Oh, die dingen zijn kleiner dan ik dacht. Ik dacht dat je daar echt zo'n groot apparaat voor nodig had.quote:
Vind ik een vreemd verhaal, dat er een Europese stekker in zou zitten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:39 schreef Bortecinem het volgende:
Oke, bedankt voor je antwoord! Nog even kijken of ik iets meer kan vinden over het openmaken van de stekker, en anders koop ik zo'n converter.
Ik las het hier, door twee users:quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind ik een vreemd verhaal, dat er een Europese stekker in zou zitten.
Online zijn ze sowieso te krijg: http://www.allekabels.nl/230_volt/Reis-Stekker-Adapter.htmlquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Convertors die je bij de action en de anwb enzo kunt kopen zijn trouwens meestal andersom: dat zijn de reisstekkers voor als je zelf op reis gaat en je Nederlandse spul in een Engels stopcontact wil steken! Daar heb je dus sowieso niks aan.
Wou je het nog makkelijker hebben dan het vervangen van een stekker? Binnen 5 minuten is dat klaar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet niet zeker of dit het juiste subforum is, maar goed.
Ik heb dus een stijltang besteld uit de UK (GHD Wonderland). Volgens de site is de stijltang universal voltage en overal te gebruiken. Hij is natuurlijk wel geleverd met een Engelse stekker. Nu ben ik een behoorlijke n00b wanneer het aankomt op dit soort zaken, maar heb ik hier een converter voor nodig of niet? Ik heb op een ander forum gelezen dat je deze stekker kan openen, en daaronder zou dan een Nederlandse (Europese?) stekker zitten. Kan dit kloppen?
Ik weet dat je de stekker ook kunt vervangen, maar als er een makkelijkere manier is, dan hoor ik het graag.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef Gieliovd het volgende:
[ afbeelding ]
KNIP
--> bouwmarkt.... ¤1,-
[ afbeelding ]
Schroef!
Vrouwmensen!quote:Ja, maar die stekker is wit... das niet meui!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat die handjes wapperen!
Bang dat de schroevendraaier je bijt ofzo?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
Thanks voor de tips iedereen. Ik durf het vervangen van de stekker idd zelf niet, maar ga het wel aan mijn vader vragen.
@Scarlet_Dragonfly
De stijltang is al binnen, met Engelse stekker. Hij ziet er precies zo uit als op de foto gepost door Gieliovd!
Ja?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bang dat de schroevendraaier je bijt ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |