Oh wow. Traantje weggepinkt nu.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verbeterd worden door Veer. Wow. Traantje weggepinkt. Mooi moment dit.
Al die plannen, competenties, gelul en gedoe, ik had veel eerder moeten afstuderen, was ik er vanafquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gek hè, heb hele dag zowat m'n brein leeggeplukt voor een onderzoeksplan.
Tijd voor een nieuw account, dit is wel echt e-moord.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahahahaHet is trouwens pannenlap.
Ik voorzie een nieuwe lijst.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verbeterd worden door Veer. Wow. Traantje weggepinkt. Mooi moment dit.
Hahahahah sssssssssssukkeltjehquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tijd voor een nieuw account, dit is wel echt e-moord.
Hahaha.quote:
Stil jonge hommo wat ga je nu verklappen jong nu is de hele verrassing weg. Of is het Verassing? Haha VERAssing hahaha snap je hemquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, dat werd het catfish account hè.
Pics van je Veer Ass'ing.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stil jonge hommo wat ga je nu verklappen jong nu is de hele verrassing weg. Of is het Verassing? Haha VERAssing hahaha snap je hem:L)
Like mah ass is somethin' new herequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hahahaha als vrouwen nee zeggen is het jaheb ik geleerd van F1391
HAHAHAHAHA kkiquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Krio be like "do you even hop bro?"
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Krio be like "do you even hop bro?"
Heb het op achtergrond pocky, op de muur, op de WC, in m'n portemonnee, in m'n Google Glass.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Like mah ass is somethin' new here
Wow. Geef je groot gelijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb het op achtergrond pocky, op de muur, op de WC, in m'n portemonnee, in m'n Google Glass.
Veer be like "WTF IS ER MET Z'N ARM?!"quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:50 schreef VeerEli het volgende:
Zo, zware topickillHet was maar een grapje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |