maak een pic en post 'm hierquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken de volgende keer dat ik er goed uit wil zien.
Meh..quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een man met alleen een horloge aan of een riem om vind je ook geil?
Ehm. Sure. Vandaar dat je zo geilt op foto's van mannen zonder shirt aan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet hoe dat allemaal gaat, maar als ik een naakte man zie, dan kijk ik naar het klokkenspel.
Haar blote buikquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
waar kijk jij dan als eerste naar als er een vrouw met ontbloot bovenlichaam langs komt?
Hmm, ok.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa lekker je vent als hij eigenlijk zich net omdraait beetpakken aan zijn stropdas en zo een flinke ruk eraan geven, maar niet te hard, zodat hij weer terugbounced en hem dan zo aan zijn stropdas naar je toe trekken
Nee, geen pics van mij op internetquote:
Nouja, een riem, misschien, is toch in de buurt van het klokkenspel of bovenlijf. Maar horloge zou ik niet geil vindenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh..Hangt van de man in kwestie af
Het is dat op FOK! geen piemels gepost mogen worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehm. Sure. Vandaar dat je zo geilt op foto's van mannen zonder shirt aan.
Nee een horloge niet echt neequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, een riem, misschien, is toch in de buurt van het klokkenspel of bovenlijf. Maar horloge zou ik niet geil vinden
Maar je vindt de rest van het lichaam ook mooi. Zoals een man niet alleen naar tieten kijkt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is dat op FOK! geen piemels gepost mogen worden.
Maar op die foto is toevallig alleen bovenlijf zichtbaar en we kunnen niet weten of hij een broek draagt, zodus is een stropdas op die foto wel aanlokkelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je vindt de rest van het lichaam ook mooi. Zoals een man niet alleen naar tieten kijkt.
Pas op dat je niet spontaan klaarkomt:quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef essnhills het volgende:
met een stropdas kun je iemand ook vastbinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pas op dat je niet spontaan klaarkomt:Die face is dan weer not doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pas op dat je niet spontaan klaarkomt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Het is bijzonder hoe veel plaatjes er zijn van een man met een touw zonder shirt)
Niet echt mijn type nee, maar lelijk is hij ook niet hoor.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]Dat touw is te dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Het is bijzonder hoe veel plaatjes er zijn van een man met een touw zonder shirt)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]Nee, ook geen negers, Tchock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Het is bijzonder hoe veel plaatjes er zijn van een man met een touw zonder shirt)
niks mis met negersquote:
Hoeezo>quote:
[..]Wil je geen pics van mij posten aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Het is bijzonder hoe veel plaatjes er zijn van een man met een touw zonder shirt)C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Mannenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat die hetero's maar praten, wij weten wel beter.
Als het niet in jouw straatje past zal het wel aan mijn geaardheid liggen. Dat is net zo erg als homofoob zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vuile heterofoob dat je bent.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi lmiquote:
Waarover?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
Heb je er al over nagedacht?
iets met spinazie ofzoquote:
Echt? SUPER GOEDquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoi lmi
ik heb bijna 24 uur niet op fok gepost
goed he
ja, en toen had ik mijn huiswerk af en was de film afgelopen dus dacht ik: ik kan wel even kijken op fok. maar toen moest ik al snel weer eten. maar ik ben er weer even.quote:
hoi jcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |