De CD kostte ruim 160 euro en het gaat om deze titel, de verkoper zit in Japan en heeft wel 30 stuks 100 % positive feedback, maar vreemd vind ik het wel dat de verkoper zelf moet wachten op een brief of bewijs waar dan de verzendcode op moet staan. Hou wel rekening dat ik iets van kosten en inklaring zal moeten betalen, maar het belangrijkste is dat ik precies weet waneer het bezorgd wordt ivm thuis blijven en eventueel betalen. Overdags wandel ik veel in de stad en in het Hakuna bos. En ik zou het jammer vinden als ik dan deze voor mij bijzondere CD misloop.quote:
Ik heb met paypal betaald.quote:
160 euroquote:Op donderdag 6 februari 2014 02:42 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
De CD kostte ruim 160 euro en het gaat om deze titel, de verkoper zit in Japan en heeft wel 30 stuks 100 % positive feedback, maar vreemd vind ik het wel dat de verkoper zelf moet wachten op een brief of bewijs waar dan de verzendcode op moet staan. Hou wel rekening dat ik iets van kosten en inklaring zal moeten betalen, maar het belangrijkste is dat ik precies weet waneer het bezorgd wordt ivm thuis blijven en eventueel betalen. Overdags wandel ik veel in de stad en in het Hakuna bos. En ik zou het jammer vinden als ik dan deze voor mij bijzondere CD misloop.
http://www.discogs.com/release/810476
[..]
Ik heb met paypal betaald.
Die CD op amazon is een latere remaster uit 2005 op Revisted records met een bonustrack die niet op de LP staat. Maar die Japanse CD die ik gekocht hebt is de enigste uitvoering van deze titel die op het oorspronkelijke label Brain is uitgebracht en dezelfde cover heeft als de LP, en niet onbelangrijk. hij is niet geremasterd. Zijn andere albums Timewind. Black Dance en Moondawn zijn wel op Brain uitgebracht made in West Germany bij MPO (eerste Target CD) alleen die Mirage niet, wel op een alternatief Engels label, maar ook die CDs zijn haast niet meer te vinden, of tegen vrij hoge prijzen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 02:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
160 euro![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier gratis. en op amazon voor 30 euro
Je vindt vanzelf een briefje in de bus dat de bezorger langs is geweest en dat hij de volgende dag nog een keer langs komt of je kunt een afspraak maken wanneer het jou schikt. Moet je betalen dan staat dat er meestal ook gelijk op.quote:Op donderdag 6 februari 2014 02:42 schreef -Hakuna- het volgende:
maar het belangrijkste is dat ik precies weet waneer het bezorgd wordt ivm thuis blijven en eventueel betalen.
Binnenkort weer een nieuwe schuldenreeks?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Godverdomme Hakuna.. 160,- voor een cdKun je nog wel eten deze maand?
Ik hoop oprecht dat hij geleerd heeft van z'n verleden, maar dit topic zegt misschien toch wat anders..quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Binnenkort weer een nieuwe schuldenreeks?
Heb wat extra geld van mijn spaarrekening op mijn creditcard gezet en daarmee betaald. Krijg binnenkort weer de langdurigheids toeslag van 340 euro met elk jaar erbij 150 euro tegemoetkoming internet van de geneente, deze stort ik dan weer terug op mijn spaarrekening.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Even eerlijk Hakuna.. hoe heb je dit nou betaald?
Ik niet, het is toch extra geld waar je niet veel voor hoeft te doen dan een paar formuliertjes invullen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Langdurigheidstoeslag. Word je niet ontzettend treurig wanneer je zoiets krijgt?
Natuurlijk, als je er recht op hebt moet je dat belastinggeld binnenhalen. Maar het feit dat je daar recht op hebt geeft aan dat je in een uitzichtloze situatie zit. Daar zou ik treurig van worden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:01 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik niet, het is toch extra geld waar je niet veel voor hoeft te doen dan een paar formuliertjes invullen.
Maargoed dat is off topic. Ik wacht even af hoe het met die zending verder gaat.
Hahaha pwnd!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |