ninja editquote:
I know. Maar ik maakte me helemaal zorgen. Als ik ontslagen was kon ik een doos uitzoeken om in te wonen.quote:
+d/t spellingquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nu nog leren hoe spaties werken, en dan ben je helemaal het mannetje.
En de rest van de Nederlandse taal .... "ik wordt"... affijn, dat komt ervan als je helemaal blij bentquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nu nog leren hoe spaties werken, en dan ben je helemaal het mannetje.
En zichzelf er achteraan, zonder te overlijden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:22 schreef Apuleius het volgende:
Koel. Kan je nog eens een paar laptops van de trap flikkeren.
Mwah.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En zichzelf er achteraan, zonder te overlijden.
Ironisch genoeg is hij net weer gevallen. Ik had hem gekanteld in de gang gezet om mijn bureau op te ruimen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:22 schreef Apuleius het volgende:
Koel. Kan je nog eens een paar laptops van de trap flikkeren.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:37 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is hij net weer gevallen. Ik had hem gekanteld in de gang gezet om mijn bureau op te ruimen.
Nu heb ik er een 27 inch scherm op gezet om op die manier ruimte te besparen. Dat is ook niet goed hè?
Alleen al om deze taalfout zou je ontslagen moeten worden...quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:17 schreef Roadtrip het volgende:
Maar dat is niet zo. In plaats daarvan wordt ik rijk.
Ja lach maar. Op de een of andere manier sloop ik echt al mijn spullen...quote:
Jij hooet ook gewaardeerd te worden. Ik waardeer jou iig ook!quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:31 schreef MeneerLogica het volgende:
Topper RT! Altijd heerlijk als je gewaardeerd wordt en dat ook nog met een beloning. Top dag voor jou![]()
!!
Ja maar zonder beloningquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:41 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Jij hooet ook gewaardeerd te worden. Ik waardeer jou iig ook!![]()
Oh dat is wel jammer dan inderdaad. Het gevoel dat je je best doet maar het niet gewaardeerd wordt is niet leuk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |