SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
weet je wat ik me afvraag..
waarom is pepe op de webapp kaal en heeft hij op de console haar.![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:45 schreef FCsuarez het volgende:
weet je wat ik me afvraag..
waarom is pepe op de webapp kaal en heeft hij op de console haar.![]()
![]()
![]()
nou he? he? toch gek dat dezelfde kaart er 2 keer verschillend uit ziet.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Linkt naar een andere map images.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou he? he? toch gek dat dezelfde kaart er 2 keer verschillend uit ziet.![]()
oke gelukkig maar. zag al complotten dat EA de hele boel in de gaten aan het houden was.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Matavz raakt zo opnieuw blessa..dag roebelsAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Rensie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Cristiano Jantscher
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik ga de goldcup in jongens. mocht ik niet meer reageren straks. heb ik de handel het raam uit gemieterd.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gewoon niet doen joh. Real - Atletico kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:12 schreef FCsuarez het volgende:
ik ga de goldcup in jongens. mocht ik niet meer reageren straks. heb ik de handel het raam uit gemieterd.![]()
lekkere tackle Park
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pepe
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Gewoon meelopen naar 20 meter gebied Athletico
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Diego Costa
Hala Madrid !
Hij ligt echt al 20 keer op de grond
Hala Madrid !
Zoet zit al een paar flink mis vandaag zeg..niks voor hem.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Betalen mensen dat echt ja?WTFquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
Mccormack is gewoon 270k, what the fuck.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie livebet kan zetten Pepe rood gaat sowieso geld maken![]()
Hala Madrid !
Als Matavz echt bezig is met een transfer is het wel dom om hem dan nog 3 minuten te laten spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij hebt Diego Costa etc. niet gezienquote:
Hala Madrid !
Jawel Diego Costa had jij al gequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij hebt Diego Costa etc. niet gezien'd
![]()
RealMaar dat mag je denk ik niet zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef Maver24 het volgende:
Mccormack is gewoon 270k, what the fuck.auw..quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Chiellini prijs valt me mee zo binnen anderhalf uur ruim onder de 400k. Al zal dit er wel zo een zijn die dan snel stagneert
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhh wel een mooie kool van de Poepmeister
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dwiges ook een goaltjequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jese is fucking snel![]()
Hala Madrid !
O, is dat die Gomezquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fuck Marlos, Alejandro Gomez, dat was pas een held![]()
![]()
jullie hadden gelijk heren, de cup brengt echt het gespuis uit de FUT wereld naar boven.
#FreeTrapz![]()
seasons is erger vind ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:56 schreef FCsuarez het volgende:
jullie hadden gelijk heren, de cup brengt echt het gespuis uit de FUT wereld naar boven.Feyenoord Rotterdam![]()
Azevedo*quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:57 schreef DutchSL het volgende:
Ja en Acevedo speelt ook bij die club.![]()
In deze cup zit gewoon al het ergste seasons tuig hoor.quote:
Normale cups zijn wel prima.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
*Azegaydoquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die speelt in Turkije.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jaja zit toch ook bij Metallist nu? Die hebben gewoon gescout op 5* Brazilianen.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DS2, Thiago Silva komt met Anker uit een pack.
Wat een ankerlijerquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed pack dan. Ik heb mijn lijst al een tijdje niet meer bijgewerkt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
nepautistquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goed pack dan. Ik heb mijn lijst al een tijdje niet meer bijgewerkt.![]()
![]()
Wat. Een. Goal. Strootgod.
Wow
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lekker schot jaquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Eagles
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahahaha meteen 2-2
CAstelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bet op eagles?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh..ik gunde het GAE ook veel meer. RKC mag er snel uit met dat smerige antivoetbal van ze. Maar dit was gewoon een mooi momentje. Knappe goal ook.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
spelen jullie trouwens echt met alles op handmatig ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is onmogelijk op FUT johquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:47 schreef FCsuarez het volgende:
spelen jullie trouwens echt met alles op handmatig ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die gozer moet echt gedacht hebben dat ik dronken was
#FreeTrapz![]()
que?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:48 schreef FCsuarez het volgende:
die gozer moet echt gedacht hebben dat ik dronken wasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had je beter eerst even offline kunnen uitproberen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:48 schreef FCsuarez het volgende:
die gozer moet echt gedacht hebben dat ik dronken was
gewoon het diepe in Trapzie![]()
had alles op handmatig gezet. ook de pass snelheid enzo. moest soms met mijn back een metertje of 8 achter een bal aanrennen.![]()
wel eindelijk van dat gehakkel van spelers af. en oude tactiek is ook
#FreeTrapz![]()
Ik heb alles gewoon standaard staan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef FCsuarez het volgende:
had alles op handmatig gezet. ook de pass snelheid enzo. moest soms met mijn back een metertje of 8 achter een bal aanrennen.![]()
wel eindelijk van dat gehakkel van spelers af. en oude tactiek is ookRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik irriteer me er altijd aan dat die spelers soms zo hakkelen en twijfelend naar een bal toe gaan. dus denk dat ik maar voor een combi semi/handmatig gaquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb alles gewoon standaard staan.
#FreeTrapz![]()
Ik heb de eerste 60 wedstrijden gespeeld met de standaard instellingen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb alles gewoon standaard staan.Terwijl iedereen gevaarlijk werd bij een voorzet gingen alle crosses bij mij veel te ver maakt niet uit hoe lang ik crossen ingedrukt hield.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Is gewoon niet te doen op FUT. Bij normale h2h seasons kan je filteren op manual, maar bij FUT is je nadeel gewoon veel te groot. Normale 1 op 1 afmaken is al een hele opgave. Daar kan je nooit mee winnen van een gemiddelde FUT speler.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef FCsuarez het volgende:
wel eindelijk van dat gehakkel van spelers af. en oude tactiek is ook
Paar dingen op semi zetten kan wel handig zijn. Heb ik ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als jij een goede combi gevonden hebt, kan jij mij dan de settings sturen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik irriteer me er altijd aan dat die spelers soms zo hakkelen en twijfelend naar een bal toe gaan. dus denk dat ik maar voor een combi semi/handmatig ga
FUT is meedogenloos zijn, pakken wat je kan pakken en nakken wat je kan nakken
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 60 wedstrijden gespeeld met de standaard instellingen.Terwijl iedereen gevaarlijk werd bij een voorzet gingen alle crosses bij mij veel te ver maakt niet uit hoe lang ik crossen ingedrukt hield.
die had ik dus idd ook.
en iets van looprichting of reageren ofzo staat er ook tussen. die lijkt me ook wel lekker om op handmatig te hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mijn lijst is bijgewerkt. Ik heb nu 21 spelers en 41 transfers op de lijst staan.
Die commentator noemt Dijks een goeie kopper maar hij vindt zichzelf helemaal niet zo'n goede kopper![]()
![]()
Zelden zo'n slechte kopper gezien. Die kerel won zijn hele leven lang door zijn lengte veel duels in alle jeugdteams en heeft er gewoon nooit op getraind en nu valt hij door de mand.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn lijst is bijgewerkt. Ik heb nu 21 spelers en 41 transfers op de lijst staan.
Die commentator noemt Dijks een goeie kopper maar hij vindt zichzelf helemaal niet zo'n goede kopper
Niet alleen door zijn koppen overigens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zo'n beul van een gozer. als hij een beetje goed had getrained had hij een beest van een CB kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelden zo'n slechte kopper gezien. Die kerel won zijn hele leven lang door zijn lengte veel duels in alle jeugdteams en heeft er gewoon nooit op getraind en nu valt hij door de mand.
Niet alleen door zijn koppen overigensPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is Hernanes trouwens weer geniaal goed dit jaar. Echt zo'n oppereindbaas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit was gewoon rood imo..geen geel. Duidelijke voorsprong.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:08 schreef Tim86 het volgende:
Dit was gewoon rood imo..geen geel. Duidelijke voorsprong.Feyenoord Rotterdam![]()
teringlucky
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooie ex-PSV wedstrijd..Roma - Napoli
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Knapper om te missen dan om te scoren..bizar deze.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
eerste potje met dat hoerenteam gelijk maar ragequitje gepleegd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Potje tegen mij om je zelfvertrouwen op te krikken ?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
eerste potje met dat hoerenteam gelijk maar ragequitje gepleegd.
Zal geen eigen doelpunten makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht even dat Masche eraf moest..was wel gevaarlijk met Velaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moest er eigenlijk ook af. Penalty + tweede gele of rode kaart, maar goed. Gele kaart voor Vela was ook bullshit; Mascherano kopt een bal met volle snelheid tegen zijn hand aan en hij krijgt er geel voor. La Liga scheidsrechters en handsballen gaan sowieso niet samen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Masche eraf moest..was wel gevaarlijk met Vela
[ Bericht 6% gewijzigd door psychedelicate op 05-02-2014 22:56:09 ]![]()
Zonder te kijken... Dijks? Speelde verder wel redelijk vandaag, hele verdediging stond wel aardig (voor Hveen begrippen). Het middenveld en de aanval liet weinig zien. Lurlingquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo'n beul van een gozer. als hij een beetje goed had getrained had hij een beest van een CB kunnen zijn.was niks en Joey kan het al weken niet meer bijbenen
En die wissels...
![]()
Wissels van MvB zijn altijd kut..dat was al toen hij net begon als coach en dat is nu niet anders. Wel weer lekker dubieuze arbitrage bij Heerenveen. Daar hebben jullie een abonnement op blijkbaar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zonder te kijken... Dijks? Speelde verder wel redelijk vandaag, hele verdediging stond wel aardig (voor Hveen begrippen). Het middenveld en de aanval liet weinig zien. Lurlingwas niks en Joey kan het al weken niet meer bijbenen
En die wissels...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jup, deze keer zat het tegen. Rode kaart en het had zo andersom kunnen vallenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wissels van MvB zijn altijd kut..dat was al toen hij net begon als coach en dat is nu niet anders. Wel weer lekker dubieuze arbitrage bij Heerenveen. Daar hebben jullie een abonnement op blijkbaar.Net nu ik Dijks een beetje begin te pruimen is ie blessa... Iets beters gaan we niet vinden voor een budget van 0¤, dus hoe schat jij de kans dat ie bij ons blijft?
Twente was ook niet veel. Castaignos had ook zomaar rood kunnen hebben. Bij Heerenveen liep iedereen elkaar in de weg![]()
![]()
Gvd dat we die 2-1 nog weggeven ook![]()
zuur en duur punt verlies, kan ons nog wel eens gaan opbreken eind van seizoen..
maargoed we hadden het veel eerder moeten beslissen al, daarnaast die goal van van castelen was wel echt een beauty![]()
![]()
Goal van het jaar bij Barca![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wedstrijd start en gelijk een disconnect, volgens EA aan mijn kant, terwijl ik gewoon ingelogd bleef en ook geen loss er bij heb gekregen, maar ook geen punten (seasons).![]()
Bij Ajax heeft hij sowieso weinig te zoeken. Zal nooit goed genoeg worden en ik denk ook niet dat hij in beeld is als back-up..Riedewald is nu al verder eigenlijk en traint volop mee met het eerste.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jup, deze keer zat het tegen. Rode kaart en het had zo andersom kunnen vallenNet nu ik Dijks een beetje begin te pruimen is ie blessa... Iets beters gaan we niet vinden voor een budget van 0¤, dus hoe schat jij de kans dat ie bij ons blijft?
Twente was ook niet veel. Castaignos had ook zomaar rood kunnen hebben. Bij Heerenveen liep iedereen elkaar in de wegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jup, met Juanfran. Maar deze was nog wel ergerquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:19 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Jezus, dit gebeurde twee weken geleden ook al.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is dit zn laatste contractjaar of hierna nog 1?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Ajax heeft hij sowieso weinig te zoeken. Zal nooit goed genoeg worden en ik denk ook niet dat hij in beeld is als back-up..Riedewald is nu al verder eigenlijk en traint volop mee met het eerste.![]()
Ik vond GAE na rust wel wat tegenvallen. Wel een goed slotoffensief, maar dat had ik al wel sneller na die 1-1 verwacht. Dat die 2-2 dan nog valt is idd niet te geloven, maar ook een beetje overmacht op deze manier. Kut kick-off glitchquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef Downstar het volgende:
Gvd dat we die 2-1 nog weggeven ook![]()
zuur en duur punt verlies, kan ons nog wel eens gaan opbreken eind van seizoen..
maargoed we hadden het veel eerder moeten beslissen al, daarnaast die goal van van castelen was wel echt een beauty
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
altijd leuk, al zijn dit wel echt pauperteams waar ik niemand van kenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:21 schreef el-blanchito het volgende:
Straks penals in belgie, sporza 1
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tot 2015 contract. Nog 1 seizoen hierna dus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dit zn laatste contractjaar of hierna nog 1?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ruilen voor de Kampsquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tot 2015 contract. Nog 1 seizoen hierna dus.![]()
![]()
Die is ook op huurbasis toch? Wat wil je ruilen danquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SIF Sneijder 99 curve, 99 Free kick accuracy en 87 crossingDan moet elk dood spelmoment toch wel een goal op kunnen leveren
![]()
![]()
Dan mogen jullie die kneus terug en krijgen wij Dijks. Win-win toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is ook op huurbasis toch? Wat wil je ruilen dan![]()
De Kamps was al te slecht voor Jong Ajax..bizar dat hij nu nog in de Eredivisie kan spelen af en toe ook. Hou maarquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan mogen jullie die kneus terug en krijgen wij Dijks. Win-win toch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is MvB z'n fapmaatje ofzo. Hoe eerder die 2 opdonderen hoe beter.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Kamps was al te slecht voor Jong Ajax..bizar dat hij nu nog in de Eredivisie kan spelen af en toe ook. Hou maar![]()
Ik vond dat hij het niet zo slecht deed op zijn wisselbeleid na.. en dat vage goede met Eikrem. Zo goed is het materiaal niet. Maar als ik dan die verhalen in VI zo lees..quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is MvB z'n fapmaatje ofzo. Hoe eerder die 2 opdonderen hoe beter.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eagles kan totaal niet met druk omgaan en ik zat er al op te wachten dat RKCquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond GAE na rust wel wat tegenvallen. Wel een goed slotoffensief, maar dat had ik al wel sneller na die 1-1 verwacht. Dat die 2-2 dan nog valt is idd niet te geloven, maar ook een beetje overmacht op deze manier. Kut kick-off glitch
in de tweede helft feller uit de kleedkamer zou komen, als je zelf de kansen niet maakt
krijg je hem wel tegen.. en ja hoor.. kut eigen doelpunt weer..
Daarna begon eagles pas weer moet voetballen, het is alleen jammer
dat foeke niet in zit dat kolder na de 70ste minuut gewoon op is en het niveau sinds de winterstop niet echt meer 'aankan'..
zo hadden wij NEC helemala kapot kunnen spelen als gewoon weg falkenburg in de spits was gaan spelen vanaf een minuut of 65 en rijsdijk voor kolder was ingebracht om achter falkenburg te spelen..
maarnee, foeke brengt de wissels zoals gewoonlijk pas in de 86 en 88ste minuut..
al was hij er vandaag wel flot mee, en haalde hij antonia er wel goed af, want die was totaal niet scherp![]()
![]()
Hij kan elke week net 11 spelers opstellen ja, soms 10 en een half. Heeft mazzel dat Ziyech en Finnbo af en toe eens wat scoren. Qua passing en positiespel zit er geen idee achter, aast puur op individuele momenten. De kern van deze ploeg kan best wel voetballen, alleen er moet dan een echte trainer komen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het niet zo slecht deed op zijn wisselbeleid na.. en dat vage goede met Eikrem. Zo goed is het materiaal niet. Maar als ik dan die verhalen in VI zo lees..![]()
Lekker zeg, PSV evenaart win-streak record dit seizoenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Toch gewonnen bij Cambuur. Niet de makkelijkste uitwedstrijd. En gezien de resultaten in uitwedstrijden dit jaar voor PSV is dit misschien wel de boost waar PSV op zit te wachten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:35 schreef DuTank het volgende:
Lekker zeg, PSV evenaart win-streak record dit seizoen
Maar waarschijnlijk niet.![]()
Hahah ja ik heb ergens nog hoop dat PSV zijn draai nog gaat vinden en ergens in de top 5 terecht komt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch gewonnen bij Cambuur. Niet de makkelijkste uitwedstrijd. En gezien de resultaten in uitwedstrijden dit jaar voor PSV is dit misschien wel de boost waar PSV op zit te wachten.
Maar waarschijnlijk niet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat een penaltyserie zeg. Toch nog een neger die per ongeluk een pingel pakt. Alles ging door het midden bijna, maar toch vielen ze alleen maar om steeds
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nummer 5 is maar op 1 puntje afstand, dus het is niet eens onrealistische hoop. Volgens mij heeft PSV nu wel de zwaarste tegenstanders een beetje gehad?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah ja ik heb ergens nog hoop dat PSV zijn draai nog gaat vinden en ergens in de top 5 terecht komt.![]()
Zaterdag is het alweer PSV - FC Twentequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nummer 5 is maar op 1 puntje afstand, dus het is niet eens onrealistische hoop. Volgens mij heeft PSV nu wel de zwaarste tegenstanders een beetje gehad?![]()
Die grote keeper (Niet Barry) die zet zich niet eens af als hij duiktquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
Wat een penaltyserie zeg. Toch nog een neger die per ongeluk een pingel pakt. Alles ging door het midden bijna, maar toch vielen ze alleen maar om steeds
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Maar zaterdag ga ik toch knallen op Awakenings, dus dan heb ik altijd wel goede zin.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:46 schreef Freire het volgende:
[..]
Zaterdag is het alweer PSV - FC TwenteHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Klopt ja, die viel echt alleen maar om. Barry was wel irritant zeg, met zijn geschreeuwquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Die grote keeper (Niet Barry) die zet zich niet eens af als hij duikt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:50 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit echt waar? Vertrouw voetbalpings nooit zo vaak
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Chiellini 325K. Hoop dat hij richting de 200K gaat. De IF van vorig jaar was ongeveer 190K volgens mij. Met SIF Benatia en SIF Maicon erbij wordt het wel verleidelijk een Serie A team te gaan maken![]()
Balotelli is al verleidelijk genoeg om een Serie A team te maken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:03 schreef Toefjes het volgende:
IF Chiellini 325K. Hoop dat hij richting de 200K gaat. De IF van vorig jaar was ongeveer 190K volgens mij. Met SIF Benatia en SIF Maicon erbij wordt het wel verleidelijk een Serie A team te gaan makenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind Balotelli een beetje engquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Balotelli is al verleidelijk genoeg om een Serie A team te maken.![]()
![]()
![]()
De eerste keer dat ik een speler in een pakje heb met een chemstyle.
Wat een hoogtepunt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Snap ik, die flapt er elke wedstrijd eentje in bij mij. En ik ben nog best wel slecht ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Balotelli een beetje engHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Deadeye is dus killerquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:08 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een hoogtepunt.![]()
![]()
Goed pack welquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:08 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een hoogtepunt.![]()
![]()
echt een Nederlands woord ookquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Om 1 of andere reden is HON de afkorting van jager in het Nederlandsquote:
2 packs achter elkaar met een speler met chem style, dat is best wel bijzonder.![]()
Zal ik voor een 3e gaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Om 1 of andere reden is HON de afkorting van jager in het Nederlands
2 packs achter elkaar met een speler met chem style, dat is best wel bijzonder.
Jammer![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Free packquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zal ik voor een 3e gaan
Jammer![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ondanks het feit dat er geen bronze IF is deze week wel aardig wat bronze packs geopend.. ik had wel Gauld. O ja en de 42-rated CM.![]()
Zijn statistieken bij AZ waren ook niet echt goed, 7 goals en 5 assists in 31 wedstrijden en al die goals waren tegen kleine clubs behalve.. PSV.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:50 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit echt waar? Vertrouw voetbalpings nooit zo vaak
Het zag er wel leuk uit soms, maar ik vind het altijd een gehypte inefficiënte speler geweest (zei ik toen ook al). Denk dat PSV hem vooral gehaald heeft ook omdat hij uitgerekend tegen PSV wel steeds uitblonk
Alleen dit jaar ziet het er niet eens meer leuk uit en blijft over een vervelend verwend kutjoch.
[ Bericht 1% gewijzigd door DutchSL op 06-02-2014 00:34:12 ]![]()
Terug verkopen aan AZ voor 1 miljoen zou ik zeggenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn statistieken bij AZ waren ook niet echt goed, 7 goals en 5 assists in 31 wedstrijden en al die goals waren tegen kleine clubs behalve.. PSV.
Het zag er wel leuk uit soms, maar ik vind het altijd een gehypte inefficiënte speler geweest (zei ik toen ook al). Denk dat PSV hem vooral gehaald heeft ook omdat hij uitgerekend tegen PSV wel steeds uitblonk
Alleen dit jaar ziet het er niet eens meer leuk uit en blijft over een vervelend verwend kutjoch.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Terug verkopen aan AZ voor 1000 miljoen zou ik zeggenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als het aan mij lag en we kwamen er niet van af kregen jullie een miljoen cadeau om hem terug te nemen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Terug verkopen aan AZ voor 1 miljoen zou ik zeggen
Maar goed, er zal wel een of andere Russische of Turkse club ofzo zijn die er nog steeds 5 miljoen voor over heeft.![]()
Maar deze zat dat wel, dat kun je zien op de site.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:11 schreef esox83 het volgende:
je tegenstander hoeft niet altijd in dezelfde divisie te zitten
Misschien liet hij zijn slechte broertje een keer spelen of misschien was hij dronken..![]()
Ik wil een tof team met Sneijder, Hulk, Felipe Melo en Fer/VD Vaart, maar het lukt niet
Ben overgegaan naar een andere console (ps4) dus weer opnieuw begonnen met fut.
Eerste teams waar ik tegenkom met mn bronze starterteam in divisions is een serie a team met veel if`s en potje erop een bbva team met o.a neymar iniesta etc...![]()
![]()
Sowieso geen divisies spelen met een bronze teamquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:21 schreef esox83 het volgende:
Eerste teams waar ik tegenkom met mn bronze starterteam in divisions is een serie a team met veel if`s en potje erop een bbva team met o.a neymar iniesta etc...hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja kan niet anders in het beginof je moet er fifa points tegenaan smijten, en idd al wil je geen frustraties geen fut spelen
![]()
![]()
Single matches.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:24 schreef esox83 het volgende:
Ja kan niet anders in het beginof je moet er fifa points tegenaan smijten, en idd al wil je geen frustraties geen fut spelen
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik kom net in een single match met dit team
tegen dit smerige hoopje spelers
Gaat 'ie weg als 'ie mijn team ziet.Kneus.
hierquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik wil een tof team met TOTY Ibra, TOTY Messi en TOTY CR7, maar het lukt niet![]()
![]()
Welke console zit je?quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:26 schreef esox83 het volgende:
Ja dat is idd leuker, maar dat schiet met coins niet echt op.Ja ik bedoel meer qua coinsquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:15 schreef el-blanchito het volgende:
Ik wil een tof team met Sneijder, Hulk, Felipe Melo en Fer/VD Vaart, maar het lukt niet
Niet moeilijk om aan te vullen met BPL spelers naar eigen smaak toch?
Strootman ipv Fer kan ook nog, dan kun je Drogba + Gervinho voorin gebruiken.![]()
Mag Strootgod ook?quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:15 schreef el-blanchito het volgende:
edit: zo ver was DSL dus ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:21 schreef esox83 het volgende:
Eerste teams waar ik tegenkom met mn bronze starterteam in divisions is een serie a team met veel if`s en potje erop een bbva team met o.a neymar iniesta etc...![]()
Met BPL LW en triple link striker kan het ook met Fer iddAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh aha da's toevallig ik ook, zet er maar een speler opquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Xbox.
Ben aan het sparen voor dit team
[ afbeelding ]![]()
Je had toch gewoon alles van de PS3 of 360 mee kunnen nemenquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:21 schreef esox83 het volgende:
Of Spartak Welliton met Willian LWquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:45 schreef Tim86 het volgende:
Met BPL LW en triple link striker kan het ook met Fer idd
Of Van Persie - Young
Of Huntelaar - Elia
etc![]()
IF Tevez staat er op voor 15 miljoenquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
oh aha da's toevallig ik ook, zet er maar een speler op![]()
![]()
trade offer gestuurdquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
IF Tevez staat er op voor 15 miljoen![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb hem nog niet binnen![]()
[ afbeelding ]hij is wel geaccepteerd
Je clubnaam is toch KW AllStars?![]()
Mij een beetje dood maken met een blije mus...quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:54 schreef n0ir het volgende:
[..]hij is wel geaccepteerd
Je clubnaam is toch KW AllStars?
Die van Strootman zat er inderdaad lekker in, IF incoming. Medespelers zijn wel heel erg blij voor hem, is het zijn eerste doelpunt ooit?
![]()
Wat een pegel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Mij een beetje dood maken met een blije mus...
Die van Strootman zat er inderdaad lekker in, IF incoming. Medespelers zijn wel heel erg blij voor hem, is het zijn eerste doelpunt ooit?
Eerder Gervinho dan nog, maar beker telt niet mee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
En nee, niet zijn eerste goal.
Beide filmpjes die je plaatst zijn overigens reposts..![]()
Mijn excuses.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Eerder Gervinho dan nog, maar beker telt niet mee.
En nee, niet zijn eerste goal.
Beide filmpjes die je plaatst zijn overigens reposts..
Wat vind jij eigenlijk van de situatie rondom minister Plasterk?
Hoop dat dit geen repost is... Het is weer feest in de groepchat van mijn gebouw.![]()
![]()
iddquote:Op donderdag 6 februari 2014 01:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je had toch gewoon alles van de PS3 of 360 mee kunnen nemen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Politiek boeit me matig.
Maar ik ben tegen het samenvoegen van provincies (dat vind ik belangrijker dan dat mensen afgeluisterd worden, O RLY.. ), dus Plasterk mag oprotten met zijn ideeën.![]()
Midweeks. Beker. Al 2 redenen waarom het geen IF gaat opleveren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Minimale aanpassing iddquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
K.U.T. team.
met een kleine aanpassing:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Guarin vinnik niks.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze lijkt mij wel tantoesexy spelen.![]()
Eto-o en Sturritsjquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ook sexy.
[ afbeelding ]
Ook sexy.
En Benteke en Luiz draaien voor meer chem
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon, zo is Trapzie nog eenmaal. Recalcitrant ofzo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is de gedachte achter Benteke op CV?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Onbegrepen geniequote:Op donderdag 6 februari 2014 10:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon, zo is Trapzie nog eenmaal. Recalcitrant ofzo.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is de gedachte achter Benteke op CV?nog geen eens gezien.
Vandaar dat het gisteren niet lekker liep
Ik las die reactie van POTS 'draai Benteke en Luiz om voor meer chem' en zat echt ff goed na te denken wat daar nou de gedachte achter wasquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]nog geen eens gezien.
Vandaar dat het gisteren niet lekker liep![]()
![]()
Puur meedenken. Zo ben ik dan weerquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik las die reactie van POTS 'draai Benteke en Luiz om voor meer chem' en zat echt ff goed na te denken wat daar nou de gedachte achter was
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moest ook ff zoeken. (Mirallas)quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik las die reactie van POTS 'draai Benteke en Luiz om voor meer chem' en zat echt ff goed na te denken wat daar nou de gedachte achter was![]()
Ik wil dat het weekend is. Ik ben alleen bang dat dat nog 2 dagen duurt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:08 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil nieuwe transfers. Ben alleen bang dat het wel even kan gaan duren wanneer die komen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fyp. Helaas maar 4 dagenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil dat het weekend is. Ik ben alleen bang dat dat nog 2 dagenuur duurt.![]()
![]()
Bijna precies dezelfde post als gisterenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:08 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil nieuwe transfers. Ben alleen bang dat het wel even kan gaan duren wanneer die komen.En eergisteren
![]()
![]()
Ik ben vrij maar zit toch op mijn werkquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Werkpaarden en luxepaarden he
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
26quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:34 schreef DuTank het volgende:
Wat is jullie record bij Flappy Bird?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat was die van mij ook, maar had 'm net verbroken naar 29quote:
2quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:34 schreef DuTank het volgende:
Wat is jullie record bij Flappy Bird?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik haal steeds 26 en dan wordt de druk te groot en ga ik af.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat was die van mij ook, maar had 'm net verbroken naar 29Klotespel.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
zojuist 34 gehaaldquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik haal steeds 26 en dan wordt de druk te groot en ga ik af.Klotespel.
Het is echt een kutspel inderdaad, maar we zitten het met een paar vrienden te spelen en iedere keer post iemand een screenshot van de nieuwe onderlinge beste score, die moet dan weer verbeterd worden
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:46 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft een ton gekostLeuk baantje.
Fixed it.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vannacht een Aidan White verkocht voor 9K, ooit gekocht voor 300c
28 was het bij mij, tot ik jouw post las. Eerste x van de dag: 67quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik haal steeds 26 en dan wordt de druk te groot en ga ik af.Klotespel.
![]()
![]()
Wtf, nicequote:Op donderdag 6 februari 2014 11:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
28 was het bij mij, tot ik jouw post las. Eerste x van de dag: 67
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Otamendi van Porto naar Valencia in de zomer, ze probeerden hem al in de winter te halen maar kwamen er niet uit (vandaar Senderos).
Twaalf miljoen betalen ze er voor.![]()
Is dit tegenwoordig een stap omhoog?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:23 schreef DutchSL het volgende:
Otamendi van Porto naar Valencia in de zomer, ze probeerden hem al in de winter te halen maar kwamen er niet uit (vandaar Senderos).
Twaalf miljoen betalen ze er voor.![]()
Valencia is een grotere club dan Porto in een grotere competitie jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dit tegenwoordig een stap omhoog?![]()
Alleen presteren ze dit jaar ruk..
Maar las laatst dat een zakenman uit SIngapore er geld in zou steken.![]()
Niksquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu wil ik ook weten wat er in dat pack zat.![]()
![]()
Wie is dit?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal hem gister maar gekocht hebben voor 300kOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
vergeet de geniale slogan nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:46 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou voor Cerci gaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
MCCarmack ofzo iets.
Tevens, nieuwe OzzCrusher team:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ibarbo chem, bovendien is rechtspoot op rechts beter voor 442 imoquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:46 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik zou voor Cerci gaan![]()
Pas 2xquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:59 schreef StijnDa het volgende:
Goaltje Strootman tegen Napoli. Weet niet of die al gepost is.![]()
![]()
Nee. Is die mooi?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft iemand die goal van Strootman al gezien?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is helemaal niet waar. Ze hebben de complete huisstijl van de gemeente aangepakt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:46 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een PDF van wat er allemaal gedaan is: http://t.co/cDfEBtXbqG
Het is wel een of andere presentatie geweest ofzo, dus je moet het doen zonder fatsoenlijke inhoud
ha gayquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wie is na Chiellini en Benatia de beste CB in de Serie A? In mijn 1e team heb ik een verdediger van Juventus nodig, ik heb daar nu IF Bonucci staan. Zou daar dus voor Barzagli of Ogbonna kunnen kiezen, of Caceres maar die valt qua stats eigenlijk al een beetje af.
Vind het bij CBs lastig om te bepalen wie er nou beter is. Het enige wat je makkelijk uit de stats kan aflezen is het aantal doelpunten bij aanvallende corners. Daar zou je de keuze voor een CB eigenlijk niet van laten afhangen. Maar Bonucci heeft in 62 wedstrijden nog steeds geen doelpunt gemaakt. Terwijl Ogbonna in 64 wedstrijden al 8 doelpunten heeft gemaakt. Maar Barzagli heeft ook pas 1 doelpunt in 89 wedstrijden gemaakt.
Als ik naar de stats kijk wordt ik ook niet echt wijzer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat Bonucci wel de beste keuze is, moet gewoon niet zo letten op de doelpunten...![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Wie is na Chiellini en Benatia de beste CB in de Serie A? In mijn 1e team heb ik een verdediger van Juventus nodig, ik heb daar nu IF Bonucci staan. Zou daar dus voor Barzagli of Ogbonna kunnen kiezen, of Caceres maar die valt qua stats eigenlijk al een beetje af.
Vind het bij CBs lastig om te bepalen wie er nou beter is. Het enige wat je makkelijk uit de stats kan aflezen is het aantal doelpunten bij aanvallende corners. Daar zou je de keuze voor een CB eigenlijk niet van laten afhangen. Maar Bonucci heeft in 62 wedstrijden nog steeds geen doelpunt gemaakt. Terwijl Ogbonna in 64 wedstrijden al 8 doelpunten heeft gemaakt. Maar Barzagli heeft ook pas 1 doelpunt in 89 wedstrijden gemaakt.
Als ik naar de stats kijk wordt ik ook niet echt wijzer:Gewoon allebei even uitproberen. Ze kosten geen drol. Ik heb Ogbonna en Benatia. Benatia vind ik wel beter dan Ogbonna, maar ik moet ook eigenlijk Chiellini gaan halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat Bonucci wel de beste keuze is, moet gewoon niet zo letten op de doelpunten...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik was net mijn bril aan het schoonmaken en ineens brak 1 poot af dus ik zie nu bijna niks meer omdat ik mijn bril niet meer op heb. gr gr![]()
Gewoon IF Bonucci
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb ze allemaal uitgeprobeerd, maar ik wordt er niet veel wijzer van, behalve dan dat Ogbonna best veel doelpunten maakt voor een CB. Voor de rest vind ik het maar lastig...quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon allebei even uitproberen. Ze kosten geen drol. Ik heb Ogbonna en Benatia. Benatia vind ik wel beter dan Ogbonna, maar ik moet ook eigenlijk Chiellini gaan halen.
Chiellini 249 wedstrijden
SIF Benatia 98
Barzagli 89
Ogbonna 64
IF Bonucci 62
Caceres 39
Het liefst zet ik Benatia in mijn 1e team maar die komt qua chemistry te kort. Hoopte dat iemand hier mij iets wijzer kon maken![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Als ik naar de stats kijk wordt ik ook niet echt wijzer:Chiellini > Benatia > Bonucci > Ogbonna is mijn meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat Bonucci wel de beste keuze is, moet gewoon niet zo letten op de doelpunten...
Barzagli en Caceres gebruik ik liever niet.![]()
Ik vind caceres ook erg chill btw, goede pace en wint veel luchtduels (aanvallend en verdedigend) door zijn jumping. Iig in een 3atb erg fijn om aan de buitenkant te hebben.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik heb altijd 1 CB die veel scoort en 1 CB die bijna niet scoort, dat zegt niet zoveel over de kopkwaliteit van die CB maar meer over hoe EA standaard je spelers neerzet.
Bv. in mijn team met SIF Benatia scoort hij af toe, maar is het vooral Jackson Martinez die veel uit corners scoort. Ik had Ogbonna vroeger in dat team en die scoorde nooit, maar in een ander team met IF Miranda scoorde hij wel vaak en was het Miranda die nooit scoorde (Benzema ook in dat team, die scoorde weer wel).
Enige team waar ik twee veel scorende CB's heb is met Matip en Santana, maar daar scoort de spits (Balotelli) weer nooit uit corners...![]()
Tegen bronze keepers ja #makkelijkscorenquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Zouma en Oemtietie CB staan en die hebben nu beide 4x gescoord in 14 wedstrijden.![]()
Ik scoor gewoon makkelijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tegen bronze keepers ja #makkelijkscoren![]()
quote:thijsslegers @thijsslegers ·3 uur
“@GuidoVerheijen: @thijsslegers matavz verkopen en @andyeye77 vragen om het seizoen mee af te maken een idee?” Andy! Heb je tijd?quote:Andy van der meyde @andyeye77 ·2 u
@thijsslegers @GuidoVerheijen hahaha ik moet m'n kameel voeren man heb geen tijd sorry.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is de YouTube community niet dying van FIFA? Alleen maar pinkslips en zelfde content bij de meesten
Hala Madrid !
Er is inderdaad geen originaliteit meer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:55 schreef BDIL het volgende:
Is de YouTube community niet dying van FIFA? Alleen maar pinkslips en zelfde content bij de meesten![]()
Ik combineer meestal 1 CB die wat sneller is met een CB die wat sterker is. Maar al die Serie A CB's die je opnoemt zijn gewoon prima.![]()
![]()
Haha, wanneer ik excel erbij pak dan is het echt tijd om even iets anders te doen....
Ik houd het wel gewoon bij IF Bonucci![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, wanneer ik excel erbij pak dan is het echt tijd om even iets anders te doen....
Ik houd het wel gewoon bij IF Bonucci
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En dan vinden mensen het raar als ik in Excel bijhoud welke spelers een chem style hebben uit een pack.
Bijna lapo![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd het wel gewoon bij IF Bonucci![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: