Dat ook jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik las 'Het zaad is al geschied'
Tsja, somehow heeft ze daar blijkbaar dan toch zelf de hand in/schuld aan. Of zoquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:09 schreef MissBliss het volgende:
Hoe kan hij nou gekwetst zijn als hij al wéét dat er een inieminie kans is dat de ander de vader is omdat ze met hem geneukt heeft in die periode? Tis niet dat zij zelf kan bepalen welk zaadje uiteindelijk uitgroeit tot een kindje he.
Het kwaad is al geschied, ze heeft met 2 mannen geneukt in dezelfde periode, daar kan hij kennelijk wél mee leven. Dus ik snap niet waarom hij gekwetst zou zijn als nou per ongeluk de ander de vader blijkt te zijn.
Schoonfamilie/familie denken natuurlijk nu dat de getinte man de vader is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, somehow heeft ze daar blijkbaar dan toch zelf de hand in/schuld aan. Of zo
Het lukt me niet zo heel goed hetzelfde denkniveau te hebben, sorry.
zuchtquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:16 schreef Ticootje het volgende:
Als de moeder blond is dan is er toch altijd gewoon een kans dat het kind wat eruit komt ook gewoon een blonde is?
Omdat hij uitgaat vanquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou gekwetst zijn als hij al wéét dat er een inieminie kans is dat de ander de vader is omdat ze met hem geneukt heeft in die periode? Tis niet dat zij zelf kan bepalen welk zaadje uiteindelijk uitgroeit tot een kindje he.
Het kwaad is al geschied, ze heeft met 2 mannen geneukt in dezelfde periode, daar kan hij kennelijk wél mee leven. Dus ik snap niet waarom hij gekwetst zou zijn als nou per ongeluk de ander de vader blijkt te zijn.
Ze is brunette. De andere man blond.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:16 schreef Ticootje het volgende:
Als de moeder blond is dan is er toch altijd gewoon een kans dat het kind wat eruit komt ook gewoon een blonde is?
Ook dat is iets wat me bang maakt. Zijn ouders zijn wel traditioneel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:15 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Schoonfamilie/familie denken natuurlijk nu dat de getinte man de vader is.
Oh, de drama als het kind blank blijkt te zijn. Reputatie staat op het spel. Dadelijk gebeuren er nog nare dingen als eerwraak etc.
Nou als de prenatale test betrouwbaar is hoeft dat niet. Maaaar anders ja, hoe kom je er anders achter?!quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar, STEL nou dat het kind er als een eckte Hollander uit komt. Dat KAN ook gewoon, he. En dan is die gozer waarvan de hoopt dat het de vader is, ook biologisch gezien de vader. Wat dan? Gaan ze dan nog een test laten uitvoeren?
Oh geweldig! Dus als het een blonde is gaat ze een trein koppen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:20 schreef baybug het volgende:
[..]
Ze is brunette. De andere man blond.
Maar ja misschien haar oma ook wel. Geen idee. Ik weet dat genetica ingewikkeld is.
Gelukkigquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Toch nog een keer testen dan, als ze het echt niet zeker weten en het dus zo enorm belangrijk is om te weten.
Gelukkig bestaan er ook nog mannen die bijvoorbeeld een vrouw tegenkomen die in zwangere toestand is verlaten door iemand en dan het kind dat geboren wordt gewoon behandelen als hun eigen.
Je kunt nog wel 10 tests doen, als je zo labiel bent dat je je hier druk om maakt terwijl alles voor ieder ander gewoon duidelijk is, schiet je er niks mee op.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Toch nog een keer testen dan, als ze het echt niet zeker weten en het dus zo enorm belangrijk is om te weten.
Arme machinistenquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh geweldig! Dus als het een blonde is gaat ze een trein koppen?
Veel tegennatuurlijker wordt het nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Uh, waarom niet gelukkig? Als het eckte liefde is zoals die 2 uit dit verhaal pretenderen?
Hoe relaxed is het als kind zijnde dat je door beide ouders wordt geliefd?
Zo rollen wijquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef baybug het volgende:
Never mind. Blijkbaar is iedereen hier verstandig en heilig.
Klopt. Daar kiest die man bewust voor. Hij gaat er, na de test, vanuit dat het zijn eigen kindje is. Het doet pijn als blijkt dat het niet zo is. Bezoekregelingen moet gaan treffen met de ander, etc. Ik begrijp dat als man zijnde toch best wel! Ik zou tot op het bot verdrietig zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gelukkig bestaan er ook nog mannen die bijvoorbeeld een vrouw tegenkomen die in zwangere toestand is verlaten door iemand en dan het kind dat geboren wordt gewoon behandelen als hun eigen.
Durft ze toch niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |