abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136385685
Hoi
Ik wil even nieuwe kleren kopen voor de lente en zomer, en was eigenlijk van plan een beetje een classy look te nemen.
Ik hou gewoon mn casual kleding dus ik zal er niet elke dag zo bij lopen.
Nu vraag ik me af of het niet een beetje overdressed is voor mijn leeftijd misschien (ik ben 19).
Ik wil ook vooral voorkomen het kakkerig te maken (ik haat dat) en wil het vooral gewoon stijlvol houden. Iemand tips?
En dit onderstaande is wat ik ongeveer bedoel, mooi.. maar ook voor deze leeftijd vraag ik mij af.

Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
pi_136385783
Die bril is heel lelijk.
Het horloge en de riem zijn mooi.

Verder moet je het helemaal zelf weten.
pi_136385800
Welke shop
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_136385823
Gewoon doen Harry, wees jezelf.
Rustig aan.
pi_136385827
Wat wil je uitstralen, behalve dat het classy moet zijn?

Het komt bij mij over als een archetype bedrijfskundestudent outfit die voor iedere lullige presentatie in pak naar college gaat. Maar goed, dat is een associatie die ik heb met zulke outfits, het hangt ook sterk af van hoe je jezelf draagt en presenteert.
pi_136385841
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:07 schreef Desunoto het volgende:
Die bril is heel lelijk.
Het horloge en de riem zijn mooi.

Verder moet je het helemaal zelf weten.
Haha die bril vond ik juist wel tof.. ieder z'n smaak natuurlijk.
Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
pi_136385965
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:07 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat wil je uitstralen, behalve dat het classy moet zijn?

Het komt bij mij over als een archetype bedrijfskundestudent outfit die voor iedere lullige presentatie in pak naar college gaat. Maar goed, dat is een associatie die ik heb met zulke outfits, het hangt ook sterk af van hoe je jezelf draagt en presenteert.
Ja dat wil ik dus eigenlijk voorkomen. Ik hou van nette mannen kleding en stijl maar ik zou dit dus wel willen dragen op een manier dat het gewoon kan voor vrije tijd. Dus overhemd open, mouwen opgerold etc. Wel moeilijk alleen misschien om niet de indruk te wekken die jij hier schetst en wat dus totaal niet bij mijn leeftijd past.
pi_136386118
Student zijn past toch bij je leeftijd?
Faka G
  woensdag 5 februari 2014 @ 23:16:08 #9
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_136386192
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:08 schreef NYANNYAN het volgende:

[..]

Haha die bril vond ik juist wel tof.. ieder z'n smaak natuurlijk.
Kies toch maar een andere bril :P
pi_136386212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:11 schreef NYANNYAN het volgende:

[..]

Ja dat wil ik dus eigenlijk voorkomen. Ik hou van nette mannen kleding en stijl maar ik zou dit dus wel willen dragen op een manier dat het gewoon kan voor vrije tijd. Dus overhemd open, mouwen opgerold etc. Wel moeilijk alleen misschien om niet de indruk te wekken die jij hier schetst en wat dus totaal niet bij mijn leeftijd past.
Ik vind die broeken wel gaaf, gewoon kwalitatieve broeken in basic kleuren, altijd goed. Ik zou alleen als je dat wil voorkomen niet een standaard business-achtig overhemd erboven doen. Misschien zou het beter zijn om dan mooi tshirt erboven te doen (kan heel goed staan als je gewoon een goed model in de juiste maat neemt) of anders een overhemd maar dan een modernere 'vlottere' uitvoering.

Die schoenen zijn ook mooi en zou je zeker moeten hebben, maar om ze op een standaard dag te dragen is misschien too much. Goede 'nettere' gympen zouden waarschijnlijk ook beter zijn.
pi_136386326
Donker blauwe chino met een wit (niet te formeel) overhemd en die accesoires moet goed te doen zijn.
Schoenen zou ik anders doen maar als jij dit leuk vind zou ik ze gewoon kopen
Faka G
pi_136386336
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:16 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik vind die broeken wel gaaf, gewoon kwalitatieve broeken in basic kleuren, altijd goed. Ik zou alleen als je dat wil voorkomen niet een standaard business-achtig overhemd erboven doen. Misschien zou het beter zijn om dan mooi tshirt erboven te doen (kan heel goed staan als je gewoon een goed model in de juiste maat neemt) of anders een overhemd maar dan een modernere 'vlottere' uitvoering.

Die schoenen zijn ook mooi en zou je zeker moeten hebben, maar om ze op een standaard dag te dragen is misschien too much. Goede 'nettere' gympen zouden waarschijnlijk ook beter zijn.
Ja daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Zo'n net overhemd is natuurlijk altijd wel handig voor in de kast maar in deze combi misschien te. De schoenen echter vind ik wel een must eigenlijk anders is het net mijn normale casual kleding :P
pi_136386387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef Atta-boy het volgende:
Donker blauwe chino met een wit (niet te formeel) overhemd en die accesoires moet goed te doen zijn.
Schoenen zou ik anders doen maar als jij dit leuk vind zou ik ze gewoon kopen
En nog tips voor de bril? Ik hou van brillen, draag zelf ook een vrij dik montuur en zonnebrillen zijn altijd welkom.
pi_136386449
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:19 schreef NYANNYAN het volgende:

[..]

Ja daar zat ik inderdaad ook aan te denken. Zo'n net overhemd is natuurlijk altijd wel handig voor in de kast maar in deze combi misschien te. De schoenen echter vind ik wel een must eigenlijk anders is het net mijn normale casual kleding :P
Ik vind juist de schoenen dé reden waarom het zo'n bedrijfskundeoutfit wordt. :P

Gympen of iig stoffen schoenen kunnen heel netjes zijn, maar niet... bedrijfskunde.
pi_136386580
Ik vind ze zelf niet eens zo geweldig, maar het geeft in ieder geval een beeld van wat ik bedoel:

De bruine schoenen rechts voor zijn wel netjes en zeker niet casual, maar niet bedrijfskunde.
pi_136386636
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik vind ze zelf niet eens zo geweldig, maar het geeft in ieder geval een beeld van wat ik bedoel:

[ afbeelding ]

De bruine schoenen rechts voor zijn wel netjes en zeker niet casual, maar niet bedrijfskunde.
Misschien ook wel een idee ja, die rechter.
pi_136386685
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef NYANNYAN het volgende:

[..]

Misschien ook wel een idee ja, die rechter.
Maar goed, zoals ik zei: als je het geld hebt, dan is in zulke bedrijfskundeschoenen investeren het best wel waard, net als die overhemden. Zijn goede dingen om in je kast te hebben namelijk.
pi_136387120
Je bent slecht in paint.
5 Ferrari's op videoband!
pi_136387241
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je bent slecht in paint.
:6
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:28 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Maar goed, zoals ik zei: als je het geld hebt, dan is in zulke bedrijfskundeschoenen investeren het best wel waard, net als die overhemden. Zijn goede dingen om in je kast te hebben namelijk.
Ja inderdaad, hoe dan ook geen slechte investering maar ik moet het misschien eerst maar even aan zien om te kijken of ik het kan dragen als doordeweekse zomerkleding.
pi_136387333
Wat als het de hele lente en zomer regent en waait.
pi_136387405
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wat als het de hele lente en zomer regent en waait.
Dan ben ik de sjaak en heb ik kleding voor volgend jaar. Of formeel gebeuren.
pi_136387415
Ga anders binnenkort eens de stad in. Ik kwam laatst bijvoorbeeld een geniale aanbieding tegen bij een winkel hier die vooral higher end schoenen verkoopt (Panana Jack, dat soort schoenen, praktisch niks onder de 150 euro). 1 paar schoenen was 33% korting, 2 paar 44%, 3 paar 55% en 4+ paar 66%.

Ik heb toen 4 verschillende paar schoenen uitgekozen, rijglaarzen, korte laarsjes, hakken en wat meer formele schoenen om een soort nieuwe basis op te bouwen. Was in totaal bijna 700 euro aan schoenen maar met zulke kortingen was het 230 voor 4 paar, terwijl die rijglaarzen zelf al 220 euro waren.

Voor relatief weinig geld heb je dan een goede collectie aan kwalitatieve schoenen.
pi_136387451
Ik denk zelf dat het er uit gaat zien alsof je per ongeluk de kleren van een oudere neef of zo aan hebt

je moet je hele uitstraling er in mee nemen en dat kunnen wij niet via een scherm
of je moet een foto plaatsen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_136387806
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk zelf dat het er uit gaat zien alsof je per ongeluk de kleren van een oudere neef of zo aan hebt

je moet je hele uitstraling er in mee nemen en dat kunnen wij niet via een scherm
of je moet een foto plaatsen
Heb wel het geluk dat mijn gezicht er wel redelijk volwassen uitziet gelukkig. Heb altijd goed geknipt haar van de barbier en voel me naakt zonder stoppels. Dus denk dat ik dat dan weer mee heb, of ik moet mezelf totaal verkeerd inschatten.
pi_136387957
Die blauwe broek zou ik niet doen als ik jou was.
Hou het gewoon bij normale kleuren als je niet gay bent.
  donderdag 6 februari 2014 @ 00:28:33 #26
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136388682
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 00:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Want blauw is geen normale kleur?

Prima outfits TS, niks mis mee.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_136390690
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:20 schreef NYANNYAN het volgende:

[..]

En nog tips voor de bril? Ik hou van brillen, draag zelf ook een vrij dik montuur en zonnebrillen zijn altijd welkom.
Die van dat plaatje vind ik best cool.
Qua schoenen zou ik eerder gaan voor bv grensons of common projects
Faka G
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:10:01 #28
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136391161
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:11 schreef NYANNYAN het volgende:

[..]

Rozenkrans erbij rocken. Lekker casual toch.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_136394515
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef Lilliesleaf het volgende:

[ afbeelding ]

Vind die rechter persoonlijk niet mooi. Ze zijn veel te lang, net clownschoenen. Dan vind ik suede chukka's beter.

Of als je het wat meer casual wil houden, een paar Grensons.

pi_136400169
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:00 schreef kipknots het volgende:

[..]

Vind die rechter persoonlijk niet mooi. Ze zijn veel te lang, net clownschoenen. Dan vind ik suede chukka's beter.

[ afbeelding ]

Of als je het wat meer casual wil houden, een paar Grensons.

[ afbeelding ]
Mooie schoenen zijn dit. Even naar opzoek.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:08:00 #31
421628 cr4ne
99 mining lvl/89 fishing lvl
pi_136451658
Als je die bril nog wil kopen, gewoon doen. Ik vind 'm écht heel mooi!
:P:P
pi_136456001
Die grensons... fapfapfap
Faka G
pi_136457493
Ik vind het prachtige outfits. Ik ken de inhoud natuurlijk niet, maar op basis van de verpakking zeg ik: ik zou omkijken.

O en doe juist alsjeblieft niet van die suede schoenen. Dat vind ik echt vreselijk, het oogt al snel als 'ik probeer het maar het is het net niet', vind ik dan. Uiteindelijk moet jij het leuk vinden.

Een tussenin-look zou trouwens zo'n mooi overhemd (wit kan, andere kleur ook maar wit blijft erg mooi) + die mooie cognackleurige leren schoenen met een jeans zijn.
pi_136465377
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:49 schreef Musil het volgende:
Ik vind het prachtige outfits. Ik ken de inhoud natuurlijk niet, maar op basis van de verpakking zeg ik: ik zou omkijken.

O en doe juist alsjeblieft niet van die suede schoenen. Dat vind ik echt vreselijk, het oogt al snel als 'ik probeer het maar het is het net niet', vind ik dan. Uiteindelijk moet jij het leuk vinden.

Een tussenin-look zou trouwens zo'n mooi overhemd (wit kan, andere kleur ook maar wit blijft erg mooi) + die mooie cognackleurige leren schoenen met een jeans zijn.
Inderdaad, ik ben er zeker van dat ik dat soort schoenen ga kopen en niet de suede. Het is inderdaad goed te combineren met jeans, meteen wat meer casual ook.
En daarnaast ook gewoon handig voor een nette outfit.
pi_136466308
ik vind die bril juist tof!
pi_136469827
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:34 schreef NYANNYAN het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ben er zeker van dat ik dat soort schoenen ga kopen en niet de suede. Het is inderdaad goed te combineren met jeans, meteen wat meer casual ook.
^O^
pi_136473114
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:34 schreef NYANNYAN het volgende:

[..]

Trek je portemonnee maar vast open als je die grensons wil halen.
Ik had vandaag ook voor iets soortgelijks gezocht maar dan iets minder duur, maar vond ze toch allemaal een stuk minder als zoiets.
Faka G
pi_136473665
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:06 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Ik had vandaag ook voor iets soortgelijks gezocht maar dan iets minder duur, maar vond ze toch allemaal een stuk minder als zoiets.
Klopt inderdaad, ben nu opzoek naar soortgelijke schoenen maar dan goedkoop en ander merk. en ze zijn altijd net iets minder.
pi_136545458
quote:
:')
pi_136547324
Oeh dat zwarte overhemd met bruine broek O+
Classy! vind ik leuk.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  maandag 10 februari 2014 @ 16:08:37 #43
165633 eriksd
The grand facade...
pi_136551983
De eerste. Alleen andere schoenen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_136688576
Waar kan je die broeken kopen?
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_136689698
Volgens mij is de stijl die jij zoekt simpel maar stijlvol. Een net hemd gecombineerd met een nette broek, een nette riem en een mooie schoen en eventueel aangevuld met een horloge en zonnebril zonder dat het te informeel word. Ikzelf zou dat willen omschrijven als formal casual of formeel informeel. Een beetje zoals mijn stijl. B-)

Ik moet wel zeggen dat ik de schoenen erg saai vind. Niet echt spannend en niet veel zeggend. De schoenen zouden beter passen bij iemand die formele schoenen MOET dragen voor zijn baas/werk/stage dan dat ze eruit zien van iemand die er bewust voor kiest nette schoenen te dragen omdat hij dat fijn vindt.

Het horloge is mijn inziens erg onpersoonlijk en lijkt wel van de markt/kruitvat/kijkshop te komen. :')

Een RayBan clubmaster montuur vind ik zelf ook erg mooi alleen staat het mij niet en daar moet je erg mee oppassen. Kleding en accessoires kunnen heel mooi staan bij andere mensen maar dat wil nog niet zeggen dat het jou ook staat.

Tip: Investeer eerst maar eens in een paar nette schoenen. En daarmee bedoel ik niet één van de drie paren Van Bommels uit de schoenenwinkel uit het dorp maar ga alsjeblieft eens kijken in een wat betere schoenenzaak. (Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Maastricht)
Nog een tip voor de man die graag een wat chiquere garderobe wilt aanleggen maar niet weet waar hij moet beginnen: Begin bij de hemden. Schaf eerst 5 (3 witte, 2 licht blauwe) mooie hemden aan van een goed merk zodat ze lang mooi blijven. Vanaf daar kan je verder uitbouwen en beginnen met spelen.
Laatste tip: Heb er plezier in! Als je er goed gekleed uit moet zien is dat veel minder leuk als dat je het doet omdat je het zelf fijn vindt.
pi_136689941
En daarbij bestaat er in mijn wereld niet zoiets als overdressed zijn. De enne combinatie is wellicht beter te noemen als de andere maar zolang het gros behoorlijk UNDERDRESSED is vind ik het raar iemand overdressed te noemen. Als mensen je overdressed achten ligt dat meer aan die mensen dan aan jezelf. Door jou op die manier 'af te kraken' proberen ze hun eigen saaiheid goed te praten.
pi_136793497
Heeft het type broek zoals de bruine uit de tweede foto nog een naam? Is zoiets katoen?

Ik vind hem wel mooi, maar ik ben zelf meestal een stuk formeler of juist veel meer casual gekleed. Dit is een mooie tussenweg die nog in m'n kast ontbreekt.
  zondag 16 februari 2014 @ 23:52:30 #48
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_136798253
quote:
Lolwat
pi_136809407
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:06 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

$400 whut? :')

Wat dacht je van deze van Ben Sherman.

Beide voor minder dan ¤120 per paar bij ASOS.
pi_136815081
Beter als de meeste maar dan spaar ik liever voor een paar grensons via ebay of iets of een paar mto sagara's denk ik.
Je kan trouwens ook gewoon voor desert boots gaan als je net ietsje nettere schoenen wil gaan en het betaalbaar wil houden @ ts
Faka G
pi_136815940
quote:
6s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:48 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

$400 whut? :')

Wat dacht je van deze van Ben Sherman.
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Beide voor minder dan ¤120 per paar bij ASOS.
Deze zag ik idd ook bij asos!
Vind ze er eigenlijk ook wel prima uitzien..
pi_136859977
Zojuist deze schoenen gevonden in een winkel hier vlakbij voor 66 euro in de sale.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:59:11 #53
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136860005
en dan met een bootje over de vecht?
pi_136860303
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:59 schreef Life2.0 het volgende:
en dan met een bootje over de vecht?
Haha, ik heb ze nog niet gekocht.
Ze zijn niet geweldig maar de prijs is wel erg aantrekkelijk.
pi_136861551
:r
quote:
Ja want je ziet nooit hetero's met een blauwe broek :')

TS: Ligt een beetje aan wat voor persoon je bent. Klinkt heel raar maar ik ken iemand die te veel zijn best doet er 'classy' uit te zien maar hij zelf is gewoon :r
  PR en moderator woensdag 19 februari 2014 @ 02:52:57 #56
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136880701
Om het niet 'bedrijfskunde'/'zakenmannetje' te doen lijken zou ik gewoon zo'n blousje nemen met een donkerkleurige spijkerbroek en All Stars ( :9~ ) eronder.
Fuck the EBU.
pi_136942987
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:58 schreef NYANNYAN het volgende:
Zojuist deze schoenen gevonden in een winkel hier vlakbij voor 66 euro in de sale.
[ afbeelding ]
Mooie schoenen om mee te beginnen! ^O^
pi_136943034
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 02:52 schreef Moira. het volgende:
All Stars :9~
:{w
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 20:35:12 #59
288245 crew  Moira
pi_136943229
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:31 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

:{w
Hater :{w
Fuck the EBU.
pi_136943326
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hater :{w
TS wil er wat beter bijlopen i.t.t. 90% van het manvolk en jij raadt hem all stars aan. Vrolijk word ik er niet van. :N
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 20:46:57 #61
288245 crew  Moira
pi_136943850
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:36 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

TS wil er wat beter bijlopen i.t.t. 90% van het manvolk en jij raadt hem all stars aan. Vrolijk word ik er niet van. :N
Zelfs de lelijkste kneus ziet er nog geil uit in All Stars :9~ (from the knee down, dan)
Fuck the EBU.
pi_136944505
.

[ Bericht 99% gewijzigd door wenfer2 op 20-02-2014 20:59:49 ]
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 21:08:47 #63
288245 crew  Moira
pi_136945069
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef wenfer2 het volgende:
.
Huuuu nou ben ik nieuwsgierig wat er stond ;(
Fuck the EBU.
pi_136945146
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 23:04 schreef NYANNYAN het volgende:
Ik hou gewoon mn casual kleding dus ik zal er niet elke dag zo bij lopen.
Eigenlijk is alles al wel gezegd. Deze look is een keuze en moet wel kunnen denk ik. Draag wat je wil dragen, TS! Misschien inderdaad kijken naar een ietwat andere blouse om wat minder zakelijk over te komen. Een mogelijk twijfelpunt: ben je niet bang dat dit ongelooflijk anders gaat zijn dan je 'casual kleding' en je reacties gaat krijgen als je dit dan ineens een keer aan hebt zoals 'ga je werken?' En als je maar één of twee zulke setjes hebt het juist gaat opvallen dat je dit vaak aan hebt?
pi_136945149
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef Moira. het volgende:

[..]

Huuuu nou ben ik nieuwsgierig wat er stond ;(
Ik had All Stars veranderd door een niet nader te noemen schoenenmerk. Maar dat zag er dan een beetje te gay uit dus maar even uit de lucht gehaald bij deze. :') :') :')
  PR en moderator donderdag 20 februari 2014 @ 21:41:24 #66
288245 crew  Moira
pi_136947250
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:10 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Ik had All Stars veranderd door een niet nader te noemen schoenenmerk. Maar dat zag er dan een beetje te gay uit dus maar even uit de lucht gehaald bij deze. :') :') :')
Hehehe _O-
Fuck the EBU.
pi_136951789
Ik zeg doen.

Er zijn al teveel kerels met een eeuwige spijkerbroek + shirt. Dit is zeker niet overdressed imo.
know'm sayin?
word? word.
pi_136958344
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef alors het volgende:
Ik zeg doen.

Er zijn al teveel kerels met een eeuwige spijkerbroek + shirt. Dit is zeker niet overdressed imo.
_O_
  vrijdag 21 februari 2014 @ 01:42:24 #69
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_136960803
Goeie stijl heb je ouwe! Niks mis mee, gewoon aantrekken waarin jij je goed in voelt. :Y ^O^ Zelf heb ik meestal ook gewoon een casual t-shirtje, overhemd + spijkbroek, jasje en schoenen, en ik ben maar 2 jaar ouder dan jou.
Try to save myself but myself keeps slipping away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')