SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderEr staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Personeel lopen jennen als 2 kleine kinderen zeg maar.
Ik had in tijden niet zo'n lol gehad,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met de knuffeltjes elke keer bij de ingang klooien dat ze niet groot genoeg waren,en dan tegen de medewerker aan gaan zeuren of die niet alsjeblieft mee mocht.
Over gooien met die dingen in de wildwaterbaan en beetje rugby mee spelen elke keer als er een schoonmaker aan kwam.
meest geniale was als er een medewerker ergens op een pleintje stond met gestrekte armen op hem afrennen op laatste moment uitwijken en dan mijn vriendin knuffelen ( ze kijken dan op van eh jou ken ik niet)
Vriendin inleveren bij gevonden voorwerpen.
met knuffeltje naar de ehbo toen het armpje er af lag.
etc etc![]()
Ik begin zo'n idee te krijgen dat waar jij ook komt niemand veilig is voor je streken
oh ah toma toma vem vem vem vem
Ehm, de supermarkt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:26 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Ik begin zo'n idee te krijgen dat waar jij ook komt niemand veilig is voor je streken
Kassières (wtf hoe schrijf je dat) zijn veilig ja?quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ehm, de supermarkt.
Ik kan me best gedragen
ja hoor, nog wel.. ik heb nog geen geniaal idee wat ik zou kunnen uitvreten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Kassières (wtf hoe schrijf je dat) zijn veilig ja?
Oe, irritant hehequote:Op donderdag 6 februari 2014 17:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja hoor, nog wel.. ik heb nog geen geniaal idee wat ik zou kunnen uitvreten.
Enige wat ik ooit gedaan heb is 3 kratten bier flesje voor flesje op de loopband zetten en achter elkaar.
btw wat ook geniaal is in een lange rij mond op mond beademing geven aan je knuffel en gillen om een dokter.
zie vorige topic kan wel bij de bouwmarkt en als je er werkt, ja ik ben een eikel af en toe.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Oe, irritant hehe
Heb nooit een knuffel bij me om dat te proberenen verder eigenlijk ook geen ideeën om het die kassières moeilijk te maken
Haha, wel een lieve eikel hequote:Op donderdag 6 februari 2014 17:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
zie vorige topic kan wel bij de bouwmarkt en als je er werkt, ja ik ben een eikel af en toe.
En ja die knuffeltjes had ik daar gewonnen.
golfen in een bouwmarkt is trouwens ook geen strak idee.
niet moeilijk, op die kopstellingen voor aan in de winkel lag ooit eens zulke setjes dus collega (assistent) en ik ieders een plank van de zagerij gehaald klein gaatje in gemaakt dat pinnentje er in waar blatje op ligt bovenop de kassa geplaatst en kijken hoe hard het ging, NOU ehm de balletjes vlogen dus alle kanten op.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, wel een lieve eikel he
Dacht ook niet dat je continu een knuffel bij je hebt hoor
Hoe golf je in en bouwmarkt![]()
Hahahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
niet moeilijk, op die kopstellingen voor aan in de winkel lag ooit eens zulke setjes dus collega (assistent) en ik ieders een plank van de zagerij gehaald klein gaatje in gemaakt dat pinnentje er in waar blatje op ligt bovenop de kassa geplaatst en kijken hoe hard het ging, NOU ehm de balletjes vlogen dus alle kanten op.
Eind van de golf sessie schade.
3 zakken cement waar balletje in vedween en 1 pak tegelijm.
7 spaarlampen in het lampen hoekje.
Toen een tl bak door mijn collega ( assistent ) naar beneden kwam zijn we maar gestopt.
naar buiten gegaan en voor de deur balletjes over de twente route slaan en dat was 150 a 300 meter.
Het was het idee van de Assistent, grappig feitje hij is nu manager zie ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahahaschade nog moeten vergoeden? Of werd het ingehouden
Zo'n setje lijkt me wel wat, vanaf m'n balkon
Haha, die heeft het goed gedaan danquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het was het idee van de Assistent, grappig feitje hij is nu manager zie ik.
Nee we hadden een bak waar elke maand zo'n 300 euro eigen gebruik mocht worden afgeschreven.
En dit was de eerste keer in hele lange tijd dat ze er overheen gingen,
en ja is gaaf ik heb ook zo'n setje vanaf dak hier probeer ik met softballetjes de oude markt te halen.
Hij doet dat ook echt hequote:
Geweldig is datquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij doet dat ook echt hehij maakt een feestje van zijn leven.
Vind ik zo tof. Zeker na alles wat hij meegemaakt heeft.
Hij laat zich niet klein krijgen door 'het leven'. Of de leef zoals Tjacka pleegt te zeggen.
Tja wat moet je dan, een vriendin van mij zegt: probeer overal de positieve kant van te zien,quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Geweldig is datgeef mij 1% van die positiviteit guyv!
De leef idd. De leventje
Gelijk heeft zequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tja wat moet je dan, een vriendin van mij zegt: probeer overal de positieve kant van te zien,
Je leeft immers maar 1x![]()
die krijgt ook dit jaar een lekkere chocoreep met valentijn
Ja V&D ik heb er al meer gehaald voor mensen die ik ff in het zonnetje ga zetten met valentijn gewoon omdat ze het verdienen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelijk heeft zemoet het mezelf nog wel aanleren. Zie vaak het negatieve in dingen
(al kom ik wel vaak positief over naar de buitenwereld
)
Lekkere reep lijkt me dat
Ik ben het eens met Scrumquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja V&D ik heb er al meer gehaald voor mensen die ik ff in het zonnetje ga zetten met valentijn gewoon omdat ze het verdienen.
Of genoeg gedoe hebben mee gemaakt, afgelopen jaar.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Dat etteren is zo leuk. Toffe gozer jij, guyvie.
Toen ik nog een vriendin had hadden we ook zo'n 'dingetje', altijd bij de kassa flink gaan lopen zeiken op elkaar, echt kei en keihard elkaar afzeiken, soms beetje boos doen. Die blikken van de kasjerus (pfff, wat een woord)Priceless
Oeh... tnx voor de tip.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Dat etteren is zo leuk. Toffe gozer jij, guyvie.
Toen ik nog een vriendin had hadden we ook zo'n 'dingetje', altijd bij de kassa flink gaan lopen zeiken op elkaar, echt kei en keihard elkaar afzeiken, soms beetje boos doen. Die blikken van de kasjerus (pfff, wat een woord)Priceless
idd nooit eens gemerkt dat hier mensen elkaar niet uit konden staan of iets in die geest.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:35 schreef Divje het volgende:
[..]
En jij bent ook tof
Iedereen hier is tofBEST SC WE IN THIS!
Haha, die actie doet me denken aan toen ik nog 16 was. Gingen we met ons vriendengroepje de straat op, 's avonds, uurtje of 21:30. Klinkt racistisch dit, maar is het niet; goeie kameraad van ons was irakees, deden we alsof we hem helemaal de tyfus schopten en slaan. Allerlei auto's stopten, wij er met z'n allen vandoor, inclusief onze knuffelirakeesquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh... tnx voor de tip.
Ik deed dat altijd ten tijde van de helpdesk.
In rook hook met een turkse vriend zowat op de vuist gaan en dan heel kalmpjes weer weg lopen met de opmerking..
morgen weer he
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:35 schreef Divje het volgende:
[..]
En jij bent ook tof
Iedereen hier is tofBEST SC WE IN THIS!
Nee iddquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
idd nooit eens gemerkt dat hier mensen elkaar niet uit konden staan of iets in die geest.
heeeeeeeel herkenbaar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, die actie doet me denken aan toen ik nog 16 was. Gingen we met ons vriendengroepje de straat op, 's avonds, uurtje of 21:30. Klinkt racistisch dit, maar is het niet; goeie kameraad van ons was irakees, deden we alsof we hem helemaal de tyfus schopten en slaan. Allerlei auto's stopten, wij er met z'n allen vandoor, inclusief onze knuffelirakees. Magisch, hoe mensen kunnen reageren op bepaalde situaties
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee idd, als ik dan eens lurk in VBL of GRTD is er altijd wel wát.
Hier waakt een hele lieve mod natuurlijk ook
quote:
Best lekker zo'n warm bad ipv elkaar steeds afkatten en sneren uitdelen.quote:
Even quoten voor de waarheidquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best lekker zo'n warm bad ipv elkaar steeds afkatten en sneren uitdelen.
Lekker ff loungen hier.
Gezellig met mensen die hier ook komen om wat over zichzelf te vertellen of gewoon een beetje ouwehoeren. Maakt niet uit waar het over gaat. Als er wat is met een van ons luisteren we naar het verhaal en leven mee.
En iedereen is welkom. Of je nu reptillian, bouwvakker, arts (ja Lambiekje, ook artsen zijn welkom hier) of illuminati bent.
Love it
De 7e graad van BNWquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best lekker zo'n warm bad ipv elkaar steeds afkatten en sneren uitdelen.
Lekker ff loungen hier.
Gezellig met mensen die hier ook komen om wat over zichzelf te vertellen of gewoon een beetje ouwehoeren. Maakt niet uit waar het over gaat. Als er wat is met een van ons luisteren we naar het verhaal en leven mee.
En iedereen is welkom. Of je nu reptillian, bouwvakker, arts (ja Lambiekje, ook artsen zijn welkom hier) of illuminati bent.
Love it
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
Morgen krijgen we zware windstoten.
Je bent toch niet van plan het ventiel uit je opblaaspop te halen hey guyvie
Tjezus die Japanners zijn ook apart zeg.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef theguyver het volgende:
[..]k zou niet durven
die is lek
![]()
Tijd voor japanse baby metal.![]()
wat baby metal?
jah baby metal![]()
ja maar zeker wel geinige muziekquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjezus die Japanners zijn ook apart zeg.
Ja, het klinkt best goedquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja maar zeker wel geinige muziek
Vertel!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik maak vriendin in VBLNiet normaal
Hahahaha..
Nou, als ze zelfs fake posts van mij gaan shoppen:quote:
Hahaha ik zit even mee te lezen en die reacties op jouquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, als ze zelfs fake posts van mij gaan shoppen:
VBL / Live Eredivisieverslagen #261 Groningen heer en meester
Doe ik het toch goed
Ik moet zo lachen he, die gasten denken dat ik boos ben ofzo, terwijl ik hier de grootste lol heb
Hahaha, ja, normaal ben ik niet zo van het trollen maar haha.. dit ga ik vaker doen als het zo leuk isquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahaha ik zit even mee te lezen en die reacties op jou![]()
Ze denken echt dat je boos bent
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, ja, normaal ben ik niet zo van het trollen maar haha.. dit ga ik vaker doen als het zo leuk is![]()
Leuk hequote:Op donderdag 6 februari 2014 23:17 schreef Divje het volgende:
Scrummie je bent een baas. haha![]()
omg wat een bosjosti's in dat topic..![]()
JOW E_O net uit je bed gevallen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mogge! ... Naja bijna middag
Was dat maar waar.. Tengevolge van een foutje van onze verre, verre voorouders moet ik in het zweet des aanschijns mijn boterhammetje verdienen, ipv te kunnen uitslapen in het paradijs. Tja..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
JOW E_O net uit je bed gevallen?
moge peeps [ afbeelding ]
die klote rib die dankzij een invloed van een slang een stuk appel opvrat..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Was dat maar waar.. Tengevolge van een foutje van onze verre, verre voorouders moet ik in het zweet des aanschijns mijn boterhammetje verdienen, ipv te kunnen uitslapen in het paradijs. Tja..
heb je tijdje thuis gezeten sara?quote:
nee hoor, ik doe vrijwilligerswerk en woensdag heb ik nog gewerkt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb je tijdje thuis gezeten sara?
dan is het wel even lekker om weer aan de slag te mogen
ja en die ander die er vervolgens ook van vrat.. Waarop ze hun naiviteit verloren en ontdekten waarom het leuk is dat er mannetjes en vrouwtjes zijn.. Maar dat vond de baas weer niet zo'n goed idee, ondanks dat hij de verboden vruchten op een niet te missen plek in het midden van de speeltuin had gezet. Tja...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
die klote rib die dankzij een invloed van een slang een stuk appel opvrat..
die bedoel je?
leuk waar als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee hoor, ik doe vrijwilligerswerk en woensdag heb ik nog gewerkt.
in een Woon-Zorgcentrum in Belgie. ik doe daar de cafetaria mee (drinken inschenken en uiteraard zelf ook drinkenquote:
zoals we in twente zouden zeggen das nou mooi klootnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
ja en die ander die er vervolgens ook van vrat.. Waarop ze hun naiviteit verloren en ontdekten waarom het leuk is dat er mannetjes en vrouwtjes zijn.. Maar dat vond de baas weer niet zo'n goed idee, ondanks dat hij de verboden vruchten op een niet te missen plek in het midden van de speeltuin had gezet. Tja...
Joa joaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
zoals we in twente zouden zeggen das nou mooi klootn
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
in een Woon-Zorgcentrum in Belgie. ik doe daar de cafetaria mee (drinken inschenken en uiteraard zelf ook drinken)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.merk er niks van
Er staat nog een vraag voor u open!!
alstuquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Geweldig is datgeef mij 1% van die positiviteit guyv!
De leef idd. De leventje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Lastig is dat hequote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:21 schreef theguyver het volgende:
hmmm opera doet vreemd ik kan niks meer quoten... vaag.
Chrome doet het wel, grrr laatste keer dat ik een update doe.quote:
gebruik je addblocker? Kan ook vaak de reden zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Chrome doet het wel, grrr laatste keer dat ik een update doe.
Hoi DPquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gebruik je addblocker? Kan ook vaak de reden zijn.
hmm ja dat was het, had die eerst niet, zal wel komen door nieuwe update.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gebruik je addblocker? Kan ook vaak de reden zijn.
Wanneer begint die?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi DP![]()
Kijk je naar de Openingsceremonie of hou je het bij voetbal?
Had ik ook, kon steeds minder tot het resultaat dat het niet meer te doen was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmm ja dat was het, had die eerst niet, zal wel komen door nieuwe update.
Thanks
Is al anderhalf uur bezigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer begint die?
Hallo verder
Is nu bezig. Ned1.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer begint die?
Hallo verder
graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is al anderhalf uur bezig
hier een linkje http://www.npo.nl/live
en bedankt hij doet weer normaal![]()
haha hoezo, dan doe ik dat zo even, mag ik hem ff voor zijn kont schoppenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
graag gedaan hoormaar je kan beter Danny bedanken
Ik kijk hem anders wel terug, 1:30 is best veel en heb het belangrijkste gemist zie ik.
Het begint goedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
graag gedaan hoormaar je kan beter Danny bedanken
Ik kijk hem anders wel terug, 1:30 is best veel en heb het belangrijkste gemist zie ik.
Die heeft een hekel aan addblockerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha hoezo, dan doe ik dat zo even, mag ik hem ff voor zijn kont schoppen
niet veel, dan hadden ze het vliegtuig neergehaald.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het begint goed
http://www.nu.nl/buitenla(...)-sotsji-dwingen.html
Stel dat die piloot dat gedaan had wat zou die man dan van plan geweest zijn met dat vliegtuig?
Je zal maar net toevallig in dat vliegtuig zittenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
niet veel, dan hadden ze het vliegtuig neergehaald.
Ik vraag me af hoe het werkelijk zit, als het een dronken man was dan kan je die simpel overmeesteren?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zal maar net toevallig in dat vliegtuig zitten
Ben ook heel benieuwd wat we te horen krijgen later.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het werkelijk zit, als het een dronken man was dan kan je die simpel overmeesteren?
nou ik dacht meer dat die site een update had gegeven zoals tijdje terug dat je cookies moest accepteren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
@guyvie
Nu kan ik niet quoten, maar wilde tegen je zeggen dat je een aparte manier van bedanken hebt: iemand een schop geven
maak er maar een topic overquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het werkelijk zit, als het een dronken man was dan kan je die simpel overmeesteren?
Dat land...quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat land...Met die vent als president. Vind het ook schandalig dat Rutte daar zit, en dan ook nog naast zo'n enge vent. Belachelijk.
Gaat me meer om homo beleid idd, en dat akkefietje paar maand terug met die diplomaat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Say that again in sovjet rusia Poetin will kill u.
OP zich ja en nee, wat hij probeerde voor syrie, snowden en andere grote punten afgelopen jaar, ja
homo beleid, nee keur ik ook heel erg af.
tenzij het wintervoetbal is, soort van hokey maar dan voetbal op ijs.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat me meer om homo beleid idd, en dat akkefietje paar maand terug met die diplomaat.
Buiten dat kan ik me ook totaal niet interesseren voor dat geschaats en geglibber in de sneeuw.
Zou er online een verkeersboek zijn van Rusland? Ben toch benieuwd naar de verkeersregels daar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
tenzij het wintervoetbal is, soort van hokey maar dan voetbal op ijs.
En ja Rusland heeft ook zijn minpunten.
Pluspunten vind ik nog steeds de russian filmpjes op youtube
verkeers regels?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou er online een verkeersboek zijn van Rusland? Ben toch benieuwd naar de verkeersregels daar.
2x toeteren geeft het recht te vechtenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
verkeers regels?
regel 1 plaats camera in de auto voor verzekering.
fuck borden en knal gewoon niet continu tegen elkaar.
probeer dit te doen zonder al te veel doden en gewonden.
Heb blaasontsteking en loop krom van de pijn. Gelukkig biedt Big Pharma uitkomst met een kuurtje, maar voor dat echt aanslaat duurt wel 2 dagen.quote:
Oh dat is waar ook! Veel sterkte ermeequote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb blaasontsteking en loop krom van de pijn. Gelukkig biedt Big Pharma uitkomst met een kuurtje, maar voor dat echt aanslaat duurt wel 2 dagen.
Ja dat is beroerd.... Nogmaals heel veel sterkte!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
@E_O
Kan niet quoten maar dankjewel![]()
Gewoon paar dagen doorbijten en dan komt het wel goed. Het is alleen zo zuur dat zoiets net voor het weekend waarin je leuke dingen gepland hebt gebeurt
ah das ruk..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
Mijn hele weekend naar de knoppen
Zou morgen met neefje naar Amsterdam, gaat niet door![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb blaasontsteking en loop krom van de pijn. Gelukkig biedt Big Pharma uitkomst met een kuurtje, maar voor dat echt aanslaat duurt wel 2 dagen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
alstuHehehe, bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:
Damn, 5 uurquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:27 schreef theguyver het volgende:
[..]np sjeezus docu van 5 uur kijken, ben bang dat ik dat vannacht niet ga redden
zie 9/11 topic en 5 minuten in de docu en klopt al geen steek van.quote:
Dat klinkt als een goede docuquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
zie 9/11 topic en 5 minuten in de docu en klopt al geen steek van.
2 grote fouten gevonden in een docu van 5 uur en ben nog geen 5 minuten verder, ik weet niet wat ik er van moet denken btw docu staat op youtube.
Propaganda,quote:
echt he, heb je het stukje gelezen?quote:
Heb jouw stukje gelezen, ga het filmpje niet eens beginnen hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
echt he, heb je het stukje gelezen?
kijk maar even hoe slecht het is, serieus word er zo moe van dat een documentaire gelijk al zulke grote fouten maakt.
terwijl het serieus dingen zijn die gewoon bekend zijn hoef je niet eens expert voor te wezen.
btw leuk filmpjeDoublepain
ben maar gekapt, dit is gewoon slecht dat mensen dit soort onzin geloven zeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb jouw stukje gelezen, ga het filmpje niet eens beginnen haha
Heb ooit wel eens gelurkt in dat 9/11 topic, wat voor onzinnige dingen daar soms voorbij kwamen ging me de pet te boven (ofzoiets)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
ben maar gekapt, dit is gewoon slecht dat mensen dit soort onzin geloven zeg.
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb ooit wel eens gelurkt in dat 9/11 topic, wat voor onzinnige dingen daar soms voorbij kwamen ging me de pet te boven (ofzoiets)toen werd er ook continu geruzied en over en weer gescholden, dat was wel prachtig
Dat ook idd, maar heb het niet meer gevolgd sinds ze in twijfel trokken of die springers echt/nep waren. Paar jaar terug alweer dusquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:22 schreef theguyver het volgende:
[..]echt he al komen er een aantal dingen voorbij wat dan weer wel geloofwaardiger is, zoals dat niet Al-queda achter de aanval zit maar een andere rijke arabier uit Saudi Arabia, waarom? er was geen een irakees of iemand afghanistan bij betrokken, het waren 19 were citizens of Saudi Arabia. The others were from the UAE (2), Egypt and Lebanon.
maar daar heeft niemand het verder over.
helaas
eigenlijk gaan de potentiële bewijzen wel verder.. er zijn een aantal financiële banden aangetoond met personen die tot de top van de Saudische elite behoren, met personen die die aanslagen begingen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:22 schreef theguyver het volgende:
waarom? er was geen een irakees of iemand afghanistan bij betrokken, het waren 19 were citizens of Saudi Arabia.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
eigenlijk gaan de potentiële bewijzen wel verder.. er zijn een aantal financiële banden aangetoond met personen die tot de top van de Saudische elite behoren, met personen die die aanslagen begingen.
Die aanslag-deelnemers woonden voor 11 september al enige maanden in Amerika (volgden daar vlieglessen), maar hadden geen baan maar wel een inreisvergunning, en het blijkt dus dat die leefden van geld wat ze van saudie-arabische prinsen kregen en zelfs de vrouw van de ambassadeur van saudi-Arabie had meerdere tienduizenden dollars gegeven, waarmee onder meer die vlieglessen betaald werden...
Vreemd genoeg heeft de amerikaanse justitie daar nooit werkelijk verder onderzoek naar gedaan, al was er wel een rapport hierover dat onlangs door twee amerikaanse afgevaardigden openbaar gemaakt werd, en dat de hoogste 'Top secret' status had.
'Follow the Money' (*) is imho nog altijd een erg effectieve wijze om bepaalde complotten geloofwaardig aan te tonen
(*) tip van informant Deep Throat in het watergate schandaal aan Woodward
ow nee die is nog steeds gaande hoor, iets met oogkleppen, en niet nadenken verderquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat ook idd, maar heb het niet meer gevolgd sinds ze in twijfel trokken of die springers echt/nep waren. Paar jaar terug alweer dus
Slaap lekker!Ga ook plat
Verklap dat nou nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Propaganda,
Het moge duidelijk zijn dat de Pfizers, GlaxoSmithKline, Novartis en Johnson&Johnson's zelfs de BNW-mods in hun zak hebben.
Slecht geslapen, voel me echt niet zo goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
beetje kunnen slapen meid, gaat al weer beetje beter?
Omgquote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow nee die is nog steeds gaande hoor, iets met oogkleppen, en niet nadenken verder
Hoi Divje, en dankjewelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Omghaha. Beter dat ik daar weg blijf haa.
Goedemorgen! Veel Beterschap Lavenderr
Gaat het al ietsjes beter dan gisteren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
sorry, in slowchatten ben ik ook niet zo goedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:14 schreef theguyver het volgende:
dit is eigenlijk een gewoon chat topic he
oghjee hopelijk snel over.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slecht geslapen, voel me echt niet zo goed.
Ben op een gegeven moment maar met mijn boek op de wc gaan zitten, was makkelijker dan steeds heen en weer tussen badkamer en bed.
komt vanzelf hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
sorry, in slowchatten ben ik ook niet zo goed
herkenbaar pathologische leugenaar van een ex-vriendin gehad.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:03 schreef Divje het volgende:
Brr, mensen die van zichzelf niet door hebben dat ze continu liegen
Krijg er gewoon de bibbers van, toedeledokie (ooit beste) vriendinnetje
Waar is R&P ook alweer
Niet wegblijven hoor, veel te leuk dat je hier ook postquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
sorry, in slowchatten ben ik ook niet zo goed
Weer die vriendin van laatst? Ja, dan beter afsluiten enquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:03 schreef Divje het volgende:
Brr, mensen die van zichzelf niet door hebben dat ze continu liegen
Krijg er gewoon de bibbers van, toedeledokie (ooit beste) vriendinnetje
Waar is R&P ook alweer
Ja, dit is ook m'n ex. (en ik dacht beste vriendin) Deze poging tot vriendschap heb ik nu abrupt stop gezet. Zoek het lekker uit zegquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
herkenbaar pathologische leugenaar van een ex-vriendin gehad.
btw wat bedoel je met R&P?
Goede vrienden moet je koesterenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, dit is ook m'n ex. (en ik dacht beste vriendin) Deze poging tot vriendschap heb ik nu abrupt stop gezet. Zoek het lekker uit zeg
Relaties & Psychologie trouwens
Die meid idd Lavgelukkig heb ik nog een heeele goede vriend genaamd Lefty
Deze goede vriend is áltijd bij mequote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goede vrienden moet je koesteren
Oh die vriendquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Deze goede vriend is áltijd bij meStaat altijd voor me klaar, en is niet vies van een beetje handwerk
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh die vriend. Nou dan blijf ik bij mijn advies: koesteren en af en toe de *kuch*vriendschap oppoetsen
leuk ga straks ff kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:54 schreef Resistor het volgende:
Ik ben nogal een liefhebber van diverse webcomics. http://poisonedminds.com/ is daar 1 van.
En hoe langer ik deze lees, hoe enger hij begint te worden...
Vandaag niet veel te doen, dan maar de archieven in gedoken.
http://www.poisonedminds.com/d/20010622.html , uit 2001, heeft het over een economic collapse in 2008... er is even geen smilie die mijn verbazing weer kan geven.
De 'Norman Gates' fillers (gewoon wat tekstquotes uit een fictief boek, voorbeeld) zijn ook 'enge waarheid', jammer dat daar niet echt een overzicht van is.
Flauwe meuk zonder enig verhaal of zelfs maar diepgang. Doe mij maar http://xkcd.org/ of http://www.smbc-comics.com/ of http://abstrusegoose.com/ in dat geval.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:25 schreef theguyver het volgende:
[...]
leuk ga straks ff kijken.
persoonlijk ben ik fan van http://explosm.net/comics/3459/ cyanide and happiness
Hier ging het in de loop van de middag opklaren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:41 schreef theguyver het volgende:
zoooooo wat een bager weer maar wat een heerlijke dagheb ik weer gehad, zo naar een verjaardag,
fijne avond peeps
Ik wil sneeuw.. heb de slee in orde gemaakt met veiligheids gordel en al kan de pony van mijn vriendin ons mooi even mee sjokken..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ging het in de loop van de middag opklaren.
Ik denk zomaar dat we dit jaar geen échte winter meer krijgen![]()
Jij ook fijne avond
ja is ook weer zo,mja het moet nog steeds winter worden hier.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:03 schreef sararaats het volgende:
bwah, ik wil eigenlijk geen sneeuw want levensgevaarlijk als ik met de auto moet
maar dan wel dik genoeg, anders PLONS!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wil gewoon schaatsen op natuurijs. De wereld ziet er zo anders uit als je over zo'n slootje in WestFriesland rijdt, zo mooi.
Ja , we gaan niet over 1 nacht ijs Saraquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
maar dan wel dik genoeg, anders PLONS!
Goeiemorgen, zullen we zachtjes praten Div sssstttttquote:
Goedemiddag!quote:Op zondag 9 februari 2014 11:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Goeiemorgen!
Heb je je drankgelag overleefd, Divje?
Haha, zachtjes praten is niet nodigquote:Op zondag 9 februari 2014 11:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen, zullen we zachtjes praten Div ssssttttt
Poewaaaaaap!! Oeps, wat zei je?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Heb het overleefd zonder hoofdpijnvalt behoorlijk mee.
Wat moeilijker te overleven is zijn de scheten
[..]
Haha, zachtjes praten is niet nodig
Hoe gaat het nu met je Lav?
*vlucht weg met neus dicht*quote:Op zondag 9 februari 2014 13:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Poewaaaaaap!! Oeps, wat zei je?
Oh beter bij je uit de buurt blijven dan Divquote:Op zondag 9 februari 2014 13:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Heb het overleefd zonder hoofdpijnvalt behoorlijk mee.
Wat moeilijker te overleven is zijn de scheten
[..]
Haha, zachtjes praten is niet nodig
Hoe gaat het nu met je Lav?
Oh gelukkigquote:Op zondag 9 februari 2014 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh beter bij je uit de buurt blijven dan Div![]()
Ja, het gaat een stuk beter, dankjewel .
Big Pharma ftw
Zo'n tukkie kan wonderen doen Div. Vergeet je niet om ook wat te eten?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh gelukkig
Ik kruip weer in bedwaarom komt de brakheid pas als ik al een tijdje wakker ben
Fijne middag!
Dat heb ik net gedaanquote:Op zondag 9 februari 2014 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo'n tukkie kan wonderen doen Div. Vergeet je niet om ook wat te eten?
Ja, allemaal andere dingen te doen denk?quote:
Kom net uit bedquote:Op zondag 9 februari 2014 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, allemaal andere dingen te doen denk?
En nu duik ik onder de wol.
Nog een fijne avond Div en tot morgen ?
Misschien was vandaag een héle rustige dagquote:Op maandag 10 februari 2014 00:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja was er wel maar ... was wel erg rustig.
broen is dat niet die Deens/Zweedse serie over een moord op een brug?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Misschien was vandaag een héle rustige dag\
Eigenlijk wil ik slapen maar ik kom net uit bedmuhh. Dan maar Bron | Broen kijken
Jaquote:Op maandag 10 februari 2014 00:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
broen is dat niet die deens sweedse serie over een moord op een brug?
Jah heb er paar afleveringen van gezien zat goed in elkaar staat ook op youtube, nadeel is ben deze met de vriendin van huisgenoot aan het kijken alleen die is hier maar 1 keer in de maand een weekend omdat ze in Maastricht studeert dus schiet niet echt op.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaben bezig met het 2de seizoen. Bio-terroristen
en veel verhaallijnen door elkaar. is echt goed.
Ik moet Unsere Mutter Unsree Vater snel weer kijken. Heb het wel helemaal gekeken, vond het ook tof maar heb het hele verhaal niet goed mee gekregen
Oh dat is wel jammer haha. Ik verbaas me soms nog steeds over die agente. Die zet echt een goede rol neerquote:Op maandag 10 februari 2014 00:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jah heb er paar afleveringen van gezien zat goed in elkaar staat ook op youtube, nadeel is ben deze met de vriendin van huisgenoot aan het kijken alleen die is hier maar 1 keer in de maand een weekend omdat ze in Maastricht studeert dus schiet niet echt op.
Ben met mijn vriendin bezig lego starwars en heb net lego lord of the rings verhaal uitgespeeld en zijn nu met de extra meuk bezig, de laatste is heel groot en we zijn nu al 2 maand bezig we willen alle extratjes ook hebben en zitten nu op 40% pas dus is inmens groot, en is een van de enige multiplayer games die mijn pc aan kan, de andere heb ik nog niet gedaan, komende week ook naar de lego film, lijkt me heel erg leuk.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaben bezig met het 2de seizoen. Bio-terroristen
en veel verhaallijnen door elkaar. is echt goed.
Ik moet Unsere Mutter Unsree Vater snel weer kijken. Heb het wel helemaal gekeken, vond het ook tof maar heb het hele verhaal niet goed mee gekregen
Legozijn die games een beetje tof? Ben er altijd benieuwd naar geweest maar nog nooit gespeeld..
Ja echt he, vind ook zo knap dat ze zowel zweeds als Deens spreken in de serie, en dat ze elkaar verstaan en zo.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer haha. Ik verbaas me soms nog steeds over die agente. Die zet echt een goede rol neer
Ohh, met die replay-waarde zit het wel goed dus? Even bij de play-it kijken binnenkortquote:Op maandag 10 februari 2014 00:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben met mijn vriendin bezig lego starwars en heb net lego lord of the rings verhaal uitgespeeld en zijn nu met de extra meuk bezig, de laatste is heel groot en we zijn nu al 2 maand bezig we willen alle extratjes ook hebben en zitten nu op 40% pas dus is inmens groot, en is een van de enige multiplayer games die mijn pc aan kan, de andere heb ik nog niet gedaan, komende week ook naar de lego film, lijkt me heel erg leuk.
Dit is wel een serie die mijn interesse voor die talen heeft aangewakkerd, wou vorig jaar een cursus Zweeds beginnen hierdoorquote:Op maandag 10 februari 2014 00:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja echt he, vind ook zo knap dat ze zowel zweeds als Deens spreken in de serie, en dat ze elkaar verstaan en zo.
Ik ben normaal niet zo van de politie series maar deze heeft weer echt iets.
Daarvoor was het meer engelse series inspector morse en wat andere.
haha ditto keek het ook met mijn ma, dus vandaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh, met die replay-waarde zit het wel goed dus? Even bij de play-it kijken binnenkort
[..]
Dit is wel een serie die mijn interesse voor die talen heeft aangewakkerd, wou vorig jaar een cursus Zweeds beginnen hierdoor
Die Engelse series heb ik nooit gekeken. Al is m'n moeder er wel helemaal gek van. En Inspector Morse is een icoon natuurlijk.
Oeh, vervelende buien zijn rot. Maar dat los jij wel op toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 01:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha ditto keek het ook met mijn ma, dus vandaar.
maare ik ga er vandoor hondje op halen bij mijn meisie,
Is beetje in vervelende bui dus spreek je morgen wel weer slaap lekker vast
ja, komt wel goedquote:Op maandag 10 februari 2014 01:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Oeh, vervelende buien zijn rot. Maar dat los jij wel op toch?guyvie
Slaap lekker en tot morgen!
Komt goed schatjequote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 01:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Komt goed schatje
Ga zo ook maar naar bed.. Dan maar om 5.00 wakker zijn
Helemaal niksquote:Op maandag 10 februari 2014 05:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat is daar mis mee? Lol.
[..]
quote:
Zo goed als overquote:Op maandag 10 februari 2014 10:20 schreef theguyver het volgende:
[..]oeh lekker op de ochtend.
deze had ik al even door de woning laten galmen![]()
hoe is het meid, nog last van de blaas ontsteking?
haha ik zit hier met een logeetje en die kijkt heel zielugquote:Op maandag 10 februari 2014 10:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wilde het niet nog een keer zeggen, maar
Kijk aan hoeveel waren het er, en duimen dat het later goed geneest.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
goed dank je. morgen mogen de hechtingen eruit
ik denk 1 maar ben niet zekerquote:Op maandag 10 februari 2014 11:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kijk aan hoeveel waren het er, en duimen dat het later goed geneest.
Moet zeggen op mijn knie en enkel is het nauwelijks meer zichtbaar, maar goed dat heeft wel ff 10 jaar geduurd.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:40 schreef Blaadjes het volgende:
Hallo ik ben nieuw hier. Is deze SC een beetje gezellig?
óerquote:Op maandag 10 februari 2014 11:40 schreef Blaadjes het volgende:
Hallo ik ben nieuw hier. Is deze SC een beetje gezellig?
Hehe, Ja gaat goed hoor en met jou?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:10 schreef theguyver het volgende:
[..]hoi blaadjes zo te horen ben je iets te hard met de wind tegen een muur gewaaid.
Jazekershoezie
Ik hoor ook wel eens dat je ze zelf mag verwijderen na een bepaalde tijd als je dat ziet zitten...quote:Op maandag 10 februari 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je ziet het niet en je gaat het ook niet voelen. Is zo klaar. Zijn ze zo handig in.
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik hoor ook wel eens dat je ze zelf mag verwijderen na een bepaalde tijd als je dat ziet zitten...
Yep 4 nachtdiensten maar het is nu wel om en om. week nacht, week dag.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja heb ik ook weleens gehoord, maar zijn ze 'hier' niet zo'n fan van. Oplosbare hechtingen worden ook veel gebruikt .
En vertel , hoe ziet jouw werkweek er uit? Weer nachtdienst?
Stabiel weinig aan het doenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hehe, Ja gaat goed hoor en met jou?
Ja, gewoon 9 to 5quote:Op maandag 10 februari 2014 12:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep 4 nachtdiensten maar het is nu wel om en om. week nacht, week dag.
Vanaf volgende week weer 6 dagen open en dan zal het ook niet lang meer duren voor we weer met 3 ploegen gaan werken.
En jij? 5 daagjes 9 tot 5?
ik laat het liever de dokter zelf doen want anders lijdt ik echt pijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik hoor ook wel eens dat je ze zelf mag verwijderen na een bepaalde tijd als je dat ziet zitten...
Soms kan dat niet Sara en dan kiezen ze voor deze hechtingen.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik laat het liever de dokter zelf doen want anders lijdt ik echt pijn.
ik snap ook niet waarom ik geen oplosbare draadjes gekregen heb.
ah maar ik heb er echt geen last van.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms kan dat niet Sara en dan kiezen ze voor deze hechtingen.
Echte hechtingen zijn minder elastisch en trekken de wond beter samen .
De oplosbare zijn dikker van draad en minder sterk dus kun je er een lelijker litteken van krijgen.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
ah maar ik heb er echt geen last van.
Het voelt als goeiemorgen iddquote:
Oh ja, VIquote:Op maandag 10 februari 2014 13:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Het voelt als goeiemorgen idd
Nog paar uurtjes werken Lav? Vanavond weer VI
Even gespiekt in het VI-topic, Hansie Hansiequote:Op maandag 10 februari 2014 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, VI. Weet je wie er aanschuift vanavond?
Oh tof!quote:Op maandag 10 februari 2014 13:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Even gespiekt in het VI-topic, Hansie Hansie
Oh ja, ben wel benieuwd hoe dat af is gelopen. Of af gaat lopenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh tof!
Kan ie nog een keer terugkomen op dat kokosnoot-gebeuren .
Ja, bijna helemaal over. Waarschijnlijk door de knoflooksausquote:Op maandag 10 februari 2014 13:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh ja, ben wel benieuwd hoe dat af is gelopen. Of af gaat lopen
Hoe gaat het trouwens met de blaas? Alles weer goed?
Enjoy Divquote:Op maandag 10 februari 2014 14:13 schreef Divje het volgende:
Oe, helemaal vergeten dat Top Gear weer begonnen was![]()
2 afleveringen kijken ftw.
Helpt dat serieus ja?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, bijna helemaal over. Waarschijnlijk door de knoflooksaus
Thank youquote:
Volgens Lambiekje wel. Heb voor alle zekerheid ook maar een Big Pharma-kuurtje genomenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Helpt dat serieus ja?![]()
[..]
Thank you
Ahh, ja you can never be too sure he hahaquote:Op maandag 10 februari 2014 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens Lambiekje wel. Heb voor alle zekerheid ook maar een Big Pharma-kuurtje genomen
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, bijna helemaal over. Waarschijnlijk door de knoflooksaus
Nee hoor, gewoon bij de kaas. lekker dippenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:42 schreef theguyver het volgende:
[..]toch niet lopen smeren hoop ik
je weet het maar nooit, was een tip van biek, zie het al voor me , snachts in bed, schat heb je knoflook gegeten..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon bij de kaas. lekker dippen
Heb wel gekeken! Topshowtje weer hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
Voor Insomnia_
VI begon met dit liedje, zit je ook te kijken Scrum?
Ja was het echt welquote:Op maandag 10 februari 2014 23:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb wel gekeken! Topshowtje weer hoor
Ben jij niet nodig hoor!quote:Op maandag 10 februari 2014 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja was het echt wel![]()
Truste Scrum. Tijd voor mijn beautysleep
Haha, heel heel erg matig. VI humor vind ik geweldig, maar TV Kantine humor kan ik niet pruimen, puur persoonlijkquote:
Ik vond het begin wel goed met het JUI-CHEN , jammer van dat gezoen op het laatst.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, heel heel erg matig. VI humor vind ik geweldig, maar TV Kantine humor kan ik niet pruimen, puur persoonlijk
agh dat wou Carlo al jaren doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het begin wel goed met het JUI-CHEN , jammer van dat gezoen op het laatst.
Haha, ja idd.. Carlo deed het leuk hoor, daar niet van. En Hansie ook wel. Beide zijn nogal van het overacting dus dat paste primaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het begin wel goed met het JUI-CHEN , jammer van dat gezoen op het laatst.
Zouden ze getongd hebben?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ja idd.. Carlo deed het leuk hoor, daar niet van. En Hansie ook wel. Beide zijn nogal van het overacting dus dat paste prima
Ik denk het welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zouden ze getongd hebben?
Tongen met van Gaal
staat al in philips topic :p was je ff aan downloadenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:09 schreef Scrummie het volgende:
https://thedaywefightback.org/international/
ja hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig mag ik m'n haar weer gewoon wassen en lotion smeren op het plekje.Werewolf
Nou fijn. Heb je dat weer achter de rug he?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor en er kwam wel een reuzekorst af![]()
gelukkig mag ik m'n haar weer gewoon wassen en lotion smeren op het plekje.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor en er kwam wel een reuzekorst af![]()
gelukkig mag ik m'n haar weer gewoon wassen en lotion smeren op het plekje.
gespoilerdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:25 schreef theguyver het volgende:
[..]bedankt voor deze smakelijke regel, wou net een omelet naar binnen werken
![]()
![]()
spoiler tag
Huh? Philips? Downloaden?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
staat al in philips topic :p was je ff aan downloaden
zie het Philips NSA topic.quote:
Ah zo! Ja, dat topic niet gezien, en nee, was niet aan het downloaden. Zag het voorbij komen op een Feyenoord supporter sitequote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
zie het Philips NSA topic.
veel torrent sites zoals tpb en andere bekende sites die staan voor een vrij internet promoten deze site, en hun petitie.
Ff avondje geen FOK! is ook weleens lekker he?quote:
Is er een last van je afgevallen Div?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:45 schreef Divje het volgende:
Hoi.
I dunno, maar sinds ik die beste vriendin kwijt ben ben ik HAPPY jonguh. Hahawtf. Nietverwacht dit.
Wie weet waar Poetin zijn kruit allemaal verschoten heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:50 schreef Divje het volgende:
Toen ik schaatsen aan het kijken was vond ik die Rusische coach wel erg op een zoon van poetin lijken trouwens.. hehe. Wat een gangster
Lijkt er wel op.. Terwijl het niet als last werd ervaren zeg maarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is er een last van je afgevallen Div?
Zat je ergens te trollen Divquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.. Terwijl het niet als last werd ervaren zeg maar
Afgelopen dagen flink aan de pimpel geweest, i like it
Er is net voor het eerst een post van mij verwijderd(eerste keer dat ik het door heb dan hehe)
Jaaa, i likequote:
Oeiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaaa, i like
Mochten geen gifjes meer gepost worden in het sneakertopic, dus ik post een Fuck You gifje..
Bád idea Div. Bad idea.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:18 schreef Divje het volgende:
Hmm, nu zit ik crew te bashen. is dat goed?
Hmm, in principe wel. Maar ik weet niet of hij verder wel lief is..quote:
Als je graag even wil bashen doe dat dan maar op mij. Ik weet dat je het dan niet meentquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, in principe wel. Maar ik weet niet of hij verder wel lief is..
Geen kwaad woord over jou hoor. Ook niet als ik m'n best ervoor doe..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je graag even wil bashen doe dat dan maar op mij. Ik weet dat je het dan niet meent
Oh ja?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef Scrummie het volgende:
Crewbash heeft mij ooit eens een weekje of 2 opgeleverd
Soms is het het waard, neem ik een straf voor lief
Als in BNW? Nee, dat was in TRU. Heftige discussies tussen E_O, jij geloof ik ook, en Bastard.quote:
Ohhquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als in BNW? Nee, dat was in TRU. Heftige discussies tussen E_O, jij geloof ik ook, en Bastard.
Oh ja, dat herinner ik me nog wel. Ging er heftig aan toequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als in BNW? Nee, dat was in TRU. Heftige discussies tussen E_O, jij geloof ik ook, en Bastard.
Nee nee, dat niet. Geloof ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohhje hebt Lavje toch niet beschimpt?
Haha ja, minder leuk was dat. Achterafquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, dat herinner ik me nog wel. Ging er heftig aan toe
let bygones be bygones Scrumquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ja, minder leuk was dat. Achteraf
Ohhquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan ook wel zijn van wel, ik was ook ooit blind en onwetend voor de waarheid, de prachtige en schone waarheid die achter ons Lavje schuilt die ik met verbijstering zag toen ik een nieuwe wereld aan klikte. Een Brave New World.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom, what happened in the past, stays in the past. Ouwe koeien, nieuwe varkens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |