Sinds drie/vier maanden heb ik een vriendin. Voordat we wat kregen hebben we ongeveer zeven keer afgesproken in ongeveer een a anderhalve maand. Nadat we een paar keer hadden afgesproken leek het al gewoon of we wat hadden et cetra, maar het viel mij toen al op dat als we zoenden/knuffelden en dergelijke ik vrij weinig tot niks voelde daarbij. Zij gaf aan dat ze dik veel kriebels in de buik had enzo. Nou werd het gevoel bij mij wel meer, maar sinds ruim een maand voel ik gewoon geen kriebels of dat het echt super fijn voelt. Zij heeft dit juist heel erg, dus - en dat heb ik ook aangegeven - twijfel ik erg over de gevoelens voor m'n vriendin.
Dit duurt nu al een maand voort en sloopt mij best wel en mijn vriendin is er kapot van.
Ik vraag me dus eigenlijk af: hoor je echt kriebels en alles te hebben bij je vriendin, en wat stelt dat goede gevoel nou precies voor. Ik weet wel dat ik kriebels in de buik kan hebben want heb dat hiervoor wel gehad bij andere meisjes als ik die zag.. Ook lijkt het alsof doordat ik over mijn gevoel twijfel mijn vriendin niet meer vertrouw. Eigenlijk denk ik elk moment dat ze het liever met andere jongens doet, terwijl daar geen aanleiding voor is.
Wat ik mij nu eigenlijk afvroeg, hoor je wel die kriebels en dergelijke te voelen voor je vriendin of niet? Ik wil haar wel gelukkig maken, maar wil daar zelf ook goed bij voelen ook niet zomaar verder gaan met dingen als ik zo erg twijfel. Heb haar ook al een tijdje (ruim 3 weken) niet gezien dus wil eigenlijk wel een beslissing kunnen nemen.
Ben overigens 18 jaar.