Wel iets met je smaak danquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Echt helemaal niks mis met die cupjes van de Lidl zeg
Heb je ze al geprobeerd?quote:
Ja, en daar gaan we al. Die DE zijn niet te knagen. Niet te vergelijken met de echte net zoals de lidl.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je ze al geprobeerd?
Die van de kruidvat vond ik minder, je kon met rentepenten bestellen die waren niet ok, DE is ook maar zozo, maar die van de Lidl zijn echt prima.
Lul niet zo slap johquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, en daar gaan we al. Die DE zijn niet te knagen. Niet te vergelijken met de echte net zoals de lidl.
Maar ik ga in herhaling vallen. Mensen die daar geen verschil tussen proeven vind ik behoorlijk idioot zat het nespresso format willen hebben. Als die kwaliteit goed genoeg is dan kan je beter met een goedkoper format koffie zetten. Hetzelfde voor mensen die nog betere koffie willen en kosten noch moeite willen sparen geen Nespresso moeten nemen.
Vergeleken met die namaak cups voldoet zelfs een senseoquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lul niet zo slap joh![]()
Noem een machine waar je goedkoper met een druk op de knop ristretto uit krijgt.
Ik wacht.
Natuurlijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vergeleken met die namaak cups voldoet zelfs een senseo![]()
Waterige bende
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godjte heeft een nespressomachine dwars in zn anus zitten geloof ik.
Dat je smaakpapillen zijn aangetast kan ik niks aan doen. Prima toch als jij teveel wil betalen voor waterige bende en het prima is voor je. Past bij je.quote:
Wie heeft nou de slechte smaakpapillen als hij notabene niet in staat is het verschil tussen senseo en nespresso te proevenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je smaakpapillen zijn aangetast kan ik niks aan doen. Prima toch als jij teveel wil betalen voor waterige bende en het prima is voor je. Past bij je.
Geniet er van!
Dat verschil proef ik dus juist prima. Het ging om de nep cups. Nu alweer vergeten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie heeft nou de slechte smaakpapillen als hij notabene niet in staat is het verschil tussen senseo en nespresso te proeven
Nee, dat proef je dus niet, anders zou je deze opmerking niet makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat verschil proef ik dus juist prima. Het ging om de nep cups. Nu alweer vergeten?
Dat jij de nep cups lekker vindt is zoals ik al zei prima voor je. Ik zeg alleen dat je teveel betaald voor een slechte namaak.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vergeleken met die namaak cups voldoet zelfs een senseo![]()
Waterige bende
Het is natuurlijk wel apart dat je Eriksen lekker vindt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:02 schreef Tyron het volgende:
ga lekker janken omdat iemand iets lekker vindt
hoe dom kan je zijn
en dat jij nicki minaj lekker vindt betekent dat je een slechte smaak hebtquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel apart dat je Eriksen lekker vindt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
en dat jij nicki minaj lekker vindt betekent dat je een slechte smaak hebt
zoals nicki minaj ooit zeiquote:
Zo praat je maar tegen je huisdier.quote:
Opzouten naar je voetbalforumpje.quote:
Uh, wij zijn toevallig heel culinair hoorquote:
Nee.quote:
Neppers ga ik niet proberenquote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef LD3 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand al geprobeerd of uberhaupt in de winkel zien liggen?
Bedankt voor je zeer nuttige toevoeging.quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 10 maart 2014 18:48 schreef LD3 het volgende:
[..]
Bedankt voor je zeer nuttige toevoeging.
Jep, idem hier. Alle imitaties die ik geproefd hebben vielen (heel erg) tegen. Nog geen enkele imitatie gevonden die net zo sterk en goed van smaak is als de Arpeggio en Ristretto cups.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop