Hallo, ik heb een vraagje over YouTube. Onlangs heb ik een account aangemaakt op YouTube, en daar gratis en voor niks een google+ profiel bij opgedrongen gekregen.
De filmpjes die ik op mijn YouTube kanaal zet, zijn van- en voor onze familie, zoals een dagje uit, vakantie etc.
Daarom wil ik niet dat de hele wereld mijn filmpjes kan zien, en heb ik ze als 'private' gemarkeerd.
Vervolgens wilde ik mijn filmpjes beschikbaar maken voor familie, dus op google+ heb ik een 'circle' familie aangemaakt. En op YouTube heb ik aangegeven dat mijn als 'private' gemarkeerde filmpjes wel zichtbaar moeten zijn voor personen in de 'circle' familie.
Maar nu zien deze personen in de circle 'familie' alleen een 'post' van mij op google+ als ik een nieuw fimpje heb geupload. Als ze mijn youTube kanaal bezoeken, dan krijgen ze net zoals de rest van de wereld, de mededeling dat 'dit kanaal geen video's bevat'.
Doe ik nou iets verkeerd? Is er een mogelijkheid om mijn 'private' filmpjes alleen voor familie beschikbaar te maken, d.m.v. de YouTube interface?
Zo nee, weet iemand dan wellicht een alternatieve oplossing?
bvd en met vr.gr.
Asics.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op
http://www.raaskal.com