Wel overal goed poetsen he..?quote:"Nog even wat foto's maken," zegt de tandarts. Normaal gesproken heeft hij het dan alleen over het gebit. Een tandarts uit Gasselte ging in 2010 een stuk verder: Hij maakte ook foto's van blote billen.
Volgens de arts zou dat handig zijn voor de verzekering. De vrouw kwam namelijk in de praktijk in Gasselternijveen, omdat ze gebitsschade had opgelopen bij een ongeluk. De foto moest wel goed, vond de man, en trok vervolgens de onderbroek van de vrouw een stukje naar beneden om alles goed in beeld te krijgen.
De tandarts vond later dat er geen sprake was van grensoverschrijdend gedrag. Het Regionaal Medisch Tuchtcollege vond van wel, omdat de arts voorbij ging aan de psychische gevolgen voor de vrouw. Laakbaar gedrag, waarvoor alleen een waarschuwing niet voldoende was, volgens de tuchtrechter, die hem daarom heeft berispt.
De 59-jarige tandarts uit Gasselte werkte tot juni 2010 in de praktijk in Gasselternijveen.
Bron
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
"oh hier zit ook een gaatje. Wacht ik pak mijn boor wel even"
Hehe.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
Jaja, en voor het vullen heeft ie ook nog wel wat wit gerei....quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
Waarschijnlijk had ze verteld dat ze daar ook verwondingen had van het ongeluk. Vervolgens maakt de tandarst haar wijs dat het verstandig is voor de verzekering, onder het mom van zo bewijs je het ongeluk. Beetje dom is het natuurlijk wel, maar zat mensen die dat geloven denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:32 schreef DrMabuse het volgende:
Gebitsschade hebben en dan je kleding moeten uitrekken voor een foto.
Dan ben je wel behoorlijk debiel als je daar in mee gaat.
Gaatje in het hoofd wellicht.
Ze voelde dat ze een gaatje had..quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
en de vrouw heeft die handeling toegestaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |