chai mag best wel terug komenquote:
Ja, maar dat is wel nog volgende week ofzoiets of andersom. Zal straks even kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja echt bullshit gewoonMaar dat geldt dan dus ook voor TVD?
Roboquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel nog volgende week ofzoiets of andersom. Zal straks even kijken
al best lang tochquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
#FREECHAIzie nu pas dat jij het ook hebt
gianni61
#FreeChai![]()
Ik word niet gebanned. Connectiesquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke als jij gebanned bent geef ik ook geen fuck, how about that
Je bent wel een x gebanned toch? Alleen niet langquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik word niet gebanned. Connectiesverder uiteraard care
Ojaquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent wel een x gebanned toch? Alleen niet lang
Ik betaal dan ook gewoon een afkoopsom aan dWc zodat hij zijn goons/advocaten in zet voor mequote:Op donderdag 6 februari 2014 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik word niet gebanned. Connectiesverder uiteraard care
Nee een maand voor het zogenaamd uitgeven van de niet-straatnaam van dWc danquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja
Een week was dat. Meest harde periode in mijn leven
dat was jij toch? Niet nootjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee een maand voor het zogenaamd uitgeven van de niet-straatnaam van dWc dan![]()
En dat terwijl ie alla day over z'n buurt praat.
Hahahaha was dat daarom?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee een maand voor het zogenaamd uitgeven van de niet-straatnaam van dWc dan![]()
En dat terwijl ie alla day over z'n buurt praat.
dWc als middleman nodig hebbenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik betaal dan ook gewoon een afkoopsom aan dWc zodat hij zijn goons/advocaten in zet voor me
zie editquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh lees goed
Komt net uit je bed zeker.
HighRollaz hebben overal een mannetje voorquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha was dat daarom?hij heeft je wel goed gesnitched dan
[..]
dWc als middleman nodig hebben
Ik niet, doe alles zelf. Money en brainsquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
HighRollaz hebben overal een mannetje voorNiet uitbesteden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |