Een beetje student rekent uit wat hij/zij moet halen om het vak te halen/plant het vak voor volgend jaar vast in.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:46 schreef Baran09 het volgende:
Wees een beeeeetje student/scholier en trek een nachtje door en staaaampen! Dan na je toets/tentamen in bed en tadaaaaa weer een 9!
Misschien, maar in jouw theorie wordt een beetje scholier nooit een beetje student....quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Een beetje student rekent uit wat hij/zij moet halen om het vak te halen/plant het vak voor volgend jaar vast in.
Een beetje scholier haalt gewoon een 1 voor SO's.
Gewoon ophalen met proefwerken en met een zesje overgaan. Als je een lotingstudie hebt gewoon in de 5e je best gaan doen. Middelbare school is vrij simpel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Misschien, maar in jouw theorie wordt een beetje scholier nooit een beetje student....
Ik vind een beetje student iemand die de avond ervoor begint en een nachtje doortrekt en dan een 6 krijgt. Maar dit is middelbare school Grieks, dus waarschijnlijk niet veel meer dan woordjes/werkwoorden...d us dan moet een 9 kunnen
niet meer dan woorden en werkwoorden?? we moeten een ziek lange tekst uit ons hoofd kennen van plato, daarbij nog ALLE grammatica en meer dan 200 woorden. Daarbij mogen we deze keer geen woordenboek gebruiken...quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Misschien, maar in jouw theorie wordt een beetje scholier nooit een beetje student....
Ik vind een beetje student iemand die de avond ervoor begint en een nachtje doortrekt en dan een 6 krijgt. Maar dit is middelbare school Grieks, dus waarschijnlijk niet veel meer dan woordjes/werkwoorden...d us dan moet een 9 kunnen
Moet toch kunnen in 10 uur?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
niet meer dan woorden en werkwoorden?? we moeten een ziek lange tekst uit ons hoofd kennen van plato, daarbij nog ALLE grammatica en meer dan 200 woorden. Daarbij mogen we deze keer geen woordenboek gebruiken...
maar, maar, ik heb minstens 8 uur slaap nodig anders zie ik er de volgende ochtend niet uit. En daarbij zit ik tot half vijf op school dus dat zou betekenen dat ik letterlijk dood zou zijn. Daarom wil ik thuis blijven. Ik heb het net gevraagd, en pap wil er morgenochtend over praten... Maar hij was al een beetje teleurgesteld in me en zijn vertrouwen is ook weg, aangezien ik nogal stomme dingen heb gedaan de laatste tijd en nu verzuim ik ook nog... Zucht.. maar het is voor een goed doel!quote:
Dit goedkope labiele hoer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:49 schreef Frishe het volgende:
Vraag pappa of hij je grieks wil leren.
Zeur niet zo. ontvang gewoon die onvoldoende of ga een nachtje leren. Dat overleef je wel hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:06 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
maar, maar, ik heb minstens 8 uur slaap nodig anders zie ik er de volgende ochtend niet uit. En daarbij zit ik tot half vijf op school dus dat zou betekenen dat ik letterlijk dood zou zijn. Daarom wil ik thuis blijven. Ik heb het net gevraagd, en pap wil er morgenochtend over praten... Maar hij was al een beetje teleurgesteld in me en zijn vertrouwen is ook weg, aangezien ik nogal stomme dingen heb gedaan de laatste tijd en nu verzuim ik ook nog... Zucht.. maar het is voor een goed doel!
Welk goede doel?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:06 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
maar, maar, ik heb minstens 8 uur slaap nodig anders zie ik er de volgende ochtend niet uit. En daarbij zit ik tot half vijf op school dus dat zou betekenen dat ik letterlijk dood zou zijn. Daarom wil ik thuis blijven. Ik heb het net gevraagd, en pap wil er morgenochtend over praten... Maar hij was al een beetje teleurgesteld in me en zijn vertrouwen is ook weg, aangezien ik nogal stomme dingen heb gedaan de laatste tijd en nu verzuim ik ook nog... Zucht.. maar het is voor een goed doel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |