Ja ik kan dat ook nooit. die Nestalgie ofzo Nostalgie, dacht altijd dat hij jaar of 25 was. bleek hij 15 te zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee.Ik schat de meeste mensen op FOK! rond de 18 denk ik
Gewoon aan je hond geven.quote:
Told you. Luister nou maar naar mij.quote:
Wat zeg jequote:Op woensdag 5 februari 2014 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Told you. Luister nou maar naar mij.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:53 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso champignonsUitroeien die groente.
Aan je paard dan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wilde hier een ongepaste opmerking bij maken.
Maar nee die heb ik niet
Ik heb een poes. Die lust geen aardappelen en worteltjesquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan je paard dan.
Altijd handig hoor voor zulke gelegenheden, mijn hond was ook een levende stofzuiger.
aan je andere poes danquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een poes. Die lust geen aardappelen en worteltjes
Dat is een kat. Die eet liever vis van het dolfinarium. Geef hem geen ongelijk.quote:
Die hebben wij thuis ook staan, doen er alleen niet veel meequote:
Waar komt je laatste zin opeens vandaan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is een kat. Die eet liever vis van het dolfinarium. Geef hem geen ongelijk.
Ik denk dat ik een meisje voor VA heb
Pics voor eventuele overnamequote:Op woensdag 5 februari 2014 17:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is een kat. Die eet liever vis van het dolfinarium. Geef hem geen ongelijk.
Ik denk dat ik een meisje voor VA heb
Mn ma heeft m gehad voor dr verjaardag vorige week. Hebben er al 3x uit gegetenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben wij thuis ook staan, doen er alleen niet veel mee
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
ik hoef die champignons niet meer
ik ga dit nooit meer kopen. maar even wat anders zoeken
Is wel lekker, vooral Marokkaanse gehaktballetjes in de Tajinequote:Op woensdag 5 februari 2014 17:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mn ma heeft m gehad voor dr verjaardag vorige week. Hebben er al 3x uit gegeten
Oh kwam net ineens tegen op mijn fb. Sorry hoor!quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar komt je laatste zin opeens vandaan?
okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.past perfectT je vergeet de T op het einde!quote:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |