SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat vind ik gewoon leuk. Net als een lijst maken van SMLENO-spelers.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:14 schreef el-blanchito het volgende:
Waarom houd je dat bij dan DS2?![]()
Beetje karig vergeleken met die van Tobi.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik excelleer in Excel.
[ afbeelding ]
+ nog 42 transfers.
Ik had wel een taartdiagram verwacht.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Er staan nog meer gegevens achter (positie, level en shiny of non-shiny) maar dat heb ik maar niet laten zien.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beetje karig vergeleken met die van Tobi.
Ik had wel een taartdiagram verwacht.![]()
jezus wat pauper, maak het dan in notepadquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik excelleer in Excel.
[ afbeelding ]
+ nog 42 transfers.![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dan vinden mensen het raar als ik in Excel bijhoud welke spelers een chem style hebben uit een pack.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zal jouw pack pulls even maken in notepad.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jezus wat pauper, maak het dan in notepad![]()
Geen idee of Lindgren. Nu meeleest, maar lukt het met de hossel?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
lol wat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal jouw pack pulls even maken in notepad.Wacht ik roep hem even:quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:19 schreef el-blanchito het volgende:
Geen idee of Lindgren. Nu meeleest, maar lukt het met de hossel?![]()
![]()
Dat is echt een harde diss.quote:
Brandblusser.gifRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij doelt op het feit dat je dat lijstje ook gewoon in notepad kan maken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was een grap. Maar wat is er dan zo handig aan Notepad?
Dat zou best kunnen maar dat heb ik niet gedaan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij doelt op het feit dat je dat lijstje ook gewoon in notepad kan maken.![]()
Haha, dit is echt de simpelste vorm van excel die er is volgens mij. Je kan echt zo bizar veel met dat programma, maar ga je er maar eens in verdiepen...quote:![]()
Ik probeer er zo min mogelijk mee te doen want ik heb het ook niet echt nodig voor mijn werk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, dit is echt de simpelste vorm van excel die er is volgens mij. Je kan echt zo bizar veel met dat programma, maar ga je er maar eens in verdiepen...Maar ik vind het wel baas dat je al zo'n spreadsheet er van maakt.
Geen idee wat een SQL server is. Heb wel een leuk filmpje gevonden, maar ik weet niet precies waar het over gaat. Gaat het nou over SQL servers of over hoe je je handen moet gebruiken terwijl je praat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:27 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon in SQL Server dumpen en mooie MVC applicatie er op bouwen jonguh
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
lol wat?
[..]
Wacht ik roep hem even:
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mooie nieuwe slogan voor PSV.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 06-02-2014 om 13:12:51PSV blijft populair bij medicijnmannen & mafkezen. Staat er nu weer eentje met voedingssupplementen op Herdgang. 'Slikken = winnen', zegt ie reageer retweet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:32 schreef Tim86 het volgende:
Mooie nieuwe slogan voor PSV.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 06-02-2014 om 13:12:51PSV blijft populair bij medicijnmannen & mafkezen. Staat er nu weer eentje met voedingssupplementen op Herdgang. 'Slikken = winnen', zegt ie reageer retweet
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |