Hier heb ik oprecht geen last van. Ik kan dit gewoon.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Weet je wat ook irritant is? Proberen te plassen vlak na een ejaculatie.
Je moet Klojo's erotische verhalenbundel eens lezen.quote:
Lekker leegpissen juist.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Weet je wat ook irritant is? Proberen te plassen vlak na een ejaculatie.
This actually makes a lot of sense, strangely enough.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Lekker leegpissen juist.
Als je zonder condoom heb geneukt dan moet je ook goed alles eruit halen door te pissen, dan verminder je de kans op soa'a.
Ja dus? Als je hand pijn begint te doen kun je toch switchen naar de anderequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Het begint zeer te doen, blauwig te worden en te kloppen
Fair enough. Maar ik schiet altijd uit met links.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dus? Als je hand pijn begint te doen kun je toch switchen naar de andere
Ja, daarom voel je een soa eerst bij het plassen, omdat de soa daar begint en naar verloop van tijd via de penis omhoog kruiptquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
This actually makes a lot of sense, strangely enough.
Heb jij ooit iets gewonnen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja, daarom voel je een soa eerst bij het plassen, omdat de soa daar begint en naar verloop van tijd via de penis omhoog kruipt
Nee gelukkig nietquote:
Pardon? Ongezond? Ik bedoel mijn tanden zitten wat losser dan voorheen en ik hoest sinds net bloed op maar verder voel ik me kerngezond.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:43 schreef GoeieGriebels het volgende:
Indien je echt vijf keer op een avond bent klaargekomen: misschien moet je het rukken voor vanavond maar staken voor het ongezond wordt.
Maar ik ben waarschijnlijk te goedgelovig.
Zeg jij dat tegen mij? Na al onze history? Verdomme je bent echt zon arrogante kuthoer als de postbode mij vertelde.quote:
Ze probeert je te helpen hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zeg jij dat tegen mij? Na al onze history? Verdomme je bent echt zon arrogante kuthoer als de postbode mij vertelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |