Volgend jaar hebben we hoverboardsquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou shit blijft altijd wel bestaan hoor.
[..]
Mobieltjes waar we nog meer tegen praten. Google glass
nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgend jaar hebben we hoverboards![]()
![]()
Moet jij eens opletten wat ik allemaal kan missen!quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, dan ga ik de hele wereld vertellen dat ik doof ben en dan kan het niet gemist worden
Jawel, kijk Back to the future maar eens.quote:
neequote:Op woensdag 5 februari 2014 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, kijk Back to the future maar eens.
Cultuurbarbaarquote:
Grappig, zeg je dat ook tegen buitenlanders als ze geen kaas willen eten? want die hebben een andere cultuur net zoals jij en ikquote:
Wat heeft kaas te maken met back to the future? Die film is internationaal, etenswaren zijn dat veel minder, op een paar uitzonderingen na.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Grappig, zeg je dat ook tegen buitenlanders als ze geen kaas willen eten? want die hebben een andere cultuur net zoals jij en ik
Als ik een film niet zie ben ik een cultuurbarbaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat heeft kaas te maken met back to the future? Die film is internationaal, etenswaren zijn dat veel minder, op een paar uitzonderingen na.
Die film niet gezien hebben maakt je in elke cultuur een cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik een film niet zie ben ik een cultuurbarbaar
hoe weet jij nou in wat voor'n cultuur ik leef?
Niet in de mijnequote:Op woensdag 5 februari 2014 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die film niet gezien hebben maakt je in elke cultuur een cultuurbarbaar.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik een film niet zie ben ik een cultuurbarbaar
hoe weet jij nou in wat voor'n cultuur ik leef?
Half duits half limburgs vrindquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je woont in Nederland, je bent opgevoed door Nederlanders, zegt genoeg.
Cultuurbarbaarquote:
Ja, daar komt niet veel goeds uit inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Half duits half limburgs vrind
Oké.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je woont in Nederland, je bent opgevoed door Nederlanders, zegt genoeg.
quote:In de werkelijkheid is de multiculturele samenleving verdeeld in een dominante (overheersende) cultuur met daarbinnen deel- en subculturen die verschillen en overeenkomen.
Feitelijk is de dominante cultuur een verzameling van uiteenlopende denk- en levenswijzen die samen de Nederlandse cultuur vormen, culturele diversiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |