Hoi muutjequote:
Ik dek mij tegenwoordig al in. Zo geloofde een klasgenoot na 6 maanden daadwerkelijk dat ik autistisch was. Dat werd op den duur een beetje vermoeiend.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik dacht inderdaad dat je serieus was
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dek mij tegenwoordig al in. Zo geloofde een klasgenoot na 6 maanden daadwerkelijk dat ik autistisch was. Dat werd op den duur een beetje vermoeiend.
Op de gazellequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel echt een mooie foto. Jammer dat er een ruit tussen zit alleen.
[..]
Gelukkig maar
[..]
Hoi Pellé
Essjequote:
Welke winter?quote:
en dan??quote:
Ben je JARUGquote:
Maar je staat morgen dus wel bijtijds op en naar school, maar gaat toch niet naar wiskunde?quote:
Ik help je het wel herinneren volgende week.quote:
Nee ik heb taco's gegetenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja ben je weer naar de snackbar geweest?
Ja... een grapje is leuk, maar na de 60ste vraag of het ECHT waar is krijg je toch wel het gevoel om zo iemand uit haar lijden te verlossen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
Dat werd op den duur een beetje vermoeiend.
Typisch..quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
af en toe ben je ook een teringlijer he typisch
ah, nicequote:
maar toch houd je van mequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
af en toe ben je ook een teringlijer he typisch
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... een grapje is leuk, maar na de 60ste vraag of het ECHT waar is krijg je toch wel het gevoel om zo iemand uit haar lijden te verlossen.
ik ben het verplichtquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah, nice
[..]
maar toch houd je van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |