Ja, ik snap ook niet met dat soort films dat er iemand gewoon staat te filmen zonder te helpen...quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:38 schreef trovey het volgende:
Kan dat bommen dat het niet verantwoord is, als hij geen poging had gewaagd had hij het zichzelf ook nooit vergeven. Props voor deze man.Overigens kan hij halverwege het filmpje al weer gewoon staan en die filmer had wel eens wat sneller met dat touw kunnen zijn i.p.v. door te filmen.
Daarom rennen mensen ook zo hard weg voor een tijger. Oerinstinct.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:41 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Hoewel, adrenaline doet wonderen.
Blijft voor mij altijd een raadsel waarom zoiets gefilmd moet worden, bewijs dat hij toch zijn best heeft gedaan als het misgaatquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:41 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet met dat soort films dat er iemand gewoon staat te filmen zonder te helpen...
Ik zou precies dezelfde doen als deze man, maar dan waarschijnlijk direct een hartstilstand krijgen van de kouHoewel, adrenaline doet wonderen.
Ok, voordat wij mensen gaan beschuldigen, heb ik even het verhaal opgegoogledquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:45 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Held? Vooral een idioot dat hij het zo ver laat komen. Als hij gewoon op de hond had gelet of hem aangelijnd had gehouden was het helemaal nooit gebeurd.
Oh nee, Skynet chihuahua'squote:Op woensdag 5 februari 2014 16:09 schreef trovey het volgende:
Honden zijn net als mensen, je kunt altijd iets verwachten wat je nooit verwacht had.Zodra we computerhonden hebben kunnen we verwachten dat ze altijd precies doen wat we ze geleerd hebben.
Die echte chi hier luistert anders ook steeds minder nu ze ouder is gewordenquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:16 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Oh nee, Skynet chihuahua's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |