Dat lijkt me logisch. "Zonder medeweten van de eigenaar" zou raar staan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:01 schreef Palomar het volgende:
Soms zie je wel eens advertenties dat een auto in opdracht van de eigenaar verkocht wordt.
Wat ik bedoel is dat je de auto zeg maar 'neerzet' bij de garage en dat hij het verkoopproces regelt. En dat je bijv. een prijs afspreekt waarvoor die weg mag.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:06 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch. "Zonder medeweten van de eigenaar" zou raar staan.
30 euro betalen voor een bod op je autoquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:18 schreef Think_Pad het volgende:
ANWB heeft ook een auto verkoop service: http://www.anwb.nl/auto/koop-en-verkoop/auto-verkopen
Ik heb net even mijn kenteken ingevuld, maar ik verwacht toch echt 1,5 keer zoveel te krijgen als ik hem verkoop.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
30 euro betalen voor een bod op je auto![]()
![]()
![]()
Geniaal bedacht van deze club, en dan lekker laag bieden zodat ze zelf geen kosten hebben.
thanks, even gekeken. Mijn auto vorig jaar gekocht voor 4500 en ondertussen nog +- 1000 onderhoud. De prijs die ik nog krijg op de anwb-site is 2400quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:18 schreef Think_Pad het volgende:
ANWB heeft ook een auto verkoop service: http://www.anwb.nl/auto/koop-en-verkoop/auto-verkopen
Zelf overigens geen ervaring mee, maar misschien interessant om ook eens te bekijken.
Waarde-check bij ANWB is alleen gebaseerd op hun eigen waardebepaling. Geen 1 garage hanteert de prijs die de ANWB aangeeft....quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:34 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ik heb net even mijn kenteken ingevuld, maar ik verwacht toch echt 1,5 keer zoveel te krijgen als ik hem verkoop.
Maar zal wel werken als je echt van je auto af moet...
het zullen wel inkoopprijzen zijn, net als de waardebepaling op www.autoweek.nl (ergens onder 'occasions). Als je er dan weer marge overheen doet voor de garage kom je op een realistischer verkoopbedrag... Echter wil ik eigenlijk als verkoper zo'n soort bedrag hebbenquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:40 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Waarde-check bij ANWB is alleen gebaseerd op hun eigen waardebepaling. Geen 1 garage hanteert de prijs die de ANWB aangeeft....
Er zit altijd een marge in bij de prijs maar die is vele malen hoger dan de waarde die ANWB aangeeft.
Inderdaad, ze scheppen belachelijk hoge verwachtingen bij potentiële verkopers. Beetje blij gemaakt worden met een dode musquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:38 schreef IceDustbin2 het volgende:
WHAHAHAHA. Volgens die ANWB site is mijn Golf IV 2003 1,9TDI Highline model met 350k op de teller nog maar 200 euro waard! Nee, lekker betrouwbaar!
Dan moet je garantie verlenenquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:42 schreef Palomar het volgende:
[..]
het zullen wel inkoopprijzen zijn, net als de waardebepaling op www.autoweek.nl (ergens onder 'occassions). Als je er dan weer marge overheen doet voor de garage kom je op een realistischer verkoopbedrag... Echter wil ik eigenlijk als verkoper zo'n soort bedrag hebben
Zelfs de inkoopprijs ligt hoger dan wat de ANWB aangeeft. Verzekeringsmaatschappijen hanteren vaak ook niet op deze manier de waardebepaling van je auto bij schade hoor..quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:42 schreef Palomar het volgende:
[..]
het zullen wel inkoopprijzen zijn, net als de waardebepaling op www.autoweek.nl (ergens onder 'occasions). Als je er dan weer marge overheen doet voor de garage kom je op een realistischer verkoopbedrag... Echter wil ik eigenlijk als verkoper zo'n soort bedrag hebben
+1quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Want je komt altijd te laat aan?
Voor zo'n ouwe bak gaat een garage jouw zaakjes niet opknappen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:38 schreef Palomar het volgende:
[..]
thanks, even gekeken. Mijn auto vorig jaar gekocht voor 4500 en ondertussen nog +- 1000 onderhoud. De prijs die ik nog krijg op de anwb-site is 2400
Voor dat geld zet ik de auto liever in een schuur.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:18 schreef Think_Pad het volgende:
Zelf overigens geen ervaring mee, maar misschien interessant om ook eens te bekijken.
Nouja, wil 'm toch niet kwijtquote:We hebben helaas geen waarde kunnen bepalen voor uw auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |