SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderEr staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Personeel lopen jennen als 2 kleine kinderen zeg maar.
Ik had in tijden niet zo'n lol gehad,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met de knuffeltjes elke keer bij de ingang klooien dat ze niet groot genoeg waren,en dan tegen de medewerker aan gaan zeuren of die niet alsjeblieft mee mocht.
Over gooien met die dingen in de wildwaterbaan en beetje rugby mee spelen elke keer als er een schoonmaker aan kwam.
meest geniale was als er een medewerker ergens op een pleintje stond met gestrekte armen op hem afrennen op laatste moment uitwijken en dan mijn vriendin knuffelen ( ze kijken dan op van eh jou ken ik niet)
Vriendin inleveren bij gevonden voorwerpen.
met knuffeltje naar de ehbo toen het armpje er af lag.
etc etc![]()
Ik begin zo'n idee te krijgen dat waar jij ook komt niemand veilig is voor je streken
oh ah toma toma vem vem vem vem
Ehm, de supermarkt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:26 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Ik begin zo'n idee te krijgen dat waar jij ook komt niemand veilig is voor je streken
Kassières (wtf hoe schrijf je dat) zijn veilig ja?quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ehm, de supermarkt.
Ik kan me best gedragen
ja hoor, nog wel.. ik heb nog geen geniaal idee wat ik zou kunnen uitvreten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Kassières (wtf hoe schrijf je dat) zijn veilig ja?
Oe, irritant hehequote:Op donderdag 6 februari 2014 17:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja hoor, nog wel.. ik heb nog geen geniaal idee wat ik zou kunnen uitvreten.
Enige wat ik ooit gedaan heb is 3 kratten bier flesje voor flesje op de loopband zetten en achter elkaar.
btw wat ook geniaal is in een lange rij mond op mond beademing geven aan je knuffel en gillen om een dokter.
zie vorige topic kan wel bij de bouwmarkt en als je er werkt, ja ik ben een eikel af en toe.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Oe, irritant hehe
Heb nooit een knuffel bij me om dat te proberenen verder eigenlijk ook geen ideeën om het die kassières moeilijk te maken
Haha, wel een lieve eikel hequote:Op donderdag 6 februari 2014 17:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
zie vorige topic kan wel bij de bouwmarkt en als je er werkt, ja ik ben een eikel af en toe.
En ja die knuffeltjes had ik daar gewonnen.
golfen in een bouwmarkt is trouwens ook geen strak idee.
niet moeilijk, op die kopstellingen voor aan in de winkel lag ooit eens zulke setjes dus collega (assistent) en ik ieders een plank van de zagerij gehaald klein gaatje in gemaakt dat pinnentje er in waar blatje op ligt bovenop de kassa geplaatst en kijken hoe hard het ging, NOU ehm de balletjes vlogen dus alle kanten op.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, wel een lieve eikel he
Dacht ook niet dat je continu een knuffel bij je hebt hoor
Hoe golf je in en bouwmarkt![]()
Hahahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
niet moeilijk, op die kopstellingen voor aan in de winkel lag ooit eens zulke setjes dus collega (assistent) en ik ieders een plank van de zagerij gehaald klein gaatje in gemaakt dat pinnentje er in waar blatje op ligt bovenop de kassa geplaatst en kijken hoe hard het ging, NOU ehm de balletjes vlogen dus alle kanten op.
Eind van de golf sessie schade.
3 zakken cement waar balletje in vedween en 1 pak tegelijm.
7 spaarlampen in het lampen hoekje.
Toen een tl bak door mijn collega ( assistent ) naar beneden kwam zijn we maar gestopt.
naar buiten gegaan en voor de deur balletjes over de twente route slaan en dat was 150 a 300 meter.
Het was het idee van de Assistent, grappig feitje hij is nu manager zie ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahahaschade nog moeten vergoeden? Of werd het ingehouden
Zo'n setje lijkt me wel wat, vanaf m'n balkon
Haha, die heeft het goed gedaan danquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het was het idee van de Assistent, grappig feitje hij is nu manager zie ik.
Nee we hadden een bak waar elke maand zo'n 300 euro eigen gebruik mocht worden afgeschreven.
En dit was de eerste keer in hele lange tijd dat ze er overheen gingen,
en ja is gaaf ik heb ook zo'n setje vanaf dak hier probeer ik met softballetjes de oude markt te halen.
Hij doet dat ook echt hequote:
Geweldig is datquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij doet dat ook echt hehij maakt een feestje van zijn leven.
Vind ik zo tof. Zeker na alles wat hij meegemaakt heeft.
Hij laat zich niet klein krijgen door 'het leven'. Of de leef zoals Tjacka pleegt te zeggen.
Tja wat moet je dan, een vriendin van mij zegt: probeer overal de positieve kant van te zien,quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Geweldig is datgeef mij 1% van die positiviteit guyv!
De leef idd. De leventje
Gelijk heeft zequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tja wat moet je dan, een vriendin van mij zegt: probeer overal de positieve kant van te zien,
Je leeft immers maar 1x![]()
die krijgt ook dit jaar een lekkere chocoreep met valentijn
Ja V&D ik heb er al meer gehaald voor mensen die ik ff in het zonnetje ga zetten met valentijn gewoon omdat ze het verdienen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelijk heeft zemoet het mezelf nog wel aanleren. Zie vaak het negatieve in dingen
(al kom ik wel vaak positief over naar de buitenwereld
)
Lekkere reep lijkt me dat
Ik ben het eens met Scrumquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja V&D ik heb er al meer gehaald voor mensen die ik ff in het zonnetje ga zetten met valentijn gewoon omdat ze het verdienen.
Of genoeg gedoe hebben mee gemaakt, afgelopen jaar.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Dat etteren is zo leuk. Toffe gozer jij, guyvie.
Toen ik nog een vriendin had hadden we ook zo'n 'dingetje', altijd bij de kassa flink gaan lopen zeiken op elkaar, echt kei en keihard elkaar afzeiken, soms beetje boos doen. Die blikken van de kasjerus (pfff, wat een woord)Priceless
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |