Je kan het zeker niet aan met je adhd kopquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:12 schreef lf2 het volgende:
[..]Pepsi drink ik alleen als het moet onder dwang. Ik heb gehoord dat pis beter smaakt maar ik weet het niet zeker kan ik niet zeggen... Jij vast wel
Vanilla coke is zoveel lekkerder dan gewone cola.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja het een sluit het ander niet uit he
Dus je hoeft maar 3 blikjes op een dag te drinken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:28 schreef SchoneZoon het volgende:
Die vanille proef je amper, dus zo bijzonder is het niet.
Overigens krijg je met 1 blikje Coca Cola Vanille meer dan 1/3 van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid suiker binnen![]()
Haha of moet je kappen met andere ongein !quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je hoeft maar 3 blikjes op een dag te drinken.
Cassis is voor de ektenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanilla coke is zoveel lekkerder dan gewone cola.
Dat zonder meer.quote:
Veel goedkoper, laatst 1L voor ik meen 69 cent gehaald, en dat is de normale prijs en geen aanbiedingquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Rijd naar de Kaufland, volgensmij zelfs goedkoper dan gewone cole in Nederland.
Overigens heeft de lokale Plus bij ons heb wel al heel lang gewoon.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:56 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Terechte klacht. Cola Cola Vanilla
daar ja! Ik zat al 10 minuten te peinzen waar ik vanille coke toch laatst nog gezien had, maar inderdaad bij Jamin hebben ze een speciaal USA candy hoekje met allemaal overpriced ontzettend gore Yankee crap.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
Gore shit maar bij Jamin kun je het gewoon nog halen als je een braakwens hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |