Echt he:O bizar.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:23 schreef Nizno het volgende:
En degene die jouw toestel jat en 10 keer het fout doet heeft dan gewoon een mooi schoon toestel waar hij.zij alles mee kan doen?
En dan kan je hem ook niet locaten met de GPS. Dan is een app zoals Cerberus die in de root wordt geinstalleerd ook verwijderd.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:23 schreef Nizno het volgende:
En degene die jouw toestel jat en 10 keer het fout doet heeft dan gewoon een mooi schoon toestel waar hij.zij alles mee kan doen?
Als je niet geroot bent niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:31 schreef Syntos het volgende:
Ik ga er even vanuit dat ik hier goed zit, maar is het ook mogelijk om Chrome/Gmail/Google+ compleet te verwijderen? Android 4.1 op een Samsung Galaxy Y.
niet verwijderen. Wel uitschakelen in de instellingen, applicatiebeheer alle.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:31 schreef Syntos het volgende:
Ik ga er even vanuit dat ik hier goed zit, maar is het ook mogelijk om Chrome/Gmail/Google+ compleet te verwijderen? Android 4.1 op een Samsung Galaxy Y.
Ik ben dus ook heel benieuwd hoe dit uit pakt in de praktijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
En dan kan je hem ook niet locaten met de GPS. Dan is een app zoals Cerberus die in de root wordt geinstalleerd ook verwijderd.
Als je geroot hebt wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:19 schreef Maargoed. het volgende:
Is er een applicatie waarmee ik de logo's (van batterij bijvoorbeeld) in de statusbalk weg kan halen?
Nee dat heb ik niet. En daarna neem ik aan dat het niet mogelijk is met een standaard telefoon.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 3 april 2014 18:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet. En daarna neem ik aan dat het niet mogelijk is met een standaard telefoon.
Is dat eigenlijk moeilijk, rooten? Heb Android 4.2.2 nu.quote:
Hangt een beetje af van je toestel. Maar als je er helemaal niets van weet, zou ik heel voorzichtig zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk moeilijk, rooten? Heb Android 4.2.2 nu.
Valt heel erg mee. Eigenlijk totaal niet. Maar wel heel voorzichtig zijn en liefst beetje hulp vragenquote:Op donderdag 3 april 2014 23:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk moeilijk, rooten? Heb Android 4.2.2 nu.
Kom ik vanochtend op m'n werk...hoor ik toevallig dat collega een telefoon te koop heeft. 30 euro, ouwe LG. Boeiend, gelijk maar gekocht. Vervolgens vraagt diezelfde collega (planning) waarom ik er eigenlijk ben (halve dag vrij gevraagd, maar blijkbaar hele dag gekregen). Dus ik maar weer naar huis met m'n LG. Kom ik thuis ineens op het idee om de LG adapter in m'n Galaxy te doen.. en ja hoor, hij doet het.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:20 schreef Parafernalia het volgende:
Van een op andere moment kapt mn Galaxy S ermee.Ik gebruikte 'm gisteravond als webcam. Toen accu op 1% was, heb ik 'm aan de oplader gedaan.
Toen ik 'm wat later wilde pakken, was ie uit. Ik zette 'm aan, start gewoon op, maar vervolgens ging ie weer uit. Paar keer zo gedaan, maar elke keer ging ie weer uit
Op gewone oplader reageerde hij overigens helemaal niet. Als ik de usb-kabel erin deed, ging hij spontaan aanWaarna hij vervolgens ook weer spontaan uit ging na het booten. Toen startte hij nog volledig op.
Iemand een idee? Gewoon kapot of wat? De accu is net een paar weken oud. Toestel heeft verder amper beschadigingen.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Kom ik vanochtend op m'n werk...hoor ik toevallig dat collega een telefoon te koop heeft. 30 euro, ouwe LG. Boeiend, gelijk maar gekocht. Vervolgens vraagt diezelfde collega (planning) waarom ik er eigenlijk ben (halve dag vrij gevraagd, maar blijkbaar hele dag gekregen). Dus ik maar weer naar huis met m'n LG. Kom ik thuis ineens op het idee om de LG adapter in m'n Galaxy te doen.. en ja hoor, hij doet het.![]()
Dus m'n normale oplader én USB-kabel zijn tegelijkertijd kapot.
Ik kom voor niks op m'n werk waar iemand toevallig een telefoon te koop heeft en 'm ook bij zich heeft.
![]()
Ik ga me maar even aftrekken ofzo.
Kan je naar youtube videos op zoeken maar ipv de video speelt het alleen het geluid af, op de achtergrond dus, net zoals elke andere muziekspeler app. Of gewoon willekeurige videos van Youtube.quote:
Ahaquote:Op maandag 7 april 2014 16:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kan je naar youtube videos op zoeken maar ipv de video speelt het alleen het geluid af, op de achtergrond dus, net zoals elke andere muziekspeler app. Of gewoon willeleurige videos van Youtube.
Kost wel 75 cent maar zo worth it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |