Ik wil liever niet mn oven aanzetten maar eerst schoonmaken, hij begint vrij snel te roken. Terwijl er helemaal niet zoveel aangekoekte zooi in ligt...quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:14 schreef imikethat het volgende:
Ja man, gewoon bleek in de oven gooien. Chloor werkt ook, maar dan moet je hem wel op 50 graden zetten.
jij hebt een combi zekerquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef kirsten. het volgende:
Je kan ook gewoon een schoteltje water 5 minuten in de magnetron zetten zodat alles lekker losstoomt. Dan gewoon met een doekje en wat schoonmaakmiddel schoonmaken. Zou geen bleek gebruiken, groene zeep kan ook. Of baking soda maar dat zal je wel niet in huis hebben.
Er bestaan ook nog echte ovens hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:16 schreef kirsten. het volgende:
[..]
O ja, sorry daar was ik vanuit gegaan!
Maak de fles chloor warm door in emmer warm water te zetten en dan goed veel in de oven spuiten. Werkt ideaal.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:15 schreef pietjetiet het volgende:
[..]
Ik wil liever niet mn oven aanzetten maar eerst schoonmaken, hij begint vrij snel te roken. Terwijl er helemaal niet zoveel aangekoekte zooi in ligt...
Chloor is geen bleek toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:18 schreef imikethat het volgende:
[..]
Maak de fles chloor warm door in emmer warm water te zetten en dan goed veel in de oven spuiten. Werkt ideaal.
Schijfje citroen erin?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef kirsten. het volgende:
Je kan ook gewoon een schoteltje water 5 minuten in de magnetron zetten zodat alles lekker losstoomt. Dan gewoon met een doekje en wat schoonmaakmiddel schoonmaken. Zou geen bleek gebruiken, groene zeep kan ook. Of baking soda maar dat zal je wel niet in huis hebben.
Jawel.quote:
Ja dat heb ik gedaan, en daarna met afwasmiddel de hele oven vanbinnen geschuursponst. Bijna helemaal schoon! Ben hem nu aan het voorverwarmenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jawel.
Ik zou met een houten spatel eerst de aangekoekte rommel er eens uit bikken.
Smakelijk, en nou bijhouden he....quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef pietjetiet het volgende:
Jaaa het is gelukt met 4 schuursponsjes en afwasmiddel, hij is brandschoon.
Pizza is over 10 minuten klaar!!
Dat heb je snel gedaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef pietjetiet het volgende:
Jaaa het is gelukt met 4 schuursponsjes en afwasmiddel, hij is brandschoon.
Pizza is over 10 minuten klaar!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |