Een krant werkt ook. En is veiliger dan je arm.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:27 schreef Broadway het volgende:
Hier nog een tip voor Fokkers die geen zin meer hebben om steeds maar die overprijsde merkmesjes te kopen of weinig geld hebben, of gewoon zuinig zijn.
Eén van de beste weggooimesjes zijn de felroze van Albert Heijn/Etos, ze kosten een drol, hebben een heel goeie softgrip waardoor je makkelijk de contouren van je gezicht/lichaam kunt volgen zonder dat ze uit je zepige handen flikkeren.
Je kunt ze eindeloos vlijmscherp houden op in principe dezelfde manier als klassieke barbiers het deden en nog doen, door de mesjes tegen de snijrichting in over een speciale leren riem te strijken, alleen gebruik je dan geen riem maar een (onbehaarde) binnenarm.
Strijk ze na iedere scheerbeurt of paar beurten en paar keer tegen de richting in over de binnenkant van je onderarm en ze zijn weer vlijmscherp en dit kun je eindeloos doen.
Die dure Gillette weggooimesjes is niks anders dan slimme marketing.
Dit is een originele riem voor barbiers om mesjes scherp te houden.
[ afbeelding ]
Bij mij heeft dit nooit gewerktquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:27 schreef Broadway het volgende:
Strijk ze na iedere scheerbeurt of paar beurten en paar keer tegen de richting in over de binnenkant van je onderarm en ze zijn weer vlijmscherp en dit kun je eindeloos doen.
Werkt hier prima.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bij mij heeft dit nooit gewerkt
Probeer eens bij je polsen, dat bedoelt TS eigenlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bij mij heeft dit nooit gewerkt
Je moet wel van je af duwenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:42 schreef Tropanzia het volgende:
Oh, ik lees dat nou pas over dir arm.
Lijkt me toch noet zo'n nice tip.
Of gewoon old school de single edged razor blade gebruiken. Kost ook maar een paar centen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Krijgen we dit weer
Je slijpt je scheermesje niet. Tijdens het scheren gaan de bladen wat krom trekken. Het enigste wat je doet ie de bladen weer iets rechter maken. Je mesje zelf wordt er niet weer scherp van.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:08 schreef fathank het volgende:
Klassiek scheermes, blikje vergulde hand en een kwast.
Alleen voor de randen, echte mannen hebben namelijk een baard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |