Neen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:53 schreef Rezania het volgende:
Stervende hoeren kankerkachel.
Heb ik nu gewonnen?
Ik vind van wel.quote:
Oké :quote:
Tina, probleemwijken Oosterparkwijk Groningen over Samantha.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oké :
Welke legendarische bewoner deed de volgende uitspraak?
''Als ze haar zin niet krijgt loopt ze weg. Of anders sluit ze leraren op in een kast''
Succes
Mieke woensel westquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tina, probleemwijken Oosterparkwijk Groningen over Samantha.
Welke bewoner deed deze uitspraak?
"Doe je ook Grieks? Ja achterom buiten de poort"
Wie zei "Neem maar een flesje bier, op een gegeven moment heb je er twee of drie op en dan neem je er nog een. Op het laatst heb je een hele kist op en dan voel je je lekker" ?quote:
Beerke, probleemwijken Leeuwardenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:43 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
[..]
Wie zei "Neem maar een flesje bier, op een gegeven moment heb je er twee of drie op en dan neem je er nog een. Op het laatst heb je een hele kist op en dan voel je je lekker" ?
Ruud edisonstraat 76 woenselquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:47 schreef Toto69 het volgende:
Van wie komt deze uitspraak:
"Wat kinderachtig, godverdomme"
willem dbquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:48 schreef Tijgerprint92 het volgende:
Het is allemaal de schuld van de Rabobank.
Bart, Ass'n Oost.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:54 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Waarom zou iemand bang voor me zijn, ik ben toch ook niet bang voor een ander?
Jan groningen R.I.Pquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bart, Ass'n Oost.
Ik heb niet eens schone kleren, KUT KUT KUT KUT!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |