http://nl.wikipedia.org/wiki/Schutzstaffelquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee dat zijn 2 bliksemschichten. jwz double harry potter
Wat een naar toevalquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schutzstaffel
Maar dat weet je zelf ook best.
Heb je serieus zo'n zielig leven dat je er voldoening uit haalt om jezelf hier als nazi te profileren?quote:
Heb je serieus zo'n zielig leven dat je er voldoening uit haalt om jezelf hier als wereldvreemde uitkeringstrekker te profileren?quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je serieus zo'n zielig leven dat je er voldoening uit haalt om jezelf hier als nazi te profileren?
Totaal niet te vergelijken en niet eens correct.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb je serieus zo'n zielig leven dat je er voldoening uit haalt om jezelf hier als wereldvreemde uitkeringstrekker te profileren?
Beetje sneu vind je niet? Vind ik wel banwaardigquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb je serieus zo'n zielig leven dat je er voldoening uit haalt om jezelf hier als wereldvreemde uitkeringstrekker te profileren?
Dat mag jij vinden. Ieder heeft recht op een mening.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken en niet eens correct.
Ik weet dat je het leuk vindt om te trollen, ik ook, maar dit gaat wat mij betreft een aantal stappen te ver.
Hoezo? Dan mogen alle linkse users met communistische hamer en sikkel ook een ban krijgen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:08 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Beetje sneu vind je niet? Vind ik wel banwaardig
De wijzende vinger. Alweer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:08 schreef GhpH het volgende:
Hoezo? Dan mogen alle linkse users met communistische hamer en sikkel ook een ban krijgen.
Waarom heb je dan een SS teken?quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoezo? Dan mogen alle linkse users met communistische hamer en sikkel ook een ban krijgen.
Gelijkheid is een groot goed.quote:
Omdat ik het met een aantal (niet alle) standpunten van de SS eens ben. Maar een paar brainwashed mensen kijken naar 1 kant van het verhaal.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:11 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een SS teken?
In een ander topic postte hij dat hij het jammer vindt dat Hitler de oorlog niet gewonnen heeft. Vandaar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:11 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een SS teken?
Stalin wordt door sommigen als een held gezien... terwijl hij qua doden toch wel een (hitler)² was (niet letterlijk)quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:13 schreef PoisonPrince het volgende:
't sneue dat die linkse massamoordenaars nog steeds aanbeden worden, niet dat die rechtse goed bezig waren destijds....
quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
Stalin een held vinden is dan ook debiel.
Dit. Heb ik me zo vaak aan geërgerd tijdens de lessen geschiedenis. En dan hoeft het nog niet eens over WO I of WO II te gaan...quote:
Japanse disciplinequote:Op vrijdag 28 november 2014 00:19 schreef PoisonPrince het volgende:
iedereen weet gewoon, Japan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
banzai alle anders denkende mogen shinkansen rails gaan leggen.
En voor de ekten basen: anime.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:19 schreef PoisonPrince het volgende:
iedereen weet gewoon, Japan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
banzai alle anders denkende mogen shinkansen rails gaan leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |