Je vriendin vergelijken met je exquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:23 schreef outlookpuntcom het volgende:
Hij vergelijkt mij ook vaak met zijn ex, hoe verschillend we zijn (ik ben zelf normaal gebouwd). En dan zegt hij dat hij van voller houdt maar mij ook prachtig vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:39 schreef eleusis het volgende:
Die triceratops heeft ook een enorme schaduw, daar kun je niets aan doen.
Eet dan ook gewoon meer. Hij wil gewoon een dik vadsig vet wijfquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:42 schreef outlookpuntcom het volgende:
En het vergelijken is echt in allerlei (ogenschijnlijk onschuldige) situaties. Als hij mij van achteren vasthoudt (handen om mijn middel) kan hij bijna bij zijn elleboog komen. En dan zegt hij, wauw, wat een verschil, bij haar raakten mijn handen elkaar niet eens.
Dus vrij neutraal, niet at hij over haar positiever is dan over mij of andersom, maar ik vind dit soort vergelijkingen onnodig en het voelt dan ook gelijk alsof ik in competitie ben met haar.
Bespreekbaar maken heb ik geprobeerd, maar hij wuift het weg, heeft het niet in de gaten of wat dan ook. Verder is onze relatie heel goed en onzeker ben ik verder ook niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:44 schreef Panthera1984 het volgende:
Dat gevoel van concurrentie zou niet nodig moeten zijn met een ex. Dat je het toch hebt kan je bespreekbaar maken of bij jezelf zoeken.
Dan ziet hij de ernst niet in, of onderschat hoeveel last jij ervan hebt. Je kan nog een keer duidelijk maken dat je vind, dat ondanks dat je het aangekaart hebt, hij er te weinig mee doet en nog een kans geven. Of je ziet het als een gebrek aan respect en inleving in jouw situatie en kapt ermee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:45 schreef outlookpuntcom het volgende:
[..]
Bespreekbaar maken heb ik geprobeerd, maar hij wuift het weg, heeft het niet in de gaten of wat dan ook. Verder is onze relatie heel goed en onzeker ben ik verder ook niet.
Maar je bent ook niet zijn ex, en daar zit het hem nou in.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:45 schreef outlookpuntcom het volgende:
[..]
Bespreekbaar maken heb ik geprobeerd, maar hij wuift het weg, heeft het niet in de gaten of wat dan ook. Verder is onze relatie heel goed en onzeker ben ik verder ook niet.
Op een schaal van 1 tot 10 is ze Honey Boo Booquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:39 schreef eleusis het volgende:
Die triceratops heeft ook een enorme schaduw, daar kun je niets aan doen.
Nou, hij dwingt me niet om te eten en ik kook meestal als we samen zijn, dus gezond eten we en hij haalt niet met opzet lekkers in huis voor me. Hij heeft er ook geen probleem mee dat ik tweemaal per week naar de sportschool ga, vindt hij juist bewonderingswaardig (hij sport zelf niet, is wel heel slank).quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:46 schreef zarGon het volgende:
Let je wel op dat hij geen feeder is?.
Dit, vanuit mijn standpunt vind ik het nogal...... klef, en niet normaal dat je mijmert naar de bouw van je ex bij je huidige vriendin.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |