattooeeren.
Pls shut up.
Vas pls.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Veer waarom wil je eigenlijk een veer?
Nee dat vind ik cornyquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je dan ook de pootjes van je kat laten tattooėren?
Wat voor vogeltje? Zit mobiel dus krijg niet alles meequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ooooohhh echtLovely. Pic? (evt in DM)
Het is ook dat ik een veertje wil zetten op deze plek van m'n eigen vogeltje, anders was ik ook voor zo'n pauwenveertje gegaan, want vind het echt super nice.
Ik heb een tam vogeltje, en heb zijn veertjes bewaard in een potjequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat voor vogeltje? Zit mobiel dus krijg niet alles mee
Ehm kan wel foto posten moet even kijken hoe ik die upload met mobiel
Vuil kutwijfje ook he, deze draak van een wijf.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dit danMet dat domme vogeltje van je.
Haha.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dit danMet dat domme vogeltje van je.
Ik snap gewoon echt niet dat je zo'n vogeltje verkiest boven een kat ja. Maar ik vind vogels dan ook gen huisdierenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vuil kutwijfje ook he, deze draak van een wijf.
Snap ik, je hebt dan ook het inleveringsvermogen van een aardappel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap gewoon echt niet dat je zo'n vogeltje verkiest boven een kat ja. Maar ik vind vogels dan ook gen huisdieren
Oh sleutelbeenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb een tam vogeltje, en heb zijn veertjes bewaard in een potjeDaaruit dus 1 ervan laten tattooeren, maar dan dus op sleutelbeen.
Jaa ik ben benieuwd!
Wat vind je het danquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap gewoon echt niet dat je zo'n vogeltje verkiest boven een kat ja. Maar ik vind vogels dan ook gen huisdieren
Ja, zoals die foto die ik hierboven gepost had van dat pauwenveertje, precies die plek (iets hoger denk ik, maar gewoon wel sleutelbeen) en dan dus een gewoon veertje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh sleutelbeenZo mooi. Wilde ik eerst een zin van een gedichtje maar toch niet gedaan want weet niet of ik iets wil dat zo in het zicht is.
Deze zit ook op m'n pols daar niet van. Weet even niet hoe ik hem moet uploaden dus wacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet hem eigenlijk bij laten werken maar denk altijd doe ik wel als ik een nieuwe laat zetten
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:06 schreef Robophatt het volgende:
Heb je die zelf gezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet hem eigenlijk bij laten werken maar denk altijd doe ik wel als ik een nieuwe laat zetten.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:06 schreef Robophatt het volgende:
Oh is erg cute! Had hem alleen wat kleiner mooier gevonden denk ik op die plek, omdat hij vrij grof is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet hem eigenlijk bij laten werken maar denk altijd doe ik wel als ik een nieuwe laat zettenB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Ja met m'n linkerhand m'n linker pols gedaan zekerquote:
Lijkt op de foto, krijg hem er niet goed op. De lijnen lijken ook 3x zo dik als irlquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh is erg cute! Had hem alleen wat kleiner mooier gevonden denk ik op die plek, omdat hij vrij grof is.
Oh hahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja met m'n linkerhand m'n linker pols gedaan zeker
[..]
Lijkt op de foto, krijg hem er niet goed op. De lijnen lijken ook 3x zo dik als irl
is toch kei gezellig zo'n beesie lekker rondjes zwemmequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat begrijp ik al helemaal niet, die zou ik aan m'n katten voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |