abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136361137
Hallo dames en heren,

ik en mijn vriendin met name zitten met een onzekerheid.
tijdje terug hebben we sex gehad en scheurde condoom af, snel gemerkt en optijd gestopt dachten wij. Nu is het zo dat mijn vriendin 3 dagen overtijd wel ongesteld is geworden, maar het geeft toch een onzeker gevoel. op de dag van verwachte menstruatie test gedaan en die was negatief.
nou is het logisch om te denken dat ze niet zwanger is, maar toch toevallig dat ze nu net 3 dagen overtijd is....
wat zijn jullie ervaringen hiermee en hebben jullie nog eventuele tips?

groet
pi_136361206
Dan doe je nog een test. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136361238
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef trovey het volgende:
Dan doe je nog een test. :P
heeft dat zin tijdens menstruatie?
pi_136361271
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:48 schreef eduaplan het volgende:

[..]

Dan wacht je even een paar dagen. ;) Overigens lijkt het me sterk dat ze alsnog zwanger zou zijn. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136361378
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:48 schreef eduaplan het volgende:

[..]

Hoezo tijdens menstruatie? Als ze menstrueert hoeft er toch geen test meer te komen? Maar ik denk dat 3 dagen overtijd nog te vroeg is voor de test. Ik zou twee weken wachten.
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:52:05 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136361391
Negatieve test + ongesteld = zo goed als zeker niet zwanger. Dat ze drie dagen te laat ongesteld werd, kan heel goed komen door de stress.
Opgelost, niet meer doen ;).
KuikenGuppy
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:53:00 #7
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136361431
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:51 schreef Yasmi het volgende:

[..]

Hoezo tijdens menstruatie? Als ze menstrueert hoeft er toch geen test meer te komen? Maar ik denk dat 3 dagen overtijd nog te vroeg is voor de test. Ik zou twee weken wachten.
Onzin, een test is betrouwbaar vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden.
KuikenGuppy
pi_136361455
Toeval bestaat niet. 3 Dagen overtijd als ze nooit over tijd is? Ik zou nog een test doen. Over een halve maand nog 1, en als je echt zeker wilt zijn over een maand nog 1.
pi_136361515
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:53 schreef Toefjes het volgende:
Toeval bestaat niet. 3 Dagen overtijd als ze nooit over tijd is? Ik zou nog een test doen. Over een halve maand nog 1, en als je echt zeker wilt zijn over een maand nog 1.
Kan uiteraard door stress komen, heb het ooit gehad met een vriendin van, NOOIT overtijd, kon er bijna de klok op gelijk zetten. Condoom gescheurd en jawel, 2 weken later was ze ineens 2 dagen overtijd
pi_136361622
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:51 schreef Yasmi het volgende:

[..]

Je kunt prima zwanger zijn EN menstrueren.
pi_136367168
Je kunt ook prima een keer een cyclus hebben die iets afwijkt.

Nog een test kan nooit natuurlijk, maar kans is niet heel groot. Negatieve test, geen volledige zaadlozing (althans dat maak ik op uit 'op tijd gestopt') en inmiddels een bloeding. Als je dan ook nog weet of jullie in haar meest vruchtbare periode seks hebben gehad...
pi_136369387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:56 schreef Sekhmet het volgende:
Je kunt ook prima een keer een cyclus hebben die iets afwijkt.

Nog een test kan nooit natuurlijk, maar kans is niet heel groot. Negatieve test, geen volledige zaadlozing (althans dat maak ik op uit 'op tijd gestopt') en inmiddels een bloeding. Als je dan ook nog weet of jullie in haar meest vruchtbare periode seks hebben gehad...
Vind het altijd zo grappig om te horen, dat sommige hem er van tevoren uit hebben getrokken, en ze dan nog van het voorvocht zwanger is, en dat anderen een jaar lang vol hun zaad liggen te lozen, en ze dan niet zwanger wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')