Arme TS, zit nu al een week vast in een Ford Fiasco die in een Duitse greppel ligt. Gelukkig heeft 'ie wel internet, hij is gister nog online geweest. En aangezien hij nog geen update heeft gedaan in dit topic, zal 'ie het wel razend druk hebben met het volgende fantastische verhaal te verzinnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:38 schreef Roadtrip het volgende:
Mijn avontuur is eerder begonnen. De auto die ik altijd leen, een fiesta, zit vast in het zwarte woud van Duitsland. In een greppel. Op een offroad weg. Half op zijn kant.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:54 schreef flipsen het volgende:
Zijn de wedkantoren al open? Dan graag een tientje op "Uiteindelijk is hij niet verder gekomen dan de buurtkroeg"
Kut, toch nog helemaal naar Duitsland? Heeft Lemans24 gewonnenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:06 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zet twintig euro op "Europa is ook leuk, volgende keer wel ver weg" en tien op "gezakt voor het tentamen".
Pics or It Didn't Happen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
[..]
Kut, toch nog helemaal naar Duitsland? Heeft Lemans24 gewonnen
goeien kickquote:Op woensdag 2 april 2014 19:04 schreef Karbonkel95 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of je uiteindelijk iets geboekt hebt.. In twee weken kun je weinig, vs, canada, nieuw-zeeland en Australië zijn gewoon zonde. Ik zou naar Jordanië of Mexico of iets dergelijks gaan
Ja vond ik ookquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |