Ik heb zelfs mijn afstudeerverslag door iemand anders laten vormgeven.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik niet, doe alles zelf. Money en brains
Dit meen je niet echt? toch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn afstudeerverslag door iemand anders laten vormgeven.srs.
En dat als grafisch vormgever.
ja echtquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit meen je niet echt? toch?
TOCH?!
lazy fuckquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn afstudeerverslag door iemand anders laten vormgeven.srs.
En dat als grafisch vormgever.
stoer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Haha ik ga zo sportschool en daarna een chimi' neuqon. Cool he?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
stoer.
maar nog steeds niet zo stoer als door 3 rijen verkeer parallel inparkeren.
shitquote:
quote:This is some Russian dashcam footage of a woman (at least the video says it's a woman) who loses control of her little egg car and miraculously (and unintentionally) parallel parks it backwards after barely avoiding accidents in three lanes of traffic. I think we can all agree this woman should be a stunt car driver. And even more so I think we can all agree she shouldn't be driving at all.
Ja dat had ik zelf ook al wel bedachtquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
shit
Het is een vrouw en het was perongeluk.
[..]
ik niet, ik dacht gewoon een gestoorde rus die een baas is en geen fuck geeft, een soort russische nootjes.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dat had ik zelf ook al wel bedacht
Wah moek hiermees?quote:
Dit moeten meldenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Haha ik ga zo sportschool en daarna een chimi' neuqon. Cool he?
Ik ben de droeftoeter idd terwijl jij meld wat je wilt doen maar niet kanquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo kan ik op alles afgeven in een SC jij droeftoeter
quote:
Mensen die dingen van daken schreeuwen zijn meestal juist niet in staat die dingen te realiseren.quote:
Aha.. ik snap wat je bedoeld. Vind ik echter wel trieste mensenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die dingen van daken schreeuwen zijn meestal juist niet in staat die dingen te realiseren.
Een echte man doet zijn ding en verveeld niemand er mee
"ik ben echt geen homo hoor!!!" of "Homos zijn echt vies!!" zijn zelf vaak mannen van de herenliefdeeven als voorbeeld.
Als je geen neuk geeft waarom ga je er dan op in?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Aha.. ik snap wat je bedoeld. Vind ik echter wel trieste mensenNee, ik ga zo echt naar de sportschool en dan andere spannende zaakjes verrichten. Ik geef geen neuk als je me niet gelooft
haha, je krijgt alleen een beurt als je kan laten zien dat je Nutz overtuigd hebt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Aha.. ik snap wat je bedoeld. Vind ik echter wel trieste mensenNee, ik ga zo echt naar de sportschool en dan andere spannende zaakjes verrichten. Ik geef geen neuk als je me niet gelooft
Die snap ik nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha, je krijgt alleen een beurt als je kan laten zien dat je Nutz overtuigd hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |