Precies. Ze vergeten daarbij mooi nog even dat het bedrijf dat ze die stage gunt er nog op toelegt ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen aan geld denken en niet de investering in jezelfkakjeugd tegenwoordig
Jawel maar daar red ik het niet mee. Huurtoeslag weet ik nog niet voor nieuwe woning trouwens, maar die 72 euro voor zorg die ik krijg... betaal ik alsnog 50 euro aan m'n verzekering.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb jij geen recht op toeslagen dan?
Nogmaals, bouwt karakter. Moest ik ook, denk de meesten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:47 schreef oLexie het volgende:
[..]
Leuk ja, als je bij je ouders woont. Ik heb gvd gewoon huur, zorgverzekering, school, boodschappen en sportschool te betalen ja.
Ach kom op iedereen moet strugglen, bouwt karakter.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel kut als je ook nog je huur moet betalen.
Valt wel mee.quote:
Meestal wel idd, die investeren ook in je. Wees blij idd. Zijn ook genoeg die niet eens een stage kunnen regelen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Precies. Ze vergeten daarbij mooi nog even dat het bedrijf dat ze die stage gunt er nog op toelegt ook.
Dure verzekering .. Ik betaal 30 euro na aftrek van toeslag en ben aanvullend verzekerdquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:49 schreef oLexie het volgende:
[..]
Jawel maar daar red ik het niet mee. Huurtoeslag weet ik nog niet voor nieuwe woning trouwens, maar die 72 euro voor zorg die ik krijg... betaal ik alsnog 50 euro aan m'n verzekering.
zorgtoeslag, wat is dat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dure verzekering .. Ik betaal 30 euro na aftrek van toeslag en ben aanvullend verzekerd
Ben ook aanvullend, bij VGZ gebleven omdat ik er nooit gezeik mee heb gehad en ze wel veel dingen vergoeden waar ik veel aan heb.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dure verzekering .. Ik betaal 30 euro na aftrek van toeslag en ben aanvullend verzekerd
Dat klopt welquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meestal wel idd, die investeren ook in je. Wees blij idd. Zijn ook genoeg die niet eens een stage kunnen regelen.
Voor mensen die niet zo veel verdienenquote:
Ja dan ben je op lange termijn misschien wel goedkoper uitquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:55 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ben ook aanvullend, weet niet waarom maar ben bij VGZ gebleven omdat ik er nooit gezeik mee heb gehad en ze wel veel dingen vergoeden waar ik veel aan heb.
nou mijn bedrijf zeker nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meestal wel idd, die investeren ook in je.
En daar kies jij voorquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
nou mijn bedrijf zeker niet
is ook opgebouwd door 12 onbetaalde stagaires.had de baas goed geregeld.
en ik vind al dat ik zo weinig verdienquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mensen die niet zo veel verdienen
Hoor dat heel veel tegenwoordig. Dus wrijf in je handjes als je stage hebt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klopt wel
Twee ex-klasgenoten zijn nog steeds zoekenden en hebben al een jaar vertraging opgelopen
quote:
Ik was blij dat ik al iets heb. Zo makkelijk is het niet om een baan/stage te vinden in mijn richting.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Wees blij idd. Zijn ook genoeg die niet eens een stage kunnen regelen.
Zo is het.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik was blij dat ik al iets heb. Zo makkelijk is het niet om een baan/stage te vinden in mijn richting.
Wat zeur je dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:59 schreef oLexie het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je weinig keuze.
Dat lijkt me echt kutquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHA DIE LAATSTE!
[ afbeelding ]
Ben tevreden met het bedrijf hoor, vind het gewoon (terecht) kut dat ik nu veel minder kan werken en dus de aankomende vijf maanden in de geldshit zit.quote:
Niet per definitie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:59 schreef LudoSanders het volgende:
Je werkplek alleen kost al minimaal tientallen euro's per dag, tel daar bij op dat collega's tijd in jou steken in plaats van hun eigen werk en het sommetje is snel gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |