abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136366459
Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar een goede lingeriewinkel in Hasselt waar ik dan een cadeaubon kan halen voor mijn vriendin.
Iemand zei mijn de "hunkemoller", maar is dat niet aan de goedkope kant?

Alé ik ken er niet zo veel van. Maar het is gewoon mijn vriendin heeft niet zoveel lingerie meer sinds ze al haar vorige spullen "kwijt" is (zonder er dieper op in te gaan).

En nu heeft ze wel nog een paar bh's maar die in men ogen precies niet goed passen en ook niet al te flatterend zijn. Kortom ik wil haar een bon van een goede winkel cadeau doen zodat ze terug wat nieuwe spulletjes kan halen en dingen die effectief goed passen. Mssch. dat goed personeel ook op dat vlak een pluspunt is.

Dank bij voorbaat voor de info.
pi_136366518
Schopje lifestyle..
Ja doei.
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:49:56 #3
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_136367008
Hunkemoller is geen superdeluxe zaak, maar ook niet bepaald een Zeeman. Je kunt daar best hele leuke dingetjes voor je vriendin vinden.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_136376727
Livera, Hunkemoller, Marie Jo, de Beijenkorf en de V&D hebben ook goede afdelingen met veel verschillende merken. Je kunt ongetwijfeld cadeaubonnen kopen die speciaal voor lingerie bedoeld zijn. Het is ook leuk om haar zelf gewoon een keer een setje, waarvan je denkt dat ze het mooi vindt en wat jij zelf ook mooi vindt natuurlijk, cadeau te doen. Hoeft niet meteen kinky te zijn. Maar verder is lingerie shoppen heel persoonlijk, vind ik zelf, dus ik zou haar niet al te veel pushen. Sommige meiden hebben er een afschuwelijke hekel aan en sommigen (ik) vinden het echt fantastisch.
pi_136379434
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:49 schreef mvdejong het volgende:
Hunkemoller is geen superdeluxe zaak, maar ook niet bepaald een Zeeman. Je kunt daar best hele leuke dingetjes voor je vriendin vinden.
quote:
15s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:30 schreef Zippow het volgende:
Livera, Hunkemoller, Marie Jo, de Beijenkorf en de V&D hebben ook goede afdelingen met veel verschillende merken. Je kunt ongetwijfeld cadeaubonnen kopen die speciaal voor lingerie bedoeld zijn. Het is ook leuk om haar zelf gewoon een keer een setje, waarvan je denkt dat ze het mooi vindt en wat jij zelf ook mooi vindt natuurlijk, cadeau te doen. Hoeft niet meteen kinky te zijn. Maar verder is lingerie shoppen heel persoonlijk, vind ik zelf, dus ik zou haar niet al te veel pushen. Sommige meiden hebben er een afschuwelijke hekel aan en sommigen (ik) vinden het echt fantastisch.
Dank je wel voor de informatie. Dan haal ik wrsch gewoon een bon bij de hunkemoller.
Kwil haar ook helemaal niet pushen. Vandaar de bon, kan ze ermee doen wat ze maar wil.
Ze liet ook al blijken dat ze graag wat meer zou hebben, maar heeft het geld er momenteel niet voor.
Dus wou haar zo helpen/plezier doen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')