Haha die bril vond ik juist wel tof.. ieder z'n smaak natuurlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:07 schreef Desunoto het volgende:
Die bril is heel lelijk.
Het horloge en de riem zijn mooi.
Verder moet je het helemaal zelf weten.
Ja dat wil ik dus eigenlijk voorkomen. Ik hou van nette mannen kleding en stijl maar ik zou dit dus wel willen dragen op een manier dat het gewoon kan voor vrije tijd. Dus overhemd open, mouwen opgerold etc. Wel moeilijk alleen misschien om niet de indruk te wekken die jij hier schetst en wat dus totaal niet bij mijn leeftijd past.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:07 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat wil je uitstralen, behalve dat het classy moet zijn?
Het komt bij mij over als een archetype bedrijfskundestudent outfit die voor iedere lullige presentatie in pak naar college gaat. Maar goed, dat is een associatie die ik heb met zulke outfits, het hangt ook sterk af van hoe je jezelf draagt en presenteert.
Kies toch maar een andere brilquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:08 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Haha die bril vond ik juist wel tof.. ieder z'n smaak natuurlijk.
Ik vind die broeken wel gaaf, gewoon kwalitatieve broeken in basic kleuren, altijd goed. Ik zou alleen als je dat wil voorkomen niet een standaard business-achtig overhemd erboven doen. Misschien zou het beter zijn om dan mooi tshirt erboven te doen (kan heel goed staan als je gewoon een goed model in de juiste maat neemt) of anders een overhemd maar dan een modernere 'vlottere' uitvoering.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:11 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus eigenlijk voorkomen. Ik hou van nette mannen kleding en stijl maar ik zou dit dus wel willen dragen op een manier dat het gewoon kan voor vrije tijd. Dus overhemd open, mouwen opgerold etc. Wel moeilijk alleen misschien om niet de indruk te wekken die jij hier schetst en wat dus totaal niet bij mijn leeftijd past.
Ja daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Zo'n net overhemd is natuurlijk altijd wel handig voor in de kast maar in deze combi misschien te. De schoenen echter vind ik wel een must eigenlijk anders is het net mijn normale casual kledingquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:16 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik vind die broeken wel gaaf, gewoon kwalitatieve broeken in basic kleuren, altijd goed. Ik zou alleen als je dat wil voorkomen niet een standaard business-achtig overhemd erboven doen. Misschien zou het beter zijn om dan mooi tshirt erboven te doen (kan heel goed staan als je gewoon een goed model in de juiste maat neemt) of anders een overhemd maar dan een modernere 'vlottere' uitvoering.
Die schoenen zijn ook mooi en zou je zeker moeten hebben, maar om ze op een standaard dag te dragen is misschien too much. Goede 'nettere' gympen zouden waarschijnlijk ook beter zijn.
En nog tips voor de bril? Ik hou van brillen, draag zelf ook een vrij dik montuur en zonnebrillen zijn altijd welkom.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef Atta-boy het volgende:
Donker blauwe chino met een wit (niet te formeel) overhemd en die accesoires moet goed te doen zijn.
Schoenen zou ik anders doen maar als jij dit leuk vind zou ik ze gewoon kopen
Ik vind juist de schoenen dé reden waarom het zo'n bedrijfskundeoutfit wordt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:19 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Ja daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Zo'n net overhemd is natuurlijk altijd wel handig voor in de kast maar in deze combi misschien te. De schoenen echter vind ik wel een must eigenlijk anders is het net mijn normale casual kleding
Misschien ook wel een idee ja, die rechter.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik vind ze zelf niet eens zo geweldig, maar het geeft in ieder geval een beeld van wat ik bedoel:
[ afbeelding ]
De bruine schoenen rechts voor zijn wel netjes en zeker niet casual, maar niet bedrijfskunde.
Maar goed, zoals ik zei: als je het geld hebt, dan is in zulke bedrijfskundeschoenen investeren het best wel waard, net als die overhemden. Zijn goede dingen om in je kast te hebben namelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Misschien ook wel een idee ja, die rechter.
quote:
Ja inderdaad, hoe dan ook geen slechte investering maar ik moet het misschien eerst maar even aan zien om te kijken of ik het kan dragen als doordeweekse zomerkleding.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar goed, zoals ik zei: als je het geld hebt, dan is in zulke bedrijfskundeschoenen investeren het best wel waard, net als die overhemden. Zijn goede dingen om in je kast te hebben namelijk.
Dan ben ik de sjaak en heb ik kleding voor volgend jaar. Of formeel gebeuren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wat als het de hele lente en zomer regent en waait.
Heb wel het geluk dat mijn gezicht er wel redelijk volwassen uitziet gelukkig. Heb altijd goed geknipt haar van de barbier en voel me naakt zonder stoppels. Dus denk dat ik dat dan weer mee heb, of ik moet mezelf totaal verkeerd inschatten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk zelf dat het er uit gaat zien alsof je per ongeluk de kleren van een oudere neef of zo aan hebt
je moet je hele uitstraling er in mee nemen en dat kunnen wij niet via een scherm
of je moet een foto plaatsen
Want blauw is geen normale kleur?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Die blauwe broek zou ik niet doen als ik jou was.
Hou het gewoon bij normale kleuren als je niet gay bent.
Die van dat plaatje vind ik best cool.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:20 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
En nog tips voor de bril? Ik hou van brillen, draag zelf ook een vrij dik montuur en zonnebrillen zijn altijd welkom.
Rozenkrans erbij rocken. Lekker casual toch.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:11 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dus eigenlijk voorkomen. Ik hou van nette mannen kleding en stijl maar ik zou dit dus wel willen dragen op een manier dat het gewoon kan voor vrije tijd. Dus overhemd open, mouwen opgerold etc. Wel moeilijk alleen misschien om niet de indruk te wekken die jij hier schetst en wat dus totaal niet bij mijn leeftijd past.
Vind die rechter persoonlijk niet mooi. Ze zijn veel te lang, net clownschoenen. Dan vind ik suede chukka's beter.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik vind ze zelf niet eens zo geweldig, maar het geeft in ieder geval een beeld van wat ik bedoel:
[ afbeelding ]
De bruine schoenen rechts voor zijn wel netjes en zeker niet casual, maar niet bedrijfskunde.
Mooie schoenen zijn dit. Even naar opzoek.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:00 schreef kipknots het volgende:
[..]
Vind die rechter persoonlijk niet mooi. Ze zijn veel te lang, net clownschoenen. Dan vind ik suede chukka's beter.
[ afbeelding ]
Of als je het wat meer casual wil houden, een paar Grensons.
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik ben er zeker van dat ik dat soort schoenen ga kopen en niet de suede. Het is inderdaad goed te combineren met jeans, meteen wat meer casual ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:49 schreef Musil het volgende:
Ik vind het prachtige outfits. Ik ken de inhoud natuurlijk niet, maar op basis van de verpakking zeg ik: ik zou omkijken.
O en doe juist alsjeblieft niet van die suede schoenen. Dat vind ik echt vreselijk, het oogt al snel als 'ik probeer het maar het is het net niet', vind ik dan. Uiteindelijk moet jij het leuk vinden.
Een tussenin-look zou trouwens zo'n mooi overhemd (wit kan, andere kleur ook maar wit blijft erg mooi) + die mooie cognackleurige leren schoenen met een jeans zijn.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:34 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben er zeker van dat ik dat soort schoenen ga kopen en niet de suede. Het is inderdaad goed te combineren met jeans, meteen wat meer casual ook.
En daarnaast ook gewoon handig voor een nette outfit.
Trek je portemonnee maar vast open als je die grensons wil halen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:34 schreef NYANNYAN het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben er zeker van dat ik dat soort schoenen ga kopen en niet de suede. Het is inderdaad goed te combineren met jeans, meteen wat meer casual ook.
En daarnaast ook gewoon handig voor een nette outfit.
Klopt inderdaad, ben nu opzoek naar soortgelijke schoenen maar dan goedkoop en ander merk. en ze zijn altijd net iets minder.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:06 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Trek je portemonnee maar vast open als je die grensons wil halen.
Ik had vandaag ook voor iets soortgelijks gezocht maar dan iets minder duur, maar vond ze toch allemaal een stuk minder als zoiets.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Lolwatquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
$400 whut?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:06 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Trek je portemonnee maar vast open als je die grensons wil halen.
Ik had vandaag ook voor iets soortgelijks gezocht maar dan iets minder duur, maar vond ze toch allemaal een stuk minder als zoiets.
Deze zag ik idd ook bij asos!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:48 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
$400 whut?
Wat dacht je van deze van Ben Sherman.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Beide voor minder dan ¤120 per paar bij ASOS.
Haha, ik heb ze nog niet gekocht.quote:
Ja want je ziet nooit hetero's met een blauwe broekquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Mooie schoenen om mee te beginnen!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:58 schreef NYANNYAN het volgende:
Zojuist deze schoenen gevonden in een winkel hier vlakbij voor 66 euro in de sale.
[ afbeelding ]
TS wil er wat beter bijlopen i.t.t. 90% van het manvolk en jij raadt hem all stars aan. Vrolijk word ik er niet van.quote:
Zelfs de lelijkste kneus ziet er nog geil uit in All Starsquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
TS wil er wat beter bijlopen i.t.t. 90% van het manvolk en jij raadt hem all stars aan. Vrolijk word ik er niet van.
Eigenlijk is alles al wel gezegd. Deze look is een keuze en moet wel kunnen denk ik. Draag wat je wil dragen, TS! Misschien inderdaad kijken naar een ietwat andere blouse om wat minder zakelijk over te komen. Een mogelijk twijfelpunt: ben je niet bang dat dit ongelooflijk anders gaat zijn dan je 'casual kleding' en je reacties gaat krijgen als je dit dan ineens een keer aan hebt zoals 'ga je werken?' En als je maar één of twee zulke setjes hebt het juist gaat opvallen dat je dit vaak aan hebt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:04 schreef NYANNYAN het volgende:
Ik hou gewoon mn casual kleding dus ik zal er niet elke dag zo bij lopen.
Ik had All Stars veranderd door een niet nader te noemen schoenenmerk. Maar dat zag er dan een beetje te gay uit dus maar even uit de lucht gehaald bij deze.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huuuu nou ben ik nieuwsgierig wat er stond
Hehehequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik had All Stars veranderd door een niet nader te noemen schoenenmerk. Maar dat zag er dan een beetje te gay uit dus maar even uit de lucht gehaald bij deze.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef alors het volgende:
Ik zeg doen.
Er zijn al teveel kerels met een eeuwige spijkerbroek + shirt. Dit is zeker niet overdressed imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |